فال و طالع بینی حافظ روز پنج شنبه 14 مرداد 95

فال و طالع بینی حافظ روز پنج شنبه 14 مرداد 95

فال و طالع بینی حافظ روز پنج شنبه 14 مرداد 95

فال روز متولدین فروردین:

شاید شما فهمیده باشید که چگونه عصبانیت خود را کنترل کنید، اما حتی اگر شما با هوشمندی به پیدا کردن منشأ این مشکل فکر می کنید باز هم ممکن است که عصبانیت شما طغیان کند. خوشبختانه در این اوقات دوستان شما می توانند از شما حمایت کرده و باعث تسلی خاطر شما باشند، و این کار برای اینکه شما به آرامش برسید کافی است. به یاد داشته باشید که لازم نیست شما همه چیز را ثابت کنید؛ فقط باید انعطاف پذیر باشید تا بتوانید با تغییرات کنار بیایید.

 فال حافظ امروز متولدین فروردین :

ساقیا برخیز و درده جام را***خاک بر سر کن غم ایام را

ساغر می بر کفم نه تا ز بر***برکشم این دلق ازرق فام را

تعبیر: دلت را مثل آیینه صاف کن. پرده های تاریک را از رویت کنار بزن تا حقیقت را ببینی آن موقع است که به مقام عالی می رسی. طمع نداشته باش تا عمرت طولانی باشد. بهشت تو آنجاست که حق مردم را به جا آوری. این همان راهیست که تو را به هدف می رساند

 

فال و طالع بینی حافظ روز پنج شنبه 14 مرداد 95

فال روز متولدین اردیبهشت:

تقویم خودتان را با رویدادهای اجتماعی پر کنید. از امروز تا آخر هفته از اینکه در کنار دیگران باشید لذت خواهید برد. اگر دوستانی دارید که مدت هاست آنها را ندیده اید، امروز فرصت خوبی برای دیدار است. به طور کلی، حرف زدن و بودن در میان دوستان و اطرافیان حس خیلی خوبی به شما می دهد. با همکاران در مورد مشارکت صحبت کنید. در مورد راه اندازی کارهای تازه و با هم همفکری کنید. ذهن و قلبتان باید باز باشد.

 فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست***صلای سرخوشی ای صوفیان باده پرست

اساس توبه که در محکمی چو سنگ نمود***ببین که جام زجاجی چه طرفه اش بشکست

تعبیر: دیگر از خدا چه می خواهید. به دنبال چه چیزی می گردید همه چیز در کنار شماست، چشمانتان را باز کنید گلستانی از معرفت و دلجویی در کنارتان هست. امروز که خریداری دارید می توانید گنج عشق طلب کنید وگرنه فردا دیر است. خوش اخلاقی تان باعث جذب دیگران است و این نوای دلتان هست که حافظ را به غزل گویی تشویق می کند.

 

فال و طالع بینی حافظ روز پنج شنبه 14 مرداد 95

فال روز متولدین خرداد:

امروز میل رفتن به سفر و یا دیدن یک دوست نزدیک را خواهید داشت و انرژی زیادی نیز صرف پیدا کردن راه حل های ممکن برای این کار خواهید کرد. ممکن است بخواهید به سفری الهام بخش برای انجام کارهای هنری بروید. با این همه انرژی و انگیزه ای که دارید مطمئنا خواهید توانست بدون نادیده گرفتن وظایفتان این کار را هم انجام دهید. اگر مشکلی با اعضای خانواده تان دارید سعی کنید ان را بدون خشونت و ایجاد دلخوری حل کنید. اگر کسی هست که دوستش دارید وقت آن رسیده است که تمام شجاعتتان را یک جا جمع کنید و احساستان را با او در میان بگذارید. اگر چیزی را می خواهید این حق مسلم شماست که آن را به دست بیاورید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

صبح است و ژاله می چکد از ابر بهمنی***برگ صبوح ساز و بده جام یک منی

در بحر مایی و منی افتاده ام بیار***می تا خلاص بخشدم از مایی و منی

تعبیر: در راهی قدم نهاده اید که باید ثابت قدم بوده و گاهی مثل سنگ سخت و گاهی نرم مثل جوی روان باشید یا اینکه از خودتان بگذرید تا دیگران را نجات بخشید. دلتان روشن است و می دانید کاری را که شروع کرده اید حتما” به سرانجام می رسانید. اگر امید به خدا داشته باشید غم از دلتان ریشه کن می شود یا علی بگویید که رسیدن به مراد محال نیست

 

فال و طالع بینی حافظ روز پنج شنبه 14 مرداد 95

فال روز متولدین تیر:

اگر بتوانید هفته آینده تمام تواناییتان را برای پس انداز کردن به کار بگیرید و این همه ولخرجی نکنید، هفته بعد خواهید دید که به چیزهایی که فکر می کرده اید قابل دسترسی نیستند دست خواهید یافت. رویاهایتان به محدوده دسترسیتان بسیار نزدیک شده اند. زمانی فوق العاده برای پیشروی فرا رسیده است. هر پروژه بزرگ و طولانی مدتی که در سر دارید شما را به قدم گذاشتن در راه فرا می خواند. تأخیر نکنید و این نیروی قوی درونتان را که شما را به جلو رفتن تشویق می کند نادیده نگیرید. به جای آیه یأس خواندن با نگرش مثبت به سوی اهدافتان گام بردارید. امروز را در خانه و در کنار همسرتان بگذرانید و با بهترین غذاها از خودتان پذیرایی کنید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

زلف آشفته و خوی کرده و خندان لب و مست***پیرهن چاک و غزل خوان و صراحی در دست

نرگسش عربده جوی و لبش افسوس کنان***نیم شب دوش به بالین من آمد بنشست

تعبیر:  صلاح در این است که فعلا” به عهدی که بسته ای عمل کنی. درست است که پشیمان شده ای اما خود را به دست سرنوشت سپرده ای. رحمت خداوند شامل حالت می شود و اقبال بلند و ثروت زیادی به تو می بخشد. اما مواظب باش با وزیدن باد غفلت زود همه چیز را از دست ندهی.

 

فال و طالع بینی حافظ روز پنج شنبه 14 مرداد 95

 فال روز متولدین مرداد:

انرژی های امروز به گونه ای هستند که ارتباط های اجتماعی بسیار خوبی خواهید داشت و خیلی راحت می توانید دوستان تازه برای خود دست و پا کنید. امروز خاصیت اسفنج گونه ای دارید و در کنار هر تیپ آدمی که باشید، مشابه او خواهید شد. پس از افراد غمگین و منفی گرا دوری کنید و همه تمرکز خود را روی افرادی بگذارید که بار علمی یا هنری بالایی دارند و می توانند موجب شادی شما بشوند.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

ای دل به کوی عشق گذاری نمی کنی***اسباب جمع داری و کاری نمی کنی

چوگان حکم در کف و گویی نمی زنی***باز ظفر به دست و شکاری نمی کنی

تعبیر: اگر می خواهید غم به سراغتان نیاید و از غم ها رهایی یابید به این فکر باشید که عاقبت باید به دیار باقی بروید بنابراین بهتر است که توشه ی راهتان از ثواب باشد. بدون زحمت نمی توان به مقام رسید باید تلاش کنید مطمئن باشد کارهای شما بدون اجر نمی ماند و جواب خودتان را دریافت می کنید.

 

فال و طالع بینی حافظ روز پنج شنبه 14 مرداد 95

فال روز متولدین شهریور:

چه چیزی مانع از این می شود که به مراحل بالاتر دست پیدا کنید. امروز باید روی پای خود بایستید. چشم امید خود را از دیگران بردارید و با اعتنادبه نفس به سوی مسیری بروید که شایستگی آن را دارید. باید شهامت تغییر را در دل خود افزایش دهید. البته این را بدانید که تک نفره نمی توان به جایگاه های بالا رسید، پس از خداوند و فرشته های زمینی بخواهید شما را حمایت کنند و مسیر درست را به شما رهنمون شوند.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

ساقیا سایه ابر است و بهار و لب جوی***من نگویم چه کن ار اهل دلی خود تو بگوی

بوی یک رنگی از این نقش نمی آید خیز***دلق آلوده صوفی به می ناب بشوی

تعبیر: اگر کاهایتان بر مبنای هوی و هوس بگذارید مایه ی اشوب و فتنه می شود. امانتی دست شماست آن را به سلامتی دست صاحبش برسانید. شایسته تر از آن هستید که بخواهید با افراد پست معاشرت کنید. فعلا” جز صبر در پیش رقیب چاره ی دیگری ندارید. شما که انسانی پاکدل هستید حیف است که سرکشی کنید.

 

فال و طالع بینی حافظ روز پنج شنبه 14 مرداد 95

فال روز متولدین مهر:

امروز شاید دیگران فکر کنند شما در کارتان ناشی و دست و پا چلفتی هستید!! در حالیکه شما کاملاً به رفتار خود مسلط هستید و اصلاً لازم نیست چیزی را تغییر دهید. حالا که خورشید و بهرام در نشانه شما به هم ملحق شده اند شما باید بدانیدکه قدرت استفاده کردن از توانایی هایتان را دارا هستید و می توانید به طور موثری روی اهداف آینده خود تمرکز کنید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

دل و دینم شد و دلبر به ملامت برخاست***گفت با ما منشین کز تو سلامت برخاست

که شنیدی که در این بزم دمی خوش بنشست***که نه در آخر صحبت به ندامت برخاست

تعبیر: خودت را به دست خداوند بسپار. اینقدر از روزگار شکایت نکن و در مقابل خواسته ی خدا ایستادگی نکن وگرنه سرگردان می شوی. خدا خود بر احوال دل همه آگاه است پس گله نداشته باش. خدا را از یاد نبر چون در همه حال اوست که راهنمای توست.

 

فال و طالع بینی حافظ روز پنج شنبه 14 مرداد 95

فال روز متولدین آبان:

امروز شما وقتی که به درخششهای ذکاوتتان پی می برید، تاحدی دلسرد می شوید، برای اینکه روشهای قدیمی تر نسبت به روشهای تندرو ای که الان به ذهنتان می رسند مطمئن تر هستند. روش شما اینگونه نیست که آزمایش کردن روشهای قدیمی را رد کنید، اما اکنون یک ایده واقعاً خوب می تواند شما را به شدت وسوسه کند. سعی کنید که ذهنی بسته نداشته باشید؛ اگر شما هنوز فکر می کنید امکانات شما ارزشمند هستند؛ می توانید با اطمینان آنها را مورد کاوش قرار داده و بعداً طبق این امکانات اقدام کنید.دوست دارید در مسیری قدم بگذارید که از همه جهت به آن اطمینان دارید، اما امروز به نظر می رسد که همه ی چیزهایی که قبلاً مورد قبول تان بوده اند پیش چشمان تان رنگ می بازند. نگران نباشید، قرار نیست زندگی تان از هم بپاشد. مشکل این جاست که نمی توانید مسیر درست را پیدا کنید. به شما توصیه می شود که خودتان را آزادانه به این اتفاقات بسپارید و از هر آن چه در مسیرتان پیش می آید لذت ببرید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

تو مگر بر لب آبی به هوس بنشینی***ور نه هر فتنه که بینی همه از خود بینی

به خدایی که تویی بنده بگزیده او***که بر این چاکر دیرینه کسی نگزینی

تعبیر: معمایی برایتان پیش آمده که لاینحل است برای حل آن به افراد ناباب مراجعه نکنید چراغ امیدتان روشن می شود و شما به جواب معمای خودتان می رسید. فعلاگ با غم هایتان سازش کنید با مشورت به آنچه که می خواهید می رسید. کمی تحمل کنید جواب این معما آنقدر با ارزش هست که به خاطر آن زحمت بکشید.

 

فال و طالع بینی حافظ روز پنج شنبه 14 مرداد 95

فال روز متولدین آذر:

اگر امروز در محل کارتان گامی استوار و محکم بردارید بهتر می توانید کارکنید؛ تا آنجایی که می بینید تمام کارهایتان را زودتر از آنچه انتظار داشتید به پایان رسانده اید. قبل از آغاز هر پروژه جدیدی خوب است که مطمئن شوید تمام ابزار و تجهیزات را آماده کرده اید. قبل از اینکه شروع به کار کنید بیندیشید و مطمئن شوید که همه جوانب کار را در نظر گرفته اید. اگر قبل از هر کاری اول وظایفی که در خانه دارید را انجام دهید خود و دیگران را از یک دردسر و گرفتاری بزرگ نجات داده اید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

ای دل گر از آن چاه زنخدان به درآیی***هر جا که روی زود پشیمان به درآیی

هش دار که گر وسوسه عقل کنی گوش***آدم صفت از روضه رضوان به درآیی

تعبیر: ای که از خوبی زبانزد هستی حال وقت انجام کار ثواب است آن را پس نزن. همیشه از این فرصت ها به دست نمی آید. به زیردستان خود بیشتر توجه کن. حریفانت دارند از تو پیشی می گیرند پس تو هم باید مثل باد راه را صی کن تا درد تو درمان شود، به کام دل می رسی ئ تسلیم قسمت باش چون لطف خدا شاملت می شود. به وصال می رسی. شاد باش

 

فال و طالع بینی حافظ روز پنج شنبه 14 مرداد 95

فال روز متولدین دی:

خیلی آهسته از آسمان رویاها پایین بیایید و روی کارهای خود متمرکز شوید. امروز باید پایتان روی زمین باشد و به مسوولیت های خود رسیدگی کنید. البته خیلی در مور خود یا برنامههایتان حرف نزنید. اگر ایده های خاصی به ذهنتان می رسد، سریع و با صدای بلند آن را جار نزنید. بهتر است کمی به خود فرصت دهید و در فرصتی مناسب به جزئیات آن رسیدگی کنید. اگر استرس دارید، در میانه روز کمی بخوابید، ماساژ بروید یا یوگا کنید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

ساقیا آمدن عید مبارک بادت***وان مواعید که کردی مرواد از یادت

در شگفتم که در این مدت ایام فراق***برگرفتی ز حریفان دل و دل می دادت

تعبیر: به هر کس وفا کردی جفا دیده ای. سینه ای مالامال از درد داری. تا کی می خواهی پریشان حال باشی. دست از غم بردار. توبه کن تا دلت صاف شود. انتظارات بیجا را کنار بگذار. رویا و خیال را فراموش کن و به واقعیات بپرداز و از آنچه تا کنون نصیبت شده لذت ببر و عقل را به پای دل هدر نده.

 

فال و طالع بینی حافظ روز پنج شنبه 14 مرداد 95

فال روز متولدین بهمن:

شما همیشه برای راهنمایی کردن دیگران پیش قدم می شوید، تمام تجربیاتی که دارید را در اختیار دیگران قرار می دهید اما توصیه می کنیم این کار را انجام ندهید زیرا گاهی این کار به نفع شما نمی باشد، اثر سوئی برای شما دارد. زیرا با تعریف هایی که برای دیگران انجام می دهید ممکن است کارهایی را بر علیه شما انجام دهند. تجربیاتی که کسب کرده اید را به مانند یک راز نزد خود حفظ کنید، انسان ها معمولا رازهایشان را به افراد دیگر منتقل نمی کنند.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه ای و در آرزو ببست

تعبیر: حوادث زیادی در آینده برایت اتفاق می افتد پس بیدار و هوشیار باش. برای رسیدن به خوشی آینده، روزگار امروزت را خراب نکن. از اینکه بعضی ها همه چیز دارند و تو نداری ناراحت نباش زیرا تو گوهری داری که بقیه از داشتن آن محرومند. دنیا سرابی بیش نیست حتی سبزه و گل و دشت چند صباحی می مانند. تکیه بر این عالم فانی نکن.

 

فال و طالع بینی حافظ روز پنج شنبه 14 مرداد 95

فال روز متولدین اسفند:

شما امروز ممکن است فکر کنید که باید بعضی از چیزها را از دیگران پنهان کنید، اما وقتی که سیاره بخت شا یعنی ونوس با اورانوس هماهنگ می شود، اعتراف کردن به آرزوهای غیرعادی تان نسبت به آن چیزی که فکر می کردید می تواند هم لذت بخش تر و هم اطمینان بخش تر باشد. انتظارات شما می توانند مانع این کار بشوند، اما مادامی که شما نتایج این کار را باور نداشته باشید، هیچ چیزی ممکن نخواهد بود.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

ای بی خبر بکوش که صاحب خبر شوی***تا راهرو نباشی کی راهبر شوی

در مکتب حقایق پیش ادیب عشق***هان ای پسر بکوش که روزی پدر شوی

تعبیر: پایبند به اصول دنیوی نباش به منویات و روحیات خودت هم بپردازو ایمانت را قویتر کن زیرا همه هر آنچه از مادیات که دارند در این دنیا باقی گذاشته و معنویات و کارهای خوب و بد را با خود به دنیای آخرت می برند. زمانی بخت با تو یار است که فرش زیر پایت حصیر باشد ولی دلت خوش و راحت و آرام باشد.

 

فال و طالع بینی حافظ روز پنج شنبه 14 مرداد 95


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان