فال و طالع بینی حافظ روز سه شنبه 12 مرداد 95

فال و طالع بینی حافظ روز سه شنبه 12 مرداد 95

 فال روز متولدین فروردین:

شما هر نفسی که در هر روز و هر لحظه می کشید و استشمام می کنید فقط بخاطر یاد و خاطره گذشته تان است. از تاکیدی که بر روی گذشته تان دارید بکاهید زیرا یاد گذشته مانع از پیشرفت های آتی شما می شود. راحتی و آسودگی خیالی را که می توانید در حال حاضر داشته باشید بخاطر گذشته برهم نزنید.

 فال حافظ امروز متولدین فروردین :

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه ای و در آرزو ببست

تعبیر: حوادث زیادی در آینده برایت اتفاق می افتد پس بیدار و هوشیار باش. برای رسیدن به خوشی آینده، روزگار امروزت را خراب نکن. از اینکه بعضی ها همه چیز دارند و تو نداری ناراحت نباش زیرا تو گوهری داری که بقیه از داشتن آن محرومند. دنیا سرابی بیش نیست حتی سبزه و گل و دشت چند صباحی می مانند. تکیه بر این عالم فانی نکن.

 

فال و طالع بینی حافظ روز سه شنبه 12 مرداد 95

فال روز متولدین اردیبهشت:

اگرچه صحبت کردن در مورد احساسهایتان می تواند تفکرات منفی را از شما دور کند، اما باید حواستان باشد که بیش از اندازه نیز در مورد آنها صحبت نکنید. شما ناخواسته نیروی خودتان را از دست خواهید داد مگر اینکه بخشی از آن را به خودتان اختصاص بدهید. بدون رودربایستی از وسوسه درمیان گذاشتن اطلاعات شخصی تان با دیگران، فقط به خاطر اینکه دیگران شما را بیشتر دوست داشته باشند، دوری کنید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

صلاح کار کجا و من خراب کجا***ببین تفاوت ره کز کجاست تا به کجا

دلم ز صومعه بگرفت و خرقه سالوس***کجاست دیر مغان و شراب ناب کجا

تعبیر: مشکلاتتان بزودی حل خواهد شد و شما به نیت خودتان خواهید رسید. بعد از تاریکی و غم، روشنایی در انتظار شماست. خودتان را برای کاری که می خواهید انجام دهید آماده سازید. با توکل به حق و راه و رسم دینداری به کام دلتان می رسید. راز خودتان را به کسی نگوئید

 

فال و طالع بینی حافظ روز سه شنبه 12 مرداد 95

 

فال روز متولدین خرداد:

مجاورت ناراحت کننده بین حقیقت و خیال می تواند برای شما کمی نگرانی به وجود آورد. یک صدای درونی به شما می گوید که تصمیمات مهمی را بگیرید که هدفهای شخصیتان را در آینده تحقق ببخشد. اما صدای دیگر شما را تشویق می کند در حالیکه وظایف مهم مربوط به آینده تان را فراموش کرده اید، آزاد بوده و از زندگی لذت ببرید. نباید یکی از این دو را انتخاب کنید؛ بلکه باید برای حد میانه آنها تلاش کنید.امروز به همه چیز با دید مثبت نگاه می کنید، اما حواس تان باشد که ممکن است در طول روز به نقطه ای برسید که نسبت به برنامه هایی که برای آینده دارید شک کنید. به نظر می رسد که امور واقعی و غیرواقعی را نمی توانید از هم تشخیص دهید. افکارتان با سرعت زیادی می آیند و می روند، اما به خاطر این که نمی توانید بر هیچ کدام از آن ها تمرکز کنید ناراحت نباشید. بدانید که تلاش برای کنترل پیچ و خم های فکری کار بیهوده ای است. در عوض بهتر است خودتان را به این جریانات بسپارید و سعی کنید از هر آن چه پیش می آید لذت ببرید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

ز دلبرم که رساند نوازش قلمی***کجاست پیک صبا گر همی کند کرمی

قیاس کردم و تدبیر عقل در ره عشق***چو شبنمی است که بر بحر می کشد رقمی

تعبیر: بسیار پریشان حال و دلتنگ هستید. تاب و تحمل ندارید فکر می کنید دیگر قدرت جنگیدن با مشکلات را ندارید و به دنبال کسی می گردید تا در این راهی که قدم گذاشته اید یاریتان کند ولی بدانید کسی کمکتان نمی کند فقط به درگاه خدا التماس کنید. نسیم دولت و مراد می وزد. کارها را برای خودتان سخت نکنید. هر چه آسان بگیرید آسانتر می گذرد.

 

فال و طالع بینی حافظ روز سه شنبه 12 مرداد 95

 

فال روز متولدین تیر:

شما امروز نسبت به خودتان حس خیلی بهتری دارد و این نوع نگرش خیلی خوب است، اما اگر نتوانید به حوادثی که پیرامونتان رخ می دهد توجه کنید، تبدیل به فرد خودخواهی خواهید شد! به جای اینکه منکر اشتباهات و اتفاقات بد شوید، سعی در اصلاح شرایط داشته باشید. شما وقتی که می توانید بدون شک کردن به خود توانایی هایتان را قبول کنید، پس شانس بهتری نیز برای یافتن خوشبختی خواهید یافت.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

احمد الله علی معدله السلطان***احمد شیخ اویس حسن ایلخانی

خان بن خان و شهنشاه شهنشاه نژاد***آن که می زیبد اگر جان جهانش خوانی

تعبیر:  کرم و لطف خدا شامل حالتان شده است پس چرا این همه مکدر و ناراحت هستید. اینقدر خودتان را با دیگران مقایسه نکنید. از آنچه که قسمتتان شده ننالید در عوض شما با نفس خودتان مرده ای را زنده می کنید و خواهان بسیار دارید. گله نکنید شما هم خریدار دارید دعای سحرگاهی تان مستجاب و نیازهایتان برآورده می شود. انشاالل

 

فال و طالع بینی حافظ روز سه شنبه 12 مرداد 95

 

 فال روز متولدین مرداد:

امروز با شتاب در مسیرتان پیش می روید و ممکن است نتوانید به راحتی سرعت تان را کم کنید. در حقیقت، به نظر می رسد به کاری که انجام می دهید خیلی اطمینان دارید و ممکن است حرفی بزنید که بعداً پشیمان شوید، اما نمی توانید روی دیگران تأثیر قابل ملاحظه ای بگذارید. به نفع تان است که در مسیری که پیش می روید جانب احتیاط را فراموش نکنید، به این ترتیب اندکی پیشرفت هم در مسیرتان حاصل خواهد شد. فقط قبل از این که وارد عمل شوید، اطمینان حاصل کنید که مسیر درست را انتخاب کرده اید، اگر اکنون احتیاط نکنید بعداً مجبورید بهای سنگینی بابت این ناشکیبایی بپردازید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

وقت را غنیمت دان آن قدر که بتوانی***حاصل از حیات ای جان این دم است تا دانی

کام بخشی گردون عمر در عوض دارد***جهد کن که از دولت داد عیش بستانی

تعبیر: بسیار خوش اقبالید و اراده ی بسیار قوی دارید. معجزه ای در زندگیتان رخ می دهد که مایه ی تعجب همگان می شود. یادتان باشد رمز موفقیتان سعی و کوشش است. به سفر معنوی کربلا می روید که در آنجا دل سرگشته شما ارام می گیرد و چشم و دلتان روشن می شود.

 

فال و طالع بینی حافظ روز سه شنبه 12 مرداد 95

 

فال روز متولدین شهریور:

امروز شاید کمی استرس داشته باشید. شاید هم کارهایتان زیاد باشد. اما به صورت کلی، اشتیاقات بسیاری دارید و خوشبختانه در هر حالتی، نیمه پر لیوان را خواهید دید. این خوش بینی بهترین فرصت برای برنامه ریزی برای آغاز کار جدید است. با افرادی که به آنها اطمینان دارید، در مورد طرح هایتان حرف بزنید و بخواهید که شما را در این مسیر همراهی کنند. اگر دوست دارید در مورد خودتان حرف بزنید، امروز زمان خوبی است. اعتماد به نفس دارید و دیگران تمایل زیادی برای شنیدن حرف های شما خواهند داشت.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

صبح است و ژاله می چکد از ابر بهمنی***برگ صبوح ساز و بده جام یک منی

در بحر مایی و منی افتاده ام بیار***می تا خلاص بخشدم از مایی و منی

تعبیر: در راهی قدم نهاده اید که باید ثابت قدم بوده و گاهی مثل سنگ سخت و گاهی نرم مثل جوی روان باشید یا اینکه از خودتان بگذرید تا دیگران را نجات بخشید. دلتان روشن است و می دانید کاری را که شروع کرده اید حتما” به سرانجام می رسانید. اگر امید به خدا داشته باشید غم از دلتان ریشه کن می شود یا علی بگویید که رسیدن به مراد محال نیست.

 

فال و طالع بینی حافظ روز سه شنبه 12 مرداد 95

فال روز متولدین مهر:

هیچ کس نمی تواند شما را به تنبلی متهم کند، شما در هر زمینه ای از کار و خانواده گرفته تا بازی و سرگرمی با جدیت تمام همه تلاش خود را می کنید. شما با بیشتر افراد به خوبی کنار می آیید، اما همیشه یکی دو نفر آدم عجیب و غریب پیدا می شوند؛ ذهن خود را اصلا درگیر آنها نکنید. این روزها شراکت می تواند بهترین راه حل برای مشکلات اقتصادی شما در زمینه کار باشد، از این فرصت برای شریک شدن با کسی که می تواند در هزینه ها و مخارج به شما کمک کند استفاده کنید، اما یادتان باشد که طرف خود را با دقت و احتیاط کامل انتخاب کنید، حتی اگر به او اطمینان داشته باشید. کنجکاوی ذاتی شما باعث می شود به چیزی بر بخورید که پیش از این متوجه آن نشده بودید، این فرصت برای کسب پول بیشتر به شما کمک خواهد کرد.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

تعبیر: به قولی که داده ای عمل کن. کار ناتمامت را تمام کن ولی پایت را از گلیمت درازتر نکن چون باعث رسوایی ات می شود. در حق کسی بدی نکن چون نتیجه اش دامنت را می گیرد. نصیحت این پیر دانا را گوش کن تا سعادتمند شوی و گره ی کار تو باز شود. اقبال و ستاره ی تو چون خوشه ی پروین است.

 

فال و طالع بینی حافظ روز سه شنبه 12 مرداد 95

 

فال روز متولدین آبان:

هم اکنون ساده ترین شیوه برای شما این است که سعی کنید بر برنامه های خود نظارت داشته باشید تا بتوانید کارهایی که افراد دیگر هم انجام می دهند را هم بررسی کنید و سعی کنید بر آنها هم تأثیر داشته باشید. وقتی که سخنان شما برای همکارانتان لازم الاجرا باشد آنها نصیحت شما را خواهند پذیرفت. اما زیاده روی هم نکنید. حتی یک قضاوت کوجک در مورد برنامه ریزی های یک فرد دیگر می تواند بر روی خود شما هم تأثیر مثبتی داشته باشد.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

روزه یک سو شد و عید آمد و دل ها برخاست***می ز خمخانه به جوش آمد و می باید خواست

نوبه زهدفروشان گران جان بگذشت***وقت رندی و طرب کردن رندان پیداست

تعبیر: گم کرده ی خود را پیدا می کنی. وعده ی دیدار نزدیک است. هوشیار باش. خبر خوبی به تو خواهند داد. با مشکلات بجنگ و از بخت خود گله نداشته باش بعد از هر تاریکی روشنایی هست . سعی کن عقلت بر قلبت غلبه داشته باشد. با این حال فکر نکن همه ی خوبی ها در تو جمع شده و عاری از هرگونه بدی هستی

 

فال و طالع بینی حافظ روز سه شنبه 12 مرداد 95

فال روز متولدین آذر:

خورشید ماه جوزا در دهمین خانه شغلی ماه تولد شما قرار گرفته است و با اینکه شما در معرض توجه همه هستید، احساس دستپاچگی می کنید. شما به طور ناراحت کننده ای از فداکاریهای شخصی که برای روشن نگه داشتن چراغها در مسیر کاری شما لازم هستند آگاه می شوید. به محدودیتهایتان فکر کنید و تصمیم بگیرید که برای داشتن امنیت مالی و موفقیتهای حرفه ای از چه چیزی حاضرید چشم پوشی کنید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

ای نسیم سحر آرامگه یار کجاست***منزل آن مه عاشق کش عیار کجاست

شب تار است و ره وادی ایمن در پیش***آتش طور کجا موعد دیدار کجاست

تعبیر: به عهدی که بسته ای وفا کن تا روزگارت مثل عید همیشه خوش و بهاری باشد. غم از دلت بیرون می رود و جای آن را شادی می گیرد. همت داشته باش. طالع تو بسیار روشن است. شکر خدا را بجا بیاور زیرا خزان به زندگی تو راه ندارد. و از این فرصتی که به دست آورده ای نهایت استفاده را ببر

 

فال و طالع بینی حافظ روز سه شنبه 12 مرداد 95

 

فال روز متولدین دی:

امروز تصمیم گرفته اید که برای به دست آوردن اهداف تان با پشتکار عمل کنید، شاید حتی مجبور شوید که در این مسیر کمی ریخت و پاش کنید. اگرچه دیگران ممکن است در برابر تلاش های تان مقاومت نشان دهند، اما شما هیچ علاقه ای ندارید که واکنش منفی آن ها را بپذیرید و دست از کار بکشید. همین طور که چشم به هدف تان دوخته اید سعی کنید تغییراتی را که لازم است انجام دهید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

سحرم هاتف میخانه به دولتخواهی***گفت بازآی که دیرینه این درگاهی

همچو جم جرعه ما کش که ز سر دو جهان***پرتو جام جهان بین دهدت آگاهی

تعبیر: تو که خودت بی تجربه ای چگونه به دیگران امر و نهی می کنی. تو که از عشق بویی نبرده ای چطوری صحبت از عشق می کنی و به راه راست دعوت می کنی. ائل خودت را بسارز و روزگار را تجربه کن. وقتی که حس کردی نور خدا دلت را روشن کرده آن وقت حق رهبری داری و روزگارت تغییر می کند و اگر حاجتی داری باید با خدا باشی.

 

 

فال و طالع بینی حافظ روز سه شنبه 12 مرداد 95

فال روز متولدین بهمن:

شما باید چشمان تان بر روی بعضی از مسائل ببندید و وانمود کنید که آنها را نمی بینید زیرا در غیر این صورت تنها شما آسیب می بینید. شما دارای انرژی های مثبت زیادی هستید انرژی هایی مانند صبر، استقامت، که هر شخصی این انرژی ها را ندارد و این یک موهبت از طرف خداوند برای شما است. هر مسائله ای به آسانی نمی تواند به اصطلاح خون شما را به جوش بیاورد پس افکار خود را به درستی تجزیه و تحلیل کنید تا مشکلات تان کمتر شود.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

خیال روی تو در هر طریق همره ماست***نسیم موی تو پیوند جان آگه ماست

به رغم مدعیانی که منع عشق کنند***جمال چهره تو حجت موجه ماست

تعبیر: غرور نداشته باش با اهل فن و نظر مشورت کن تا از خطاها به دور باشی. احساس خستگی می کنی و درونت غوغاست به ائمه متوسل شو تا به حقیقت برسی. تو را با دنیای فانی کاری نیست پس به باقیات برس و سینه ات را با یاد خدا پر کن تا به وصال یار برسی.

 

فال و طالع بینی حافظ روز سه شنبه 12 مرداد 95

فال روز متولدین اسفند:

به نظر می رسد که شما نسبت به قبل نافرمان تر شده اید، برای اینکه شما نمی توانید به درستی منظور خود را بیان کنید. شما قادر هستید در مورد مسائلی صحبت کنید که به شما ربطی ندارند، بنابراین ممکن است نتوانید آنها را سانسور کنید. متأسفانه ممکن است دیگران منظور شما را به درستی متوجه نشوند، بنابراین باید روش خود را تغییر داده و عقیده های متفاوت را بپذیرید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

ساقی به نور باده برافروز جام ما***مطرب بگو که کار جهان شد به کام ما

ما در پیاله عکس رخ یار دیده ایم***ای بی خبر ز لذت شرب مدام ما

تعبیر: راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان