روحانی بیلیارد باز مشهدی !! تصاویر

مجموعه : جالب ترین ها
روحانی بیلیارد باز مشهدی !! تصاویر

عشق به ورزش روحانی و غیر روحانی ندارد اما گاهی برخی ورزش های از دیدگاه علما خوشایند نمی آید. این روحانی که بیلیارد باز است تصاویرش باعث حیرت دیگر علما شده !

 

 

در روزهایی که شاید به باور بسیاری از مردم انجام بازی بولینگ و بیلیارد در نظر علما پسندیده و مقبول نباشد، یک روحانی جوان در شهر مقدس مشهد به این دو رشته روی آورده و حتی موفق شده در مسابقات استانی عنوان نایب قهرمانی را نیز به دست بیاورد. او در مسابقات منطقه‌ای در اشتوتگارت آلمان و پاریس فرانسه نیز حضور داشته، حضوری که به اذعان خودش باعث شگفتگی خارجی‌ها شده است.

 

 

روحانی بیلیارد باز مشهدی !! تصاویر

 

بولینگ و بیلیارد از جمله رشته‌های ورزشی پرطرفدار در ایران به حساب می‌آید و هر ساله بر تعداد علاقمندان به این رشته افزوده‌ می‌شود. با وجودی که این 2 رشته ورزشی دارای ساختاری مشابه دیگر فدراسیون های ورزشی در ایران و جهان است، با وجود رفع بسیاری از موانع در داخل کشور باز هم افرادی هستند که محدودیت هایی را برای رشد و توسعه بولینگ و مخصوصا بیلیارد ایجاد می‌کنند.

 

 

روحانی بیلیارد باز مشهدی !! تصاویرروحانی بیلیارد باز مشهدی !! تصاویر

 

طبق نظر صریح بسیاری از مراجع اگر هدف از بازی در بولینگ و بیلیارد قمار و شرط‌بندی نباشد هیچ اشکال شرعی در انجام آن نیست. حجت‌الاسلام سلطانی که حضورش در بولینگ و بیلیارد با استقبال اهالی این دو رشته روبرو شده، به واسطه پرداختن به ورزش‌هایی باب میل جوان امروزی توانسته ارتباط خوبی با آن‌ها برقرار کند و مشاوره‌های زیادی به نسل جوان ایرانی بدهد. او همچنین پای دیگر روحانیون را نیز به بازی بولینگ باز کرده تا جایی که از نظر مساعد بسیاری از علمای برجسته نسبت به انجام بازی بیلیارد به شرط قمار نبودن می‌گوید.

 

روحانی بیلیارد باز مشهدی !! تصاویر


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان