فال و طالع بینی حافظ روز چهارشنبه 13 مرداد 95

فال و طالع بینی حافظ روز چهارشنبه 13 مرداد 95

فال و طالع بینی حافظ روز چهارشنبه 13 مرداد 95

 

فال روز متولدین فروردین:

آخرین باری که کمی تفریح داشته اید کی بوده است؟ حالا که یک هفته با فشار احساسی را پشت سر گذاشته اید، وقت آن رسیده است که احساس آرامش کنید. بر انجام کارهایی که شما را خوشحال می کنند تمرکز کنید، فیلم ببینید، به خرید و یا پیاده روی بروید. روحیه و انرژی خودتان را بالا ببرید و با لبخند به استقبال این هفته بروید. زمان آن رسیده است که برای آینده خود یک پایه ریزی محکم و اساسی کنید، شما در بازه زمانی حساسی به سر می برید و باید خیلی منطقی راجع به آینده و موفقیت خود فکر کنید. به درگیری های مسخره ای که بین خودتان و همسرتان پیش می آید بخندید و روز خود را خراب نکنید. مجردها بهتر است امروز به دنبال شریک زندگی خود نگردند، شاید فردا روز بهتری باشد.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

چو بشنوی سخن اهل دل مگو که خطاست***سخن شناس نه ای جان من خطا این جاست

سرم به دنیی و عقبی فرو نمی آید***تبارک الله از این فتنه ها که در سر ماست

تعبیر: ایمانت را قوی تر کن تا از رنج ملامت نجات یابی. گرفتاریت برطرف می شود. اگر در عین غمگینی خندیدی شاهکار کرده ای. کسانی که طرفداری تو را می کنند و از آشوب و غوغا نجاتت می دهند. تغییری در خود و افکارت بده. بدی ها را آتش بزن و بخشندگی را در خود پرورش بده.

 

فال و طالع بینی حافظ روز چهارشنبه 13 مرداد 95

فال روز متولدین اردیبهشت:

ممکن است شما یک دوست و پشتیبان توانا داشته باشید که به خاطر شما کار می کند، و ممکن است حتی تا الان این موضوع را متوجه نشده باشید. افرد دیگر وقتی پنهانی از شما حمایت می کنند می توانند خیلی برایتان مفید باشند. وقتتان را برای فهمیدن اینکه فرشته نجات شما چه کسی است هدر ندهید، فقط خودتان را برای خبرهای خوبی که در راه است آماده کنید و با روی خوش پذیرای آنها باشید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

احمد الله علی معدله السلطان***احمد شیخ اویس حسن ایلخانی

خان بن خان و شهنشاه شهنشاه نژاد***آن که می زیبد اگر جان جهانش خوانی

تعبیر: کرم و لطف خدا شامل حالتان شده است پس چرا این همه مکدر و ناراحت هستید. اینقدر خودتان را با دیگران مقایسه نکنید. از آنچه که قسمتتان شده ننالید در عوض شما با نفس خودتان مرده ای را زنده می کنید و خواهان بسیار دارید. گله نکنید شما هم خریدار دارید دعای سحرگاهی تان مستجاب و نیازهایتان برآورده می شود. انشاالله

 

فال و طالع بینی حافظ روز چهارشنبه 13 مرداد 95

فال روز متولدین خرداد:

اگرچه امروز در دنیای شما هم چیز بهتر شده است، شما می توانید مسئولیت مقاصد شخص دیگری که شرایط نسبتاً بدی را به وجود آورده را قبول کنید. شاید شما در ارزیابی تان در مورد روشی که می توانید با افراد محتاط به طور مؤثرکار کنید، بیش از حد خوش بین باشید. معامله کردن با خودت اکنون نیرنگ آمیز است، برای اینکه گرایش شما به زیاد صحبت کردن احتمالاً علائم هشدار را برایتان خواهد فرستاد.سیل عظیمی از افکار ناخودآگاه به شما هجوم آورده اند. شاید فکر کنید که دوست یا همکارتان تلاش می کند تا شما را به انجام کاری وادارد که برخلاف واقعیت های موجود است. هرچه بیشتر سعی می کنید معنی این کارها را بفهمید، از جواب مورد نظر بیش تر دور می شوید. بهتر است این وضعیت را خیلی جدی نگیرید، زیرا به همین زودی ها رفع خواهد شد.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

ای نسیم سحر آرامگه یار کجاست***منزل آن مه عاشق کش عیار کجاست

شب تار است و ره وادی ایمن در پیش***آتش طور کجا موعد دیدار کجاست

تعبیر: به عهدی که بسته ای وفا کن تا روزگارت مثل عید همیشه خوش و بهاری باشد. غم از دلت بیرون می رود و جای آن را شادی می گیرد. همت داشته باش. طالع تو بسیار روشن است. شکر خدا را بجا بیاور زیرا خزان به زندگی تو راه ندارد. و از این فرصتی که به دست آورده ای نهایت استفاده را ببر

 

فال و طالع بینی حافظ روز چهارشنبه 13 مرداد 95

فال روز متولدین تیر:

اگر هر روز مثل امروز بود دنیا بهشت می شد. امروز برای شما روزی بی نظیر خواهد بود و خواهید توانست راه حل مشکلاتی که هفته هاست شما را اذیت می کنند را پیدا کنید. در تمامی مکالمات چشم و گوشتان را خوب باز کنید، ممکن است آن حرف ها و اطلاعاتی که در انتظارشان بوده اید را به دست بیاورید. امروز مسائل عاطفی ذهن شما را به خود درگیر خواهند کرد. متأهل ها از وقت گذراندن با عشقشان لذت خواهند برد. کسانی که رابطه عاطفی خود را تازه به پایان رسانده اند ممکن است به طور ناگهانی فرصت هایی جدید در پیش روی خود ببینند.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست***صلای سرخوشی ای صوفیان باده پرست

اساس توبه که در محکمی چو سنگ نمود***ببین که جام زجاجی چه طرفه اش بشکست

تعبیر:  دیگر از خدا چه می خواهید. به دنبال چه چیزی می گردید همه چیز در کنار شماست، چشمانتان را باز کنید گلستانی از معرفت و دلجویی در کنارتان هست. امروز که خریداری دارید می توانید گنج عشق طلب کنید وگرنه فردا دیر است. خوش اخلاقی تان باعث جذب دیگران است و این نوای دلتان هست که حافظ را به غزل گویی تشویق می کند.

 

فال و طالع بینی حافظ روز چهارشنبه 13 مرداد 95

 فال روز متولدین مرداد:

شما اکنون به روابط تان امیدوار هستید اما ممکن است هنوز احساسات تان در نوسان باشد چرا که ماه به هفتمین خانه از “شرکا” شما وارد می شود. شما احتمالا بیش از حد نسبت به نتایج دل کندن و رها سازی حساس هستید. بنابراین اگر شخصی کاری انجام داد و شما را در آن دخالت نداد موضوع را بیش از حد شخصی نکنید و تصمیم نگیرید که دوستی تان را بهم بزنید. به دوستان تان آزادی دهید و در عین حال به آنها اعتماد داشته باشید همانطور که دوست دارید آنها نسبت به شما همین رفتار را داشته باشند.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

رونق عهد شباب است دگر بستان را***می رسد مژده گل بلبل خوش الحان را

ای صبا گر به جوانان چمن بازرسی***خدمت ما برسان سرو و گل و ریحان را

تعبیر: یا علی بگو و از جا بلند شو، تلاش کن. تنبلی را کنار بگذار و غم ایام را مخور. مشکلات مادی تو حل می شود. بدنامی دامنت را نمی گیرد. نفس اماره ی خود را از بین ببر و راز دل خود را به کسی نگو. تو به دلآرام خودت می رسی. صبر داشته باش و مقاومت کن تا روزی به کام دلت برسی.

 

فال و طالع بینی حافظ روز چهارشنبه 13 مرداد 95

فال روز متولدین شهریور:

شاید شما دوست داشته باشید که فعالیتهایتان کاهش پیدا کند و آسایش بیشتری داشته باشید، اما برای داشتن روزی آرام و همراه با استراحت باید مدتی صبر کنید. همچنانکه شما در مورد آینده تان برنامه ریزی می کنید تمام احتمالات ممکنی که شما می بینید می تواند شما را تحریک کند، برای اینکه شما راحت تر هستید که با استفاده از یک روش ملموس به تنهایی عمل کنید. صحبت کردن در مورد ترسهایتان می تواند یاریتان کند اما کم کردن نگرانی هایتان به وسیله ورزش بدنی سالم نیز می تواند برایتان سودمند باشد.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

ساقیا آمدن عید مبارک بادت***وان مواعید که کردی مرواد از یادت

در شگفتم که در این مدت ایام فراق***برگرفتی ز حریفان دل و دل می دادت

تعبیر: به هر کس وفا کردی جفا دیده ای. سینه ای مالامال از درد داری. تا کی می خواهی پریشان حال باشی. دست از غم بردار. توبه کن تا دلت صاف شود. انتظارات بیجا را کنار بگذار. رویا و خیال را فراموش کن و به واقعیات بپرداز و از آنچه تا کنون نصیبت شده لذت ببر و عقل را به پای دل هدر نده.

 

فال و طالع بینی حافظ روز چهارشنبه 13 مرداد 95

فال روز متولدین مهر:

امروز از لحاظ عاطفی و عشقی برای شما یکی از بهترین روزهای ماه و یا حتی شاید سال خواهد بود. می توانید به راحتی حرف هایتان را انتخاب کرده و کارهای درست را انجام دهید. اما مواظب باشید که شخص مورد نظرتان نیز احساس مشابهی نسبت به شما داشته باشد وگرنه ممکن است وضعیت خجالت آوری پیش بیاید. حتی اگر از رسم و رسوم قدیمی خسته شده اید، از جر و بحث با خانواده تان درباره عقایدی که دارند خودداری کنید تا مبادا دلخوری پیش بیاید. به این پی خواهید برد که شادی حقیقی شما فقط از طریق داشته هایتان نیست و گاهی از بخشش و هدیه دادن به دیگران خواهد بود. امروز با شاد کردن کسی که دوستش دارید خودتان را نیز خوشحال کنید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

روزه یک سو شد و عید آمد و دل ها برخاست***می ز خمخانه به جوش آمد و می باید خواست

نوبه زهدفروشان گران جان بگذشت***وقت رندی و طرب کردن رندان پیداست

تعبیر: گم کرده ی خود را پیدا می کنی. وعده ی دیدار نزدیک است. هوشیار باش. خبر خوبی به تو خواهند داد. با مشکلات بجنگ و از بخت خود گله نداشته باش بعد از هر تاریکی روشنایی هست . سعی کن عقلت بر قلبت غلبه داشته باشد. با این حال فکر نکن همه ی خوبی ها در تو جمع شده و عاری از هرگونه بدی هستی.

 

فال و طالع بینی حافظ روز چهارشنبه 13 مرداد 95

فال روز متولدین آبان:

اگر خیلی به مسایل عاطفی توجه نداشته باشید، امروز خانه برای شما حکم زندان را خواهد داشت. اما می توانید با تغییر روند و روش های رفتاری خود، همه چیز را تغییر دهید و از هم اکنون تا آخر تابستان شاهد رویدادهای بسیار خوب در زندگی باشید. وقتی شما نگاهتان را عوض کنید، خانه و اعضای خانواده خیلی هم دوست داشتنی و مهم خواهند بود. بهتر است در فرصت بیکاری به این فکر کنید دقیقا از دنیا و اطرافیان چه می خواهید و در زندگی به دنبال چه چیزهایی هستید! همین آگاهی ها شما را چند قدم جلوتر از موقعیت کنونی قرار خواهند داد.

 فال حافظ امروز متولدین آبان :

بگرفت کار حسنت چون عشق من کمالی***خوش باش زان که نبود این هر دو را زوالی

در وهم می نگنجد کاندر تصور عقل***آید به هیچ معنی زین خوبتر مثالی

تعبیر: با ناله و زاری کار به جایی نمی برید دست به دعا بردارید و به خیل بندگان اشفته حال بپیوندید. باقی عمل خویش را که طولانی است به خوبی سپری می کنید. اگر زیان دیده اید در جایی دیگر مالی به شما می رسد. برای رسیدن به حاجاتتان غیر از خدا پیش کسی دست دراز نکنید که به بدنامی ان نمی ارزد

 

فال و طالع بینی حافظ روز چهارشنبه 13 مرداد 95

فال روز متولدین آذر:

امروز بسیار دوست دارید به آینده خود فکر کنید و برای آن برنامه های ایده آلیستی بچینید. اما همه چیز در هاله ای از ابهام هستند. هیچ دید روشنی به آینده ندارید و حتی نمی دانید دقیقا چه می خواهید. اما خیلی نگران نباشید. با مطالعه و مشورت گرفتن می توانید افکار خود را سامان دهید. این را در نظر داشته باشید که آهسته و پیوسته باید به جلو پیش بروید. قدم های بزرگ ممکن است انتهای خوشایندی نداشته باشند. امروز به جای کار کردن، فقط به فکر و رویاپردازی مشغول باشید و هیچ تصمیمی هم نگیرید. جزئیات رویاها را نیز به روزهای آینده موکول کنید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

ای دل آن دم که خراب از می گلگون باشی***بی زر و گنج به صد حشمت قارون باشی

در مقامی که صدارت به فقیران بخشند***چشم دارم که به جاه از همه افزون باشی

تعبیر: شما تلاش خودتان را کرده اید پس ناراحت نباشید و از بخت خودتان گله نکنید. از نظر شما همه چیز به آخر رسیده و زندگی تان تیره و تار گردیده است. او به عهد خود وفا نکرده و شما خوبی خودتان را ثابت کرده اید ولی باز هم امیدوارید و این رمز موفقیت شماست

 

فال و طالع بینی حافظ روز چهارشنبه 13 مرداد 95

فال روز متولدین دی:

امروز احساسات کاملا مثبتی دارید و نگاهتان به همه چیز کاملا خوب و خوشبینانه است. امروز آغاز یک دوره جدید در زندگی است؛ دوره ای که شما را به سوی موفقیت بیشتری سوق می دهد. امروز پس از چهارماه بالاخره آن تحولی که در زندگی منتظر آن بوده اید را شاهد خواهید بود. در ضمن، بسیار هم دست و دلباز خواهید بود. به طور مثال، برای شرکت شیرینی می خرید یا دوستان را به خانه خود دعوت و از آنها پذیرایی می کنید. برای اینکه علاقه خود را به عشقتان نشان دهید، روش های خلاقانه ای کشف کنید. اگر قصد تغییر دکوراسیون خانه را دارید نیز امروز زمان مناسبی است.

فال حافظ امروز متولدین دی :

خمی که ابروی شوخ تو در کمان انداخت***به قصد جان من زار ناتوان انداخت

نبود نقش دو عالم که رنگ الفت بود***زمانه طرح محبت نه این زمان انداخت

تعبیر: از در آشتی درآی، وگرنه ایام جوانیت خراب می شود. کاری نکن که در زمان پیری افسوس جوانی را بخوری. در همه حال به خدا پناه ببر. مواظب باش در راهی که قدم گذاشته ای به خطا نروی. به هشدار پیران گوش کن. فریب ظواهر را نخور و فقط بنده ی خداوند باش.

 

فال و طالع بینی حافظ روز چهارشنبه 13 مرداد 95

فال روز متولدین بهمن:

شما هر نفسی که در هر روز و هر لحظه می کشید و استشمام می کنید فقط بخاطر یاد و خاطره گذشته تان است. از تاکیدی که بر روی گذشته تان دارید بکاهید زیرا یاد گذشته مانع از پیشرفت های آتی شما می شود. راحتی و آسودگی خیالی را که می توانید در حال حاضر داشته باشید بخاطر گذشته برهم نزنید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

زین خوش رقم که بر گل رخسار می کشی***خط بر صحیفه گل و گلزار می کشی

اشک حرم نشین نهانخانه مرا***زان سوی هفت پرده به بازار می کشی

تعبیر: دعایتان فقط برای رسیدن به مال و ثروت است ولی بدانید شما ثروتی دارید که شاید دیگران حسرت آن را داشته باشند و آن نعمت سلامتی است. برای رسیدن به مقصود باید خطرها را به جان خرید. زیرک باشید و از اطرافتان غافل نشوید. بیشتر به تکامل روحی خودتان بپردازید و حرص ایام و مادیات را نخورید.

 

فال و طالع بینی حافظ روز چهارشنبه 13 مرداد 95

فال روز متولدین اسفند:

نماد ماه آبان، کژدم است. امروز باید مراقب باشید که کجا را نیش می زنید! ارتباط های شما امروز سیر نزولی پیدا می کنند و ممکن است با اطرافیان نتوانید خیلی خوب رفتار کنید. اما خیلی زود باید متوجه این امر بشوید تا ادامه نداشته باشد. احتمال اینکه کسی با شما روی دنده لج بیفتد و دایم مزاحمتان شود زیاد است. اما کنترل خود را از دست ندهید. با حفظ آرامش با او رفتار کنید و به هیچ عنوان واکنش منفی نشان ندهید. از امروز تا آخر تابستان بهتر است بیشتر سرتان به کار خودتان باشد و خیلی به کسی نزدیک نشوید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

در همه دیر مغان نیست چو من شیدایی***خرقه جایی گرو باده و دفتر جایی

دل که آیینه شاهیست غباری دارد***از خدا می طلبم صحبت روشن رایی

تعبیر: بخت و اقبال و سعادت همراه تو است. به زودی به کام و آرزوی خود می رسی. در هنگام توانایی و سعادت به نیازمندان خدمت کن تا به این وسیله از نعمت های خداوند سپاسگزار باشی. غرور و خودپسندی را از خود دور کن.

 

فال و طالع بینی حافظ روز چهارشنبه 13 مرداد 95


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان