فال و طالع بینی حافظ روز شنبه 16 مرداد 95

فال و طالع بینی حافظ روز شنبه 16 مرداد 95

فال روز متولدین فروردین:

امروز در ارتباط های خود به دنبال این هستید که مورد توجه اطرافیان قرار بگیرید. اما به جای جلب توجه آنها، بیشتر روی مشورت گرفتن از آنها تاکید داشته باشید. امروز خیلی وقت مناسبی برای این نیست که موجب خوشحالی دیگران بشوید. یا اینکه بخواهید رابطه تازه ای را آغاز کنید. فقط حواستان به حرف هایی که می گویید باشد و کلمات درست و مناسب پیدا کنید. فاصله خود را با اطرافیان حفظ کنید و طوری رفتار کنید که بیشتر به شما احترام بگذارند. برای این منظور شما اول باید به خودتان توجه نشان دهید و احترام زیادی برای خود قایل باشید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

نسیم صبح سعادت بدان نشان که تو دانی***گذر به کوی فلان کن در آن زمان که تو دانی

تو پیک خلوت رازی و دیده بر سر راهت***به مردمی نه به فرمان چنان بران که تو دانی

تعبیر: حسن و صفات ظاهری و باطنی شما بسیار است. گناه نمی کنید و هر سخنتان به شیرنی شکر است که همه از آن فیض می برند. مرادی دارید که رسیدن به آن را محال می دانید ولی آنقدر مقاوم و پابرا هستید که هیچ چیز و هیچ کس نمی تواند شما را ناامید کند، پیش کسی گریه نکنید زیرا دشمنانتان شاد می شوند.

 

فال و طالع بینی حافظ روز شنبه 16 مرداد 95

فال روز متولدین اردیبهشت:

امروز ممکن است شما از فردی که نظر شما را به خود جلب کرده و واقعاً برای مدتی توجه شما را معطوف به خود کرده، الهام بگیرید. این کار بسیار مؤثر است برای اینکه اکنون که ماه به نشانه شما بازگشته است شما نسبت به همیشه سر حال تر هستید. اما اخیراً توانایی شما برای تشخیص دادن کیفیت هرچیزی قوی شده است. با دریافتهای خودتان صادق باشید و ببینید که جذابیتهای شما به کجا منتهی می شوند.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

می خواه و گل افشان کن از دهر چه می جویی***این گفت سحرگه گل بلبل تو چه می گویی

مسند به گلستان بر تا شاهد و ساقی را***لب گیری و رخ بوسی می نوشی و گل بویی

تعبیر: دچار وسوسه شده ای بر سر دو راهی مانده ای کاری کن که سر از بهشت در بیاوری نه جهنم. درست است که تشنه هستی ولی نداری و تشنگی بهتر از گناه کردن است. خدا پاداش صبر واجر ثواب تو را می دهد و سربلند از راهی که انتخاب کرده ای در می آیی زیرا فکر درست و راه راست را طی کردی تا خانه ی محزون تو شاد شود.

 

فال و طالع بینی حافظ روز شنبه 16 مرداد 95

فال روز متولدین خرداد:

امروز جسارت و انگیزه شما به نهایت می رسد، خلاقیت تان گل و ایده های کاری جدیدی به ذهن تان خطور می کند. برای رسیدن به موفقیت، دوستان تان می توانند به شما کمک کنند. اما حواستان باشد که با احتیاط قدم بردارید. دوستی دارید که نگران حال شما است، بهتر است او را ملاقات کنید و در جریان احوالات خود قرار دهید. او دوست دارد شادی شما را ببیند. اگر مجرد هستید، با دوستان صمیمی تان تماس بگیرید و به گشت وگذار بیرون از خانه بروید. اگر آنها خواستند افراد دیگری را به همراه خود بیاورند، از این کار استقبال کنید، شاید نیمه گمشده شما یکی از آنها باشد. اگر در مسائلی به مشکل برخوردید، با فردی باتجربه به گفتگو بنشینید، او زاویه دید شما را تغییر خواهد داد و در حل مشکل شما موثر خواهد بود.

 فال حافظ امروز متولدین خرداد :

می دمد صبح و کله بست سحاب***الصبوح الصبوح یا اصحاب

می چکد ژاله بر رخ لاله***المدام المدام یا احباب

تعبیر: بخت و اقبال بیدار شده است. خشونت و غضب را از خودتان دور کنید. عده ای به شما کمک می کنند دست آنها را پس نزنید. عاقبت خودتان را به زر نفروشید. ناامیدی باعث پریشانی تان شده است. این گوی و این میدان همت طلب کنید تا خداوند نیز شما را یاری فرماید.

 

فال و طالع بینی حافظ روز شنبه 16 مرداد 95

فال روز متولدین تیر:

دوست دارید اردیبهشت را در پاریس باشید یا پاناما؟ امروز هیجان زیادی برای سفر دارید و دلتان می خواهد در اولین فرصت به شهرها یا کشورهای دیگر سفر کنید و زیبایی های آنها را از نزدیک ببینید. فرصت خوبی برای آشنایی با فرهنگ های جدید است. از امروز تا شش هفته دیگر این هیجان در وجود شما باقی خواهد ماند. به خود و کارهایتان ایمان داشته باشید تا موفقیت بیشتری کسب کنید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

ای در رخ تو پیدا انوار پادشاهی***در فکرت تو پنهان صد حکمت الهی

کلک تو بارک الله بر ملک و دین گشاده***صد چشمه آب حیوان از قطره سیاهی

تعبیر:  باز هم راه برگشت برایت باز است و خداوند توبه ی تو را می پذیرد. سرت را به درگاه حق پائین انداز و تقصیر کارهایت را به گردن روزگار نیانداز از خدا کمک بگیر، راهی را پیش گرفته ای که بسیار تاریک و پرخطر است. توقع خود را کم کن چه کاری کرده ای که حالا توقع بهشت داری.

 

فال و طالع بینی حافظ روز شنبه 16 مرداد 95

 فال روز متولدین مرداد:

شما امروز نسبت به خود حس خوبی دارید و همین اعتماد به نفس بالا دلیل خوبی است که شما بخشی از پولتان را برای خرید اشیاء خاص اختصاص بدهید. شما نسبت به آینده خود فوق العاده خوش بین هستید، این موضوع باعث می شود که به فکر تهیه کردن یک زندگی لوکس برای خود بیفتید. ولی بهتان توصیه می کنیم قبل از اینکه برای خودتان هزینه های اضافی بتراشید چند روزی صبر کرده تا ببینید که آن موقع چه نظری خواهید داشت.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

صوفی بیا که آینه صافیست جام را***تا بنگری صفای می لعل فام را

راز درون پرده ز رندان مست پرس***کاین حال نیست زاهد عالی مقام را

تعبیر: در همه حال شکر خدا را به جا آورید. در این کار رقیبی دارید که باید او را از میدان به در کنید تا به دلربای خودتان برسید. نماز صبح را بجا آورید و دست به دعا بردارید. فکرهای شیطانی را برای رسیدن به مقصود فراموش کنید.

 

فال و طالع بینی حافظ روز شنبه 16 مرداد 95

فال روز متولدین شهریور:

تاثیراتی که از مشکلات یکی از نزدیکانتان دریافت می کنید ممکن است شما را ناراحت کند. آیا دوست نزدیکتان مریض است و یا اتفاقاتی برای او افتاده اند که کنترل آنها از دست او خارج است؟ به احتمال زیاد دوستتان دلش نمی خواهد در مورد این موضوع حرف بزند، پس بهتر است اجازه دهید خودش هر موقع که صلاح می داند در مورد این مسئله با شما حرف بزند. ممکن است این وضع شمارا کلافه خواهد کرد، اما بهتر است صبور باشید، چون کار دیگری از دست شما ساخته نیست. به حرف های عشقتان گوش کنید، از او بخواهید با شما حرف بزند، از این طریق خواهید فهمید چه چیزی در رابطه شما ایجاد مشکل می کند. امروز پوشیدن لباس قرمز برای شما خوش شانسی به همراه خواهد داشت.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

ساقیا برخیز و درده جام را***خاک بر سر کن غم ایام را

ساغر می بر کفم نه تا ز بر***برکشم این دلق ازرق فام را

تعبیر: دلت را مثل آیینه صاف کن. پرده های تاریک را از رویت کنار بزن تا حقیقت را ببینی آن موقع است که به مقام عالی می رسی. طمع نداشته باش تا عمرت طولانی باشد. بهشت تو آنجاست که حق مردم را به جا آوری. این همان راهیست که تو را به هدف می رساند.

 

فال و طالع بینی حافظ روز شنبه 16 مرداد 95

فال روز متولدین مهر:

امروز تماس های تلفنی عجیبی با شما گرفته خواهد شد، تلفن هایی که قطع می شوند، کسانی که اشتباه گرفته اند و دوستانی که یادشان نمی آید برای چه زنگ زده اند. در مکالمات خود نهایت دقت را داشته باشید و سعی کنید منظورتان را خوب برسانید، ممکن است از حرف هایتان سوء برداشت شود. دروغ هایی که امروز می گویید برایتان دردسرساز خواهند شد، پس بهتر است سعی کنید به هیچ وجه دروغ نگویید. روی کاری که دلتان می خواهد انجام دهید دقت و تمرکز داشته باشید، امروز افراد زیادی در رسیدن به آن می توانند به شما کمک کنند و دوستان و خانواده از شما حمایت بسیاری خواهند کرد. احساس می کنید در رابطه عاطفی خود دارید خیلی از خودتان مایه می گذارید اما در مقابل آنچه که می خواهید را به دست نمی آورید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

خیال روی تو در هر طریق همره ماست***نسیم موی تو پیوند جان آگه ماست

به رغم مدعیانی که منع عشق کنند***جمال چهره تو حجت موجه ماست

تعبیر: غرور نداشته باش با اهل فن و نظر مشورت کن تا از خطاها به دور باشی. احساس خستگی می کنی و درونت غوغاست به ائمه متوسل شو تا به حقیقت برسی. تو را با دنیای فانی کاری نیست پس به باقیات برس و سینه ات را با یاد خدا پر کن تا به وصال یار برسی.

 

فال و طالع بینی حافظ روز شنبه 16 مرداد 95

فال روز متولدین آبان:

برای شما بسیار مشکل است که امروز به دیگران بگویید که چه احساسی دارید و به چه می اندیشید، حتی اگر به روشنی میدانید که همین الان چه احساسی دارید. شما از این می ترسید که اگر با دیگران درباره احساسات تان صحبت کنید، ناخودآگاه رازی را که نباید برای دیگری افشا شود، بروز دهید. اما اگر بخواهید تمامی افکار و اندیشه های خود را برای خود نگاه دارید ممکن است بسیار خشک و جدی به نظر برسید یا حتی از نظر احساسی جدا از دیگران بمانید. تمام شجاعت و جرأت خود را جمع کنید تا ترس های خود را پشت سر بگذارید، زیرا اگر بخواهید صبر کنید و زمان را تلف کنید بعدا برای تان بسیار سخت تر است که بخواهید از آنچه که در ذهن تان می گذرد صحبت کنید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

احمد الله علی معدله السلطان***احمد شیخ اویس حسن ایلخانی

خان بن خان و شهنشاه شهنشاه نژاد***آن که می زیبد اگر جان جهانش خوانی

تعبیر: کرم و لطف خدا شامل حالتان شده است پس چرا این همه مکدر و ناراحت هستید. اینقدر خودتان را با دیگران مقایسه نکنید. از آنچه که قسمتتان شده ننالید در عوض شما با نفس خودتان مرده ای را زنده می کنید و خواهان بسیار دارید. گله نکنید شما هم خریدار دارید دعای سحرگاهی تان مستجاب و نیازهایتان برآورده می شود. انشاالله

 

فال و طالع بینی حافظ روز شنبه 16 مرداد 95

فال روز متولدین آذر:

درحالیکه شما کاملاً در مورد امروز هوشیار هستید و آینده تان را با داشتن تصویری از آن در ذهنتان می توانید ببینید، رویاهای شفافی خواهید داشت. تا زمانیکه شما این رویاها را آشکار نکنید خوش بینی شما می تواند کاملاً تازه بماند، برای اینکه مردم دیگر خیلی زود از تفکرات خیالی شما خسته خواهند شد. بهتراست برخی از اندیشه ها نهفته و فقط برای خودتان باشند.امروز همین طور بی دلیل بسیار حساس شده اید. اما نکته ی مهم این است که نباید به چیزهای منفی فکر کنید، زیرا وضعیت کنونی آن قدرها هم که به نظر می رسد بد نیست. از همه مهم تر این که صادق باشید، هر گونه دور زدن حقیقت نتیجه ی معکوس خواهد داشت. می توانید احساس تان را با دوستی که مورد اعتماد شماست در میان بگذارید، اما حواس تان باشد که که رویاهای تان را از واقعیت ها جدا کنید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

ز دلبرم که رساند نوازش قلمی***کجاست پیک صبا گر همی کند کرمی

قیاس کردم و تدبیر عقل در ره عشق***چو شبنمی است که بر بحر می کشد رقمی

تعبیر: بسیار پریشان حال و دلتنگ هستید. تاب و تحمل ندارید فکر می کنید دیگر قدرت جنگیدن با مشکلات را ندارید و به دنبال کسی می گردید تا در این راهی که قدم گذاشته اید یاریتان کند ولی بدانید کسی کمکتان نمی کند فقط به درگاه خدا التماس کنید. نسیم دولت و مراد می وزد. کارها را برای خودتان سخت نکنید. هر چه آسان بگیرید آسانتر می گذرد.

 

فال و طالع بینی حافظ روز شنبه 16 مرداد 95

فال روز متولدین دی:

در حالت عادی، وقتی در مورد مساله ای هیجان دارید، به هیچ عنوان نمی توانید آن را مخفی کنید. امروز منتظر خبرهای خوب و مکالمات شیرین با عشقتان باشید. سعی کنید روی رفتار خود کنترل داشته باشید و لجبازی یا سرسختی را کنار بگذارید. امروز از عشقتان خیلی چیزهای خوب و جدیدی خواهید آموخت. با قلب و روح خود کار کنید و همه اشتیاق خود را برای این امر بگذارید. وقتی این کار را انجام دهید، خودتان نیز لذت خواهید برد و رضایت بیشتری را حس خواهید کرد.

فال حافظ امروز متولدین دی :

ای فروغ ماه حسن از روی رخشان شما***آب روی خوبی از چاه زنخدان شما

عزم دیدار تو دارد جان بر لب آمده***بازگردد یا برآید چیست فرمان شما

تعبیر: دل خویش را به سراب و چیزهای زودگذر خوش نکن. عشق تو را جوان نگه می دارد از آینده نترس چون مثل آب روشن و پاک است. غصه نخور به وصال یار خواهی رسید. به زیارت می روید و به زودی غرق در نعمت می شوید.

 

فال و طالع بینی حافظ روز شنبه 16 مرداد 95

فال روز متولدین بهمن:

شما بیشتر تمایل دارید که تابع شخص دیگری باشید و هیچ مسئولیتی را در زندگی بر دوش نداشته باشید. اما امروز دیگر زمان آن فرا رسیده است که شما نیز وارد صحنه اجتماعی شوید و برای پیشرفت تان، به تنهایی و بدون اتکا بودن به شخصی گام بردارید، حتی اگر کارها را اشتباه انجام دهید. مهم ترین مسئله این موضوع است که یاد بگیرید مشکلات تان را خودتان به تنهایی حل کنید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

وقت را غنیمت دان آن قدر که بتوانی***حاصل از حیات ای جان این دم است تا دانی

کام بخشی گردون عمر در عوض دارد***جهد کن که از دولت داد عیش بستانی

تعبیر: بسیار خوش اقبالید و اراده ی بسیار قوی دارید. معجزه ای در زندگیتان رخ می دهد که مایه ی تعجب همگان می شود. یادتان باشد رمز موفقیتان سعی و کوشش است. به سفر معنوی کربلا می روید که در آنجا دل سرگشته شما ارام می گیرد و چشم و دلتان روشن می شود

 

فال و طالع بینی حافظ روز شنبه 16 مرداد 95

فال روز متولدین اسفند:

اگر امروز در محل کارتان گامی استوار و محکم بردارید بهتر می توانید کارکنید؛ تا آنجایی که می بینید تمام کارهایتان را زودتر از آنچه انتظار داشتید به پایان رسانده اید. قبل از آغاز هر پروژه جدیدی خوب است که مطمئن شوید تمام ابزار و تجهیزات را آماده کرده اید. قبل از اینکه شروع به کار کنید بیندیشید و مطمئن شوید که همه جوانب کار را در نظر گرفته اید. اگر قبل از هر کاری اول وظایفی که در خانه دارید را انجام دهید خود و دیگران را از یک دردسر و گرفتاری بزرگ نجات داده اید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

ای بی خبر بکوش که صاحب خبر شوی***تا راهرو نباشی کی راهبر شوی

در مکتب حقایق پیش ادیب عشق***هان ای پسر بکوش که روزی پدر شوی

تعبیر: پایبند به اصول دنیوی نباش به منویات و روحیات خودت هم بپردازو ایمانت را قویتر کن زیرا همه هر آنچه از مادیات که دارند در این دنیا باقی گذاشته و معنویات و کارهای خوب و بد را با خود به دنیای آخرت می برند. زمانی بخت با تو یار است که فرش زیر پایت حصیر باشد ولی دلت خوش و راحت و آرام باشد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان