ramazan
ramazan

شوخی عجیب مهران مدیری با لیلا بلوکات در دورهمی

شوخی عجیب مهران مدیری با لیلا بلوکات در دورهمی

شوخی مهران مدیری با سن لیلا بلوکات در برنامه دورهمی

لیلا بلوکات که مهمان جمعه شب برنامه «دورهمی» بود، در پاسخ به پرسش های مهران مدیری، از دلیل دوری چهار ساله اش از سینما و تلویزیون گفت.

 

به گزارش نازوب: بخشی از برنامه «دورهمی» که ساعت ۲۳:۴۰ شبانگاه جمعه آغاز شد و تا ساعت ۱:۲۰ بامداد شنبه ادامه یافت، به گفت و گوی مهران مدیری با لیلا بلوکات، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اختصاص داشت.

 

در ابتدا، لیلا بلوکات در پاسخ به پرسشی، سن خود را ۳۲ سال اعلام کرد که در مقابل مهران مدیری با خنده و شوخی خواستار دیدن کارت ملی این بازیگر شد؛ درخواستی که تا پایان گفت و گو چند بار دیگر تکرار شد و البته به نتیجه ای نرسید.

 

در ادامه، مهمان برنامه «دورهمی» از عشق خود به بازیگری و چگونگی ورود به صحنه تئاتر، صفحه تلویزیون و پرده سینما گفت. بلوکات در این مسیر، بازی در سریال «یوسف پیامبر» (سال ۱۳۸۷) را نقطه عطف کارنامه هنری خود دانست. او توضیح داد که ابتدا قرار بوده است در آن سریال نقش زلیخا را بازی کند که به دلیل یک سانحه تصادف، آن را از دست می دهد و ایفاگر نقش دیگری می شود.

 

لیلا بلوکات همچنین در پاسخ به اینکه چرا نزدیک به چهار سال از سینما و تلویزیون دور بوده است، گفت: «به خاطر اشتباهاتی که داشتم، ترجیح دادم چند سال بیکاری را تحمل کنم و تنها روی صحنه تئاتر بروم. در واقع می خواستم مسیر کاری ایم را تغییر دهم و نیاز به این دوری موقت داشتم. البته بعد از آن در یکی دو فیلم بازی کردم که مخاطبان به زودی نخستین تجربه طنز من را هم در فیلم «آس و پاس» به کارگردانی آرش معیریان خواهند دید.»

 

شوخی مهران مدیری با سن لیلا بلوکات در برنامه دورهمی

بازیگر فیلم «دراکولا» وقتی در برابر این پرسش خصوصی قرار گرفت که چرا تا حالا ازدواج نکرده است، پاسخ داد: «چون کار بازیگری و امور موسسه خیریه «مهر لیلا» تمام وقت شبانه روز مرا اشغال کرده است، به خودم اجازه نداده ‎ام تا کس دیگری را وارد زندگی خود کنم، در واقعیت می ترسم نتوانم بین این سه امر تعادل برقرار کنم. با اینحال از خدا می خواهم یک ازدواج خوب را نصیب من کند.»

 

در پایان این گفت و گو، لیلا بلوکات که در رشته طراحی فرش تحصیل کرده است، وقتی گفت می خواهد یک اثر دست بافت خود را به موزه «دورهمی» هدیه دهد، با خنده دوباره مهران مدیری روبرو شد که از او خواست کارت ملی اش را بدهد تا در موزه نگهداری شود.

شوخی مهران مدیری با لیلا بلوکات در دورهمی


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان