فال و طالع بینی حافظ روز یکشنبه 17 مرداد 95

فال و طالع بینی حافظ روز یکشنبه 17 مرداد 95

فال و طالع بینی حافظ روز یکشنبه 17 مرداد 95

 

 

فال روز متولدین فروردین:

نگرانی هایی که در رابطه با سلامت خود دارید اگر بخواهید یک چک آپ کامل انجام دهید بخش عمده روز شما را به خود اختصاص خواهد داد. اما مطمئن باشید در نهایت جوابی که می گیرید این خواهد بود: باید کمی در روش زندگی خود تغییر ایجاد کنید، به ورزش و پیاده روی بروید و رژیم غذاییتان را تغییر دهید. پس وقت آن رسیده که قورباغه تان را قورت داده و برای کارهایی که مدت هاست پشت گوش می اندازید برنامه ریزی کنید. امروز کمی دعوایی هستید و به همیتن دلیل ممکن است عشقتان را به خاطر کارهایی که نکرده مورد مواخذه قرار دهید. بجای حرف زدن با دقت بیشتری گوش کنید و چیزهایی یاد خواهید گرفت که رابطه تان را برای همیشه عوض خواهند کرد.

 فال حافظ امروز متولدین فروردین :

زان می عشق کز او پخته شود هر خامی***گر چه ماه رمضان است بیاور جامی

روزها رفت که دست من مسکین نگرفت***زلف شمشادقدی ساعد سیم اندامی

تعبیر: مرحبا بر شما هر آنچه دارید از حق تعالی می دانید حتی نعمت سلامتی را. وقتی به گذشته تان فکر می کنید می بینید چندان کار مفیدی انجام نداده اید. در حال حاضر مصلحت در این است که خاموش باشید. رازتان را با خدایتان در میان بگذارید وگرنه اگر فاش کنید دشمنانتان شکست سختی به شما می دهند، تحمل کنید، خداوند با صابران است.

 

فال و طالع بینی حافظ روز یکشنبه 17 مرداد 95

فال روز متولدین اردیبهشت:

تغییر. کامه کلیدی امروز شما ایجاد تغییر است. همه ترس و خجالت و تنبلی را باید کنار بگذارید. آستین ها را بالا بزنید، راه های که در ذهنتان هست را بنویسید و از همین امروز روند تازه ای را در زندگی آغاز کنید. امروز خوشبختانه تصمیمات کاملا درستی در زندگی خواهید گرفتو تصمیماتی که خیلی سریع شما را به آینده درخشان پیوند می زنند. همه ابرهای تیره کنار خواهند رفت. خودتان هم تلاش کنید و عادت های ناسالم و دوستان متفی را کنار بگذارید تا بالا و بالا و بالاتر بروید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

زلف بر باد مده تا ندهی بر بادم***ناز بنیاد مکن تا نکنی بنیادم

می مخور با همه کس تا نخورم خون جگر***سر مکش تا نکشد سر به فلک فریادم

تعبیر: به سهولت و راحتی به مقام و مادیات نخواهی رسید. همه چیزت باید در حد کمال باشد. باطن خوب، کار حلال، هوشیاری و تقوی، در این صورت است که به هدف خواهی رسید و به هر مقام و منزلتی که رسیدی سر تعظیم در برابر خداوند فرود آر وگرنه باز همه چیز را از دست خواهی داد.

 

فال و طالع بینی حافظ روز یکشنبه 17 مرداد 95

فال روز متولدین خرداد:

امروز ارتباط های شما وارد فاز جدیدی می شوند و دوستان تازه ای به دایره دوستان اضافه خواهد شد. با آنها صادق باشید اما سیاست هم داشته باشید. روی تک تک کلمات خود وسواس به خرج دهید و بدون فکر هیچ حرفی نزنید و رفتاری نشان ندهید. در جمع ها و جلسات کاری حاضر شوید و با دقت بسیار به همه سخنان اطرافیان گوش کنید. همه مسایل و نکات مثبت را در ذهنتان ثبت کنید. این فرصت، ایده های خلاقانه ای در ذهن شما ایجاد خواهند کرد که موجب ارتقا کار و درآمد می شود. بهتر است چند رو زاز عشقتان دور باشید تا اگر تنشی میان شما هست، برطرف شود.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

گفتند خلایق که تویی یوسف ثانی***چون نیک بدیدم به حقیقت به از آنی

شیرینتر از آنی به شکرخنده که گویم***ای خسرو خوبان که تو شیرین زمانی

تعبیر: بزرگان درست گفته ان که دل به دل راه دارد و شما مطمئن باشید که او هم به شما فکر می کند. گره از ابروانتان باز کنید که کارها بر وفق مرادتان پیش می رود. ذات خوبی دارید و ایمانتان قوی است پس فرشتگاه به شما کمک می کنند. شب را به خواب نگذران که وقط خوبی برای عبادت است همراهانتان بیشتر کارها را دشوار می کنند حلقه ی اقبال به سوی شما می آید.

 

فال و طالع بینی حافظ روز یکشنبه 17 مرداد 95

فال روز متولدین تیر:

از سرعت خود کم کنید. به کجا چنین شتابان؟ کمی بایستید و از دور رابطه خود را تماشا کنید. نه تنها رابطه که زندگی خود را. شما گاهی بدون فکر کارهایی انجام می دهید که نتایج خوبی هم ندارد. امروز از همان روزها است. با کمی فکر و بررسی احساسات و رفتارها، امروز می توانید شرایط زندگی خود را تغییر دهید. ارتباط عاطفی شما به تغییرات زیادی نیاز دارد. این شما هستید که باید با تغییر نگاه خود، زندگی را به سمت بهتری پیش ببرید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

ساقیا آمدن عید مبارک بادت***وان مواعید که کردی مرواد از یادت

در شگفتم که در این مدت ایام فراق***برگرفتی ز حریفان دل و دل می دادت

تعبیر:  به هر کس وفا کردی جفا دیده ای. سینه ای مالامال از درد داری. تا کی می خواهی پریشان حال باشی. دست از غم بردار. توبه کن تا دلت صاف شود. انتظارات بیجا را کنار بگذار. رویا و خیال را فراموش کن و به واقعیات بپرداز و از آنچه تا کنون نصیبت شده لذت ببر و عقل را به پای دل هدر نده.

 

فال و طالع بینی حافظ روز یکشنبه 17 مرداد 95

 فال روز متولدین مرداد:

شما امروز خیلی کار دارید، اما دیگران از مسئولیتهایتان اطلاعی ندارند و نمی دانند باید وظایفتان را انجام دهید. کار کردن زیاد هیچ اشکالی ندارد، اما اجازه ندهید نیاز شما برای جلب توجه و دیده شدن مانع از سازندگی تان بشود! متعادل بودن همیشه ایده خوبی است. اگر شما تا موقعی که کاملا کارهایتان را تمام نکرده اید سکوت اختیار نکرده و حرف بزنید، مورد توجه واقع شدن و بازخوردهای مثبت بهتان کمک می کند.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

رفتم به باغ صبحدمی تا چنم گلی***آمد به گوش ناگهم آواز بلبلی

مسکین چو من به عشق گلی گشته مبتلا***و اندر چمن فکنده ز فریاد غلغلی

تعبیر: به مرادتان رسیده اید ولی می ترسد انچه را که سخت به دستآورده اید از دست بدهید، مطمئن باشید که همه ی آنها ماندنی است. اتفاقی می افتد که حتی تصورش هم مایه ی تعجب است و برای شما فرصتی بسیار عالی به شمار می آید. قدر آنچه را که دارید بدانید و دست از گله و شکایت بردارید و ناشکر نباشید که خدای ناکرده باز همه را از دست می دهید.

 

فال و طالع بینی حافظ روز یکشنبه 17 مرداد 95

فال روز متولدین شهریور:

از آشنایی با افراد جدید هراس نداشته باشید، اما یادتان باشد که همه مسائل زندگی خود را با آنها در میان نگذارید، سعی کنید تعادل برقرار کنید. از امروز تا سه هفته دیگر به حرف هایی که می زنید، پیام ها و یا ایمیل هایی که می فرستید توجه ویژه ای داشته باشید، چرا که امکان سوء برداشت و یا سوء تفاهم بسیار زیاد است. تا جایی که می توانید حرف هایتان را صریح و بدون ابهام بگویید و خوب به آنچه می گویید فکر کنید. اگر نیاز به عشق و توجه همسرتان دارید و نمی توانید این نیاز را به زبان بیاورید با کارهایتان او را متوجه این مسئله کنید، البته که می دانید که شما هم باید به او عشق بورزید. یک چیز را در هر حالتی به یاد داشته باشید، به حریم خصوصی یکدیگر احترام بگذارید

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

بلبل ز شاخ سرو به گلبانگ پهلوی***می خواند دوش درس مقامات معنوی

یعنی بیا که آتش موسی نمود گل***تا از درخت نکته توحید بشنوی

تعبیر: حالا که همه چیز فراهم است خوش باش و این روزها را غنیمت دان. درب های رحمت به سویت باز شده است ولی مراقب باش کبر و غرور باعث نشود که غافل شوی زیرا خوشی نیز ماندگار نیست. از این روزها برای فرداهای بهتر استفاده کن.

 

فال و طالع بینی حافظ روز یکشنبه 17 مرداد 95

فال روز متولدین مهر:

امروز می تواند روز فوق العاده ای برایتان باشد به شرط این که بدانید چگونه برنامه ریزی کنید. اگر بخواهید تنها شرایط خود را در نظر بگیرید، با فرد مورد علاقه زندگی تان به مشکل بر می خورید. بهترین راه این است که اول با او مشورت کنید سپس با کمک هم به سمت اهدافی واحد قدم بردارید. انرژی زیادی کسب خواهید کرد، آن را سر مسائل بی ارزش هدر ندهید. بهترین چیز در زندگی آزادی است و شما این حس را تجربه خواهید کرد. احتیاجی نیست برای فرد مورد علاقه خود هدیه ای گران قیمت بخرید، تنها چیزی که به آن احتیاج دارید، کمی خلاقیت برای ایجاد تغییراتی کوچک به زندگی تان است.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

تو مگر بر لب آبی به هوس بنشینی***ور نه هر فتنه که بینی همه از خود بینی

به خدایی که تویی بنده بگزیده او***که بر این چاکر دیرینه کسی نگزینی

تعبیر: معمایی برایتان پیش آمده که لاینحل است برای حل آن به افراد ناباب مراجعه نکنید چراغ امیدتان روشن می شود و شما به جواب معمای خودتان می رسید. فعلاگ با غم هایتان سازش کنید با مشورت به آنچه که می خواهید می رسید. کمی تحمل کنید جواب این معما آنقدر با ارزش هست که به خاطر آن زحمت بکشید.

 

فال و طالع بینی حافظ روز یکشنبه 17 مرداد 95

 

فال روز متولدین آبان:

وقت آن رسیده است که نگاهی عمیق و جدی به زندگی کاری خود بیندازید. آیا کاری که دلتان می خواهد را دارید انجام می دهید؟ آیا همه چیز آنطور که می خواهید پیش می رود؟ یک سفر کاری می تواند برای شما موفقیت به همراه داشته باشد. امروز ممکن است با لوله کشی خانه تان به مشکل بخورید، به ویژه اگر آشپزخانه بزرگی داشته باشید. این مشکل بزرگتر از آن است که خودتان با مهارت های خیلی ابتدایی که دارید بخواهید حلش کنید. بهتر است کمی سر کیسه را شل کنید و از یک لوله کش متخصص بخواهید که این مشکل را خیلی تمیز، حرفه ای و راحت برایتان حل کند و الکی خودتان رابه دردسر نیندازید. می توانید در این فاصله از بیرون غذا سفارش داده و منتظر بمانید تا آشپزخانه عزیزتان آماده شود.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

که برد به نزد شاهان ز من گدا پیامی***که به کوی می فروشان دو هزار جم به جامی

شده ام خراب و بدنام و هنوز امیدوارم***که به همت عزیزان برسم به نیک نامی

تعبیر: از رسم روزگار بسیار گله مند هستید مدام در پی برآورده شدن حاجتتان می باشید. به زودی خبری به شما می رسانند که باعث حل شدن مشکلاتتان می شود. بسیار سخت و دشوار به مرادتان خواهید رسید طوری که در این راه پخته می شوید و تجربه های فراوان به دست می آورید. ماه رمضان ماه پر برکت و رسیدن به حاجات شما می باشد.

 

فال و طالع بینی حافظ روز یکشنبه 17 مرداد 95

فال روز متولدین آذر:

شما مسئول تمام کارها و سخنانی هستید که بر زبان می رانید پس بهتر است مراقب صحبت کردن خودتان باشید زیرا با صحبتهایی که ممکن است در جای نامناسب بر زبان بیاورید دیگران را رنج می دهید به همین دلیل شاید دشمنان زیادی را برای خود درست کنید. بهتر است جلوی هیجانات خود را در هر شرایطی بگیرید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

ای که در کشتن ما هیچ مدارا نکنی***سود و سرمایه بسوزی و محابا نکنی

دردمندان بلا زهر هلاهل دارند***قصد این قوم خطا باشد هان تا نکنی

تعبیر: دچار کبر و غرور شده اید سعی کنید خودتان را خلاص کنید و از کارهای حرام دور کرده و به خدا نزدیک شوید. اگر بخواهید همین راه را طی کنید غم به سراغتاتن می آید. به راز و نیاز بپردازید تا کامروا باشید. درست است که به چیزی نیاز ندارید اما نیازمند رحمت الهی هستید.

 

فال و طالع بینی حافظ روز یکشنبه 17 مرداد 95

فال روز متولدین دی:

با وجود اینکه شما می خواهید که کمی از نظر روحی در انزوا باشید اما به این معنی نیست که بخواهید از حواس پرتی هایی که ناشی از فعالیت های مختلف است جلوگیری کنید. ممکن است ناامید کننده باشد به خاطر اینکه شما میتوانید بدون اینکه زیاد مشغول شوید هر کاری را انجام دهید. روزتان را به خاطر اینکه مشخص کنید چه کار باید بکنید خراب نکنید؛ به جای ان روی اینکه چه احساس می کنید تمرکز کنید. خیلی خوب است که بتوانید بسادگی با تعداد کمی از دوستان تان به استراحت بپردازید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است***یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است

تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد***هر دلی از حلقه ای در ذکر یارب یارب است

تعبیر: چرا ناامید شده ای هزاران راه چاره وجود دارد. برای رسیدن به آرزویت تلاش کن. مبنای عشق را هوس نگذار چه بسا که شیطان راهبر تو باشد. اگر برای رسیدن به معشوق عاشق نباشی و با جمال ظاهر وصال طلبی جز دردسر عایدت نخواهد شد.

 

فال و طالع بینی حافظ روز یکشنبه 17 مرداد 95

فال روز متولدین بهمن:

امروز ممکن است از جانب دوستان و خانواده مورد حمایت قرار بگیرید، اما برای تان سخت است که حمایت بی دریغ آن ها را به راحتی بپذیرید. از این که می ببینید دیگران فکر می کنند به کمک احتیاج دارید ناراحت می شوید، اما بهتر است این رفتارها را کنار بگذارید. برای این که مشکلات تان را حل کنید باید پیشنهاد همکاری دیگران را با آغوش باز بپذیرید. پس اجازه دهید که دیگران هم در موفقیت شما شریک شوند.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

سینه مالامال درد است ای دریغا مرهمی***دل ز تنهایی به جان آمد خدا را همدمی

چشم آسایش که دارد از سپهر تیزرو***ساقیا جامی به من ده تا بیاسایم دمی

تعبیر: خبری را که برایش انتظار کشیده اید بزود می رسد که سرشار از سعادت و سلامت و خوشبختی می باشد. انتظار به سر رسید و الان وقت سلام و خیر مقدم است نه گریه کردن. قدوم یار برای شما بسیار پر خیر و برکت است. دلتان شاد می شود. امیدتان که به یار می نشیند دولت به سراغتان می آید

 

فال و طالع بینی حافظ روز یکشنبه 17 مرداد 95

فال روز متولدین اسفند:

ممکن است شما در طی چند روز گذشته شروع به کار کردن بر روی یک پروژه کرده باشید و اگر این کار را انجام دادید، حالا زمان این است که بر آنچه تا کنون خلق شده است پایداری و ثبات اضافه شود. با زور و سرعت بیش از حد کارها را به جلو بردن مثل این می ماند که در یک ساختمان قبل از اینکه پایه های آن پی ریزی شود طبقه های زیادی در ارتفاعات بالای آن ساخته شود. حتی اگر ذهن شما هم با شتاب به جلو می رود، آرام حرکت کرده و طبق یک برنامه از پیش آماده شده کارهایتان را انجام دهید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

خمی که ابروی شوخ تو در کمان انداخت***به قصد جان من زار ناتوان انداخت

نبود نقش دو عالم که رنگ الفت بود***زمانه طرح محبت نه این زمان انداخت

تعبیر: از در آشتی درآی، وگرنه ایام جوانیت خراب می شود. کاری نکن که در زمان پیری افسوس جوانی را بخوری. در همه حال به خدا پناه ببر. مواظب باش در راهی که قدم گذاشته ای به خطا نروی. به هشدار پیران گوش کن. فریب ظواهر را نخور و فقط بنده ی خداوند باش.

 

فال و طالع بینی حافظ روز یکشنبه 17 مرداد 95


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان