فال و طالع بینی حافظ روز جمعه 15 مرداد 95

فال و طالع بینی حافظ روز جمعه 15 مرداد 95

فال و طالع بینی حافظ روز جمعه 15 مرداد 95

 

فال روز متولدین فروردین:

شما هر نفسی که در هر روز و هر لحظه می کشید و استشمام می کنید فقط بخاطر یاد و خاطره گذشته تان است. از تاکیدی که بر روی گذشته تان دارید بکاهید زیرا یاد گذشته مانع از پیشرفت های آتی شما می شود. راحتی و آسودگی خیالی را که می توانید در حال حاضر داشته باشید بخاطر گذشته برهم نزنید.

 فال حافظ امروز متولدین فروردین :

در دیر مغان آمد یارم قدحی در دست***مست از می و میخواران از نرگس مستش مست

در نعل سمند او شکل مه نو پیدا***وز قد بلند او بالای صنوبر پست

تعبیر: چرا کاری را که به نفع تو نیست انجام می دهی و چیزی را که ارزشی ندارد به بهای گزاف می خواهی به دست آوری. گره کارت به دست خودت باز می شود. پس منتظر غیب منشین. متکی به بازوی خودت باش تا به مراد خود برسی.

 

فال و طالع بینی حافظ روز جمعه 15 مرداد 95

فال روز متولدین اردیبهشت:

کار کردن به خاطر تغییرات برنامه ریزی شده و مسیر نامشخص رئیستان شاید پیچیده شود. یا شاید شما به سادگی احساس حق نشناسی و کمی حقوق را داشته باشید. اما وقتی این مسائل آنگونه که شما می خواهید هموار نمی شوند، فکر نکنید که همه چیز خراب شده است. اگر شما فکرتان را به جای مشکلات به سمت دیدن توانایی ها سوق دهید، می توانید این دوره سخت را تبدیل به دورانی سازنده کنید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

به ملازمان سلطان که رساند این دعا را***که به شکر پادشاهی ز نظر مران گدا را

ز رقیب دیوسیرت به خدای خود پناهم***مگر آن شهاب ثاقب مددی دهد خدا را

تعبیر: کاری را که می خواهید انجام بدهید پنهان کنید. کار را هر چند کوچک است بزرگ بدانید، خیال پردازی را کنار بگذارید و وقت را غنیمت شمارید تا صاحب مقام و منزلت شوید. روزگار تنگدستی به پایان رسیده و زمان آسایش است. عمرتان طولانی است وضعیت فعلی تان تغییر می کند.

 

 

فال و طالع بینی حافظ روز جمعه 15 مرداد 95

 

فال روز متولدین خرداد:

امروز اصلا به جزئیات توجه نمی کنید و خیلی حواستان جمع نیست، مواظب باشید این بی توجهی آسیبی به شما وارد نکند. از لحاظ جسمی و روحی نیاز به استراحت دارید. استراحت دادن به ذهنتان پیشرفت شما را کند نخواهد کرد و زمانی که صرف ریلکسیشن می کنید تنها باعث تقویت شما و پروژه هایتان خواهد شد. مطمئن باشید که شریک زندگیتان هنوز هم شما را دوست دارد، هر چند که اوضاع خیلی یکنواخت به نظر می رسد. امروز تلفنتان کمتر زنگ می خورد، ایمیل های کمتری خواهید گرفت و حتی پیام های کمتری در رسانه های اجتماعی دریافت خواهید کرد. بهتر است از این موقعیت نهایت استفاده را کرده و استراحت کنید.

 فال حافظ امروز متولدین خرداد :

می دمد صبح و کله بست سحاب***الصبوح الصبوح یا اصحاب

می چکد ژاله بر رخ لاله***المدام المدام یا احباب

تعبیر: بخت و اقبال بیدار شده است. خشونت و غضب را از خودتان دور کنید. عده ای به شما کمک می کنند دست آنها را پس نزنید. عاقبت خودتان را به زر نفروشید. ناامیدی باعث پریشانی تان شده است. این گوی و این میدان همت طلب کنید تا خداوند نیز شما را یاری فرماید.

 

فال و طالع بینی حافظ روز جمعه 15 مرداد 95

فال روز متولدین تیر:

امروز تصمیم گرفته اید که برای به دست آوردن اهداف تان با پشتکار عمل کنید، شاید حتی مجبور شوید که در این مسیر کمی ریخت و پاش کنید. اگرچه دیگران ممکن است در برابر تلاش های تان مقاومت نشان دهند، اما شما هیچ علاقه ای ندارید که واکنش منفی آن ها را بپذیرید و دست از کار بکشید. همین طور که چشم به هدف تان دوخته اید سعی کنید تغییراتی را که لازم است انجام دهید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

در همه دیر مغان نیست چو من شیدایی***خرقه جایی گرو باده و دفتر جایی

دل که آیینه شاهیست غباری دارد***از خدا می طلبم صحبت روشن رایی

تعبیر:  بخت و اقبال و سعادت همراه تو است. به زودی به کام و آرزوی خود می رسی. در هنگام توانایی و سعادت به نیازمندان خدمت کن تا به این وسیله از نعمت های خداوند سپاسگزار باشی. غرور و خودپسندی را از خود دور کن.

 

فال و طالع بینی حافظ روز جمعه 15 مرداد 95

 

 فال روز متولدین مرداد:

برای شما سخت است که حس و حال موفقیت و شادمانی خود را امروز ادامه دهید به خاطر اینکه یک فعل و انفعال احساسی ملایم ممکن است نتایج و اثرات جدی به دنبال داشته باشد. شما می توانید حتی به حکمت و دانایی خود نیز اکنون شک کنید مخصوصا اگر سیاست اخیری که اتخاذ کرده اید شما را حتی کمی هم به موفقیت نزدیک تر نکرده باشد. اما تغییر زیادی در برنامه های خود ایجاد نکنید. ممکن است نظر شما در هفته های آینده تغییر کند و شما فقط باید بدانید که همه چیز مرتب است یا نه !

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

یا مبسما یحاکی درجا من اللالی***یا رب چه درخور آمد گردش خط هلالی

حالی خیال وصلت خوش می دهد فریبم***تا خود چه نقش بازد این صورت خیالی

تعبیر: تهمتی به شما زده اند که به زودی دست بدخواهان رو م یشود. حادثه ای بسیار عجیب اتفاق می افتد که همه چیز را عوض می کند و به آنچه که هدفتان هست می رسید به شرط آنکه زرنگ باشید.کسی به دیدارتان می آید و غم رهایتان می کند.

 

فال و طالع بینی حافظ روز جمعه 15 مرداد 95

فال روز متولدین شهریور:

اینکه شما تشخیص داده اید رویاهای شما می توانند مهم تر از حقایق سرد و بی روح باشند، کمی تکان دهنده است. حتی اگر شما کارهای مقدماتی خود را انجام داده اید و تمام اطلاعاتی را که می توانستید گرفته اید، هنوز چیزی کم است. داده ها را جدا کرده و آنها را با احساسات شخصی خودتان مطابقت بدهید. درک مستقیم خود شما از داده های دیگران معتبرتر است.امروز ممکن است خیلی زود از رختخواب برخیزید و برای کار آمده شوید، اما به نظر می رسد که چیزی در پشت ذهن تان شما را اذیت می کند. نمی دانید دقیقاً از شما چه انتظاراتی دارند، اما بدانید که اگر امروز خودتان را درگیر جزییات نکنید، می توانید در هر کاری به خلاقیت دست بزنید. سعی نکنید همه چیز را کنترل کنید و تحت فرمان خود درآورید، زیرا همه چیز بدتر خواهد شد. بهتر است آن چه را پیش می آید با آغوش باز بپذیرید تا با تجربه های شگفت انگیز روبرو شوید.

 فال حافظ امروز متولدین شهریور :

بشنو این نکته که خود را ز غم آزاده کنی***خون خوری گر طلب روزی ننهاده کنی

آخرالامر گل کوزه گران خواهی شد***حالیا فکر سبو کن که پر از باده کنی

تعبیر: بی گدار به آب می زنید و بدون فکر کاری انجام می دهید که باعث از بین رفتن دار و ندارتان می شود کسانی به شما با چشم امید رجوع می کنند انصاف نیست که آنها را از خودتان برانید. جلوه هایی از حاجات بر شما نمایان شده است از خدا بخواهید تا کامل شود. از سر صدق و وفا دعا کنید.

 

فال و طالع بینی حافظ روز جمعه 15 مرداد 95

فال روز متولدین مهر:

از امروز تا آخر هفته خودتان را در هیچ درگیری و مشاجره ای، چه در زمینه کاری و چه روابطه احساسی وارد نکنید. ممکن است پی به چیزهایی ببرید که در گذشته حقیقت آنها از شما مخفی شده و اکنون واقعیت آنها برای شما آشکار شده است. خطاهایی که در شریک زندگی خود می بینید دلیلی برای سرکوب کردن او نیستند، به جای اینکار بهتر است خودتان را در آینه رابطه زناشویی ببینید. ممکن است در حال حاضر نگرانی هایی درباره انتخاب شریک زندگی خود داشته باشید. به این وضعیت به صورت عمقی نگاه کنید و از آن فرصتی بسازید که به جای ایجاد دلزدگی و نفرت در شما رابطه تان را رشد ببخشد، فرصتی برای درک متقابل و بازگشت به روزهای خوش آغاز رابطه!

فال حافظ امروز متولدین مهر :

ای فروغ ماه حسن از روی رخشان شما***آب روی خوبی از چاه زنخدان شما

عزم دیدار تو دارد جان بر لب آمده***بازگردد یا برآید چیست فرمان شما

تعبیر: دل خویش را به سراب و چیزهای زودگذر خوش نکن. عشق تو را جوان نگه می دارد از آینده نترس چون مثل آب روشن و پاک است. غصه نخور به وصال یار خواهی رسید. به زیارت می روید و به زودی غرق در نعمت می شوید.

 

فال و طالع بینی حافظ روز جمعه 15 مرداد 95

فال روز متولدین آبان:

احساسات شما هنگامی که خورشید با ستاره اقبالتان، پلوتو، ظاهر می شود تشدید می شوند. مهم نیست که به خاطر چه ایده ای تلاش می کنید، شما احتمالاً فقط می خواهید برای مدتی کوتاه فشارها را کاهش دهید. شما کاملاً نمی توانید از ناراحتی ای که اینک احساس می کنید رهایی یابید. خوشبختانه این شرایط همیشگی نیست؛ بلکه دوره گذرایی است که در این دوره شما می توانید کمک کنید تا بخش آرام شده ذهنتان در هفته های آینده بهبود یابد.

فال حافظ امروز متولدین آیان :

این خرقه که من دارم در رهن شراب اولی***وین دفتر بی معنی غرق می ناب اولی

چون عمر تبه کردم چندان که نگه کردم***در کنج خراباتی افتاده خراب اولی

تعبیر: هر کاری را که می خواهید انجام دهید در موردش کمی فکر و تامل کنید اگر عجله کنید باعث پشیمانی تان می شود پس از فضل و عقل خودتان استفاده کنید. کمی هم صبر کنید به آنچه که اراده کرده اید می رسید. در این راه سختی و ضرر زیادی می کشید ولی می ارزد. امید داشته باشید و روزگارتان تغییر می کند.

 

فال و طالع بینی حافظ روز جمعه 15 مرداد 95

 

فال روز متولدین آذر:

شاید امروز نتوانید به آرزوهای خودتان دست پیدا کنید. اما بیان تصوراتتان هم کار آسانی نیست. ممکن است همه بفهمند که شما نا امید و مأیوس هستید حتی اگر ندانند که واقعاً خواسته ی شما چیست. به هرحال، آنها می توانند تشخیص بدهند که شما از یک چیزی خیلی ناراحتید که نمی توانید بگویید. ناامید نشوید شاید فردا توانستید درباره ی آن با کسی صحبت کنید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

زلف بر باد مده تا ندهی بر بادم***ناز بنیاد مکن تا نکنی بنیادم

می مخور با همه کس تا نخورم خون جگر***سر مکش تا نکشد سر به فلک فریادم

تعبیر: به سهولت و راحتی به مقام و مادیات نخواهی رسید. همه چیزت باید در حد کمال باشد. باطن خوب، کار حلال، هوشیاری و تقوی، در این صورت است که به هدف خواهی رسید و به هر مقام و منزلتی که رسیدی سر تعظیم در برابر خداوند فرود آر وگرنه باز همه چیز را از دست خواهی داد.

 

فال و طالع بینی حافظ روز جمعه 15 مرداد 95

 

فال روز متولدین دی:

امروز سیاره ی کلیدی شما یعنی مشتری باعث می شود که به ارزش خودتان پی ببرید و نسبت به کارهایی که می خواهید در آینده انجام دهید خوش بین باشید. اکنون زمان آن است که افکار مثبت تان را به واقعیت های دلپذیر تبدیل کنید. اما اول باید حقایق را بررسی کنید تا مبادا از واقعیت دور شوید. امروز سرشار از انرژی هستید، اما حواس تان باشد که غیرمنطقی عمل نکنید، زیرا ممکن است رویاهای تان شما را به جایی ببرند که هرگز هدف تان نبوده است.

فال حافظ امروز متولدین دی :

ساقیا برخیز و درده جام را***خاک بر سر کن غم ایام را

ساغر می بر کفم نه تا ز بر***برکشم این دلق ازرق فام را

تعبیر: دلت را مثل آیینه صاف کن. پرده های تاریک را از رویت کنار بزن تا حقیقت را ببینی آن موقع است که به مقام عالی می رسی. طمع نداشته باش تا عمرت طولانی باشد. بهشت تو آنجاست که حق مردم را به جا آوری. این همان راهیست که تو را به هدف می رساند.

 

فال و طالع بینی حافظ روز جمعه 15 مرداد 95

فال روز متولدین بهمن:

امروز سرشار از عشق و عاطفه هستید و زیبایی ها را به خوبی می بینید. از این فرصت برای بهبود رابطه عاطفی خود بهره بگیرید. شما انسان خوش شانسی هستید و دیگران خیلی سریع جذب رفتارهایتان می شوند. امروز می توانید با دوستان یا همکاران در مورد همکاری بیشتر یا حتی راه اندازی یک شغل جدید همفکری کنید. امروز فقط به نیمه پر لیوان چشم بدوزید و از فرصت هایی که برایتان پیش می آید استفاده کنید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

سلامی چو بوی خوش آشنایی***بدان مردم دیده روشنایی

درودی چو نور دل پارسایان***بدان شمع خلوتگه پارسایی

تعبیر: با خیال روی یار زندگی می کنید و امیدتان به جوابی است که او می دهد. دیگر از انتظار خسته شده اید و دلتان محزون شده و از آتش عشق می سوزید. ناامید شده اید و حاضرید برای رسیدن به یار هر کاری انجام دهید. امیدوار باشید رضایتان به رضای خدا باشد زیرا به آنچه که طلب کرده اید می رسید.

 

فال و طالع بینی حافظ روز جمعه 15 مرداد 95

 

فال روز متولدین اسفند:

امروز دلتان می خواهد در مورد خودتان، نقشه هایتان و اینکه چه کسی هستید و چه کارهایی می کنید با دیگران صحبت کنید. شما از قوانین، مرزها و هر چیز دیگری که شما را محدود کند متنفرید و این مسئله می تواند امروز در خانه برای شما مشکل ایجاد کند و جو ناراحت کننده ای به وجود بیاورد؛ بهترین کار برای جلوگیری از این وضعیت این است که با اعضای خانواده حرف بزنید و حدود و مرزها را مشخص کنید و به آنها بگوئید هر چند که دوستشان دارید اما هر دو طرف باید این حدود را رعایت کنند. امروز اگر دلتان می خواهد کاری درست و کامل انجام شود، بهتر است خودتان آن کار را انجام دهید و آن را به دیگران واگذار نکنید. مجردها اگر یک رابطه پایدار می خواهند امروز را دست نگه دارند، فردا روزی بهتر با موقعیت هایی بهتر خواهد بود.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

چو بشنوی سخن اهل دل مگو که خطاست***سخن شناس نه ای جان من خطا این جاست

سرم به دنیی و عقبی فرو نمی آید***تبارک الله از این فتنه ها که در سر ماست

تعبیر: ایمانت را قوی تر کن تا از رنج ملامت نجات یابی. گرفتاریت برطرف می شود. اگر در عین غمگینی خندیدی شاهکار کرده ای. کسانی که طرفداری تو را می کنند و از آشوب و غوغا نجاتت می دهند. تغییری در خود و افکارت بده. بدی ها را آتش بزن و بخشندگی را در خود پرورش بده.

 

فال و طالع بینی حافظ روز جمعه 15 مرداد 95


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان