ramazan
ramazan

دخترانی که از پرچم دار نیمه برهنه المپیک خواستگاری کردند!!

مجموعه : جالب ترین ها
دخترانی که از پرچم دار نیمه برهنه المپیک خواستگاری کردند!!

خبر های عجیب و منشتر شده از رویدادهای المپیک 2016با پرچم دار اهل تونگا با ظاهری نیمه برهنه و جالب تر این که دخترانی که از پرچم دار تونگا در المپیک خواستگاری کردند!!

 

 

پیشنهاد ازدواج دختران به پرچم دار تونگا:

المپیک ریو ۲۰۱۶ چند روزی است که در کشور برزیل و در شهر ریودوژانیرو در حال برگزاری است. بدون شک بزرگترین رویداد ورزشی جهان آبستن حوادث ریز و درشتی است که برخی از آنها می توانند بسیار جالب باشند.

 

در مراسم افتتاحیه مسابقات که کاروان های ورزشی تمامی کشورها با البسه برگرفته از فرهنگ و آئین خود رژه می روند، اتفاقات جالبی رخ داد که اخبار آن همه جهان ورزش را در بر گرفت.

 

در هنگام رژه کاروان ورزشی تونگا، پرچمدار این کشور بدون پیراهن و به صورت نیمه برهنه جلوتر از سایر ورزشکاران کشورش حرکت می کرد؛ به محض ورود این ورزشکار، تمامی تماشاگر حاضر در محل برگزاری افتتاحیه و بینندگان تلویزیونی تعجب کرده و بسیاری هم از این صحنه خندیدند.

 

اما این پایان ماجرا نبود، چون ظاهراً حضور ‘پیتا تافاتوفوا’ با ظاهر نیمه برهنه برایش بسیار خوش یمن بوده و از این راه توانست بسیار درآمد و پیشنهاد کار دریافت کند.

 

این پرچمدار ۳۲ ساله که در رشته تکواندو شرکت خواهد کرد، با حضور در این مراسم توجه بسیاری را به خود جلب کرد. تنها ۴۸ ساعت پس از مراسم افتتاحیه المپیک بود که بسیاری از کمپانی های فیلم سازی، شرکت های مدلینگ و طراحی مد و لباس به این ورزشکار پیشنهاد کار داده اند.

 

جالب اینکه در دهکده بازی های المپیک که ورزشکاران بسیار سرشناسی از سرتاسر جهان حضور دارند، بیش از همه از این تکواندوکار اهل تونگا خواسته شد تا عکس یادگاری بگیرند. حتی بسیاری از خود ورزشکاران هم با این چهره خبرساز مراسم افتتاحیه به یادگار عکس گرفتند.

 

جالب تر اینکه، تعداد مخاطب صحنه اینستاگرام این تکواندوکار تنها طی دو روز ۷۵ هزار نفر افزایش داشته و بسیاری از دختران حاضر در کشور برزیل و به وی پیشنهاد ازدواج داده اند.

 

در هنگام رژه کاروان ورزشی تونگا، گزارشگر برزیلی مراسم از همکار خود پرسید که حالا چرا بدن این تکواندو کار برق می زند و چرا اینقدر براق است که همکارش در پاسخ گفت: احتمالاً آب و هوای برزیل به او ساخته است!


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان