ramazan
ramazan

فال و طالع بینی روز سه شنبه 26 مرداد 95

فال و طالع بینی روز سه شنبه 26 مرداد 95

 فال و طالع بینی روز سه شنبه 26 مرداد 95

 

متولد فروردین : امروز ممکن است یکی از دوستان یا همکارلنتان خیلی پرادعا و پرخاشگر به نظر برسد، و این موضوع داشتن یک گفتگوی مهم را سخت می سازد. شما نمی خواهید آسیب پذیری احساسی خود را در مقابل منفی بافی یک نفر دیگر آشکار کنید. اگر به نظر می رسد که این مورد برای شما مثل افراد دیگر است پس در مقابلش حالت تدافعی نداشته باشید و دیوارهایی که دور خود کشیده اید را خراب کنید. سعی کنید که منشأ عصبانیت این فرد را تشخیص داده و بعد بببنید که ادامه بحث به کجا می کشد.

 

متولد اردیبهشت : ممکن است که امروز شما مجبور شوید برنامه‌هایتان را تغییر دهید، اما شما ابتدا باید چندین بار کارهایتان را بررسی کرده و نسبت به اینکه این تغییرات کاملاً لازم بوده‌اند، اطمینان حاصل کنید. اگر شما فکر می‌کنید که بدون هماهنگ بودن با اطرافیانتان قادر خواهید بود روز را به آخر برسانید، می‌توانید باعث عصبانیت یک همکار شوید. طبیعتاً عصبانی کردن دیگران بهترین شیوه نیست؛ سازگاری داشتن می‌تواند زندگی هر فردی را ساده‌تر کند.

 

متولد خرداد : شما یک راهنمای خوب هستید و امروز روابط اجتماعی شما قوی تر شده است، به طوری که دوستان و همکارانتان از شما می خواهند که آنها را راهنمایی کنید. به جای اینکه در زمان خوشی پیشروی آنان باشید، باید سعی کنید شور و هیجان را ثابت نگه دارید. اگر این شور و هیجان شدت پیدا کند و سپس ناپدید شود به نفع هیچ کس نیست. در ابتدا به آرامی حرکت کنید و سپس در طول روز به سرعت حرکتتان بیافزایید.

 

متولد تیر : شما نظرها و ایده‌هایی را دارید که مانع از رسیدن شما به ﺁینده‌ای برتر می‌شود، بهتر است حداقل برای مدتی این اهداف و مقاصد را کنار بگذارید تا بتوانید ساده تر به اهداف تان برسید. شما تا حدودی فردی بیش از حد محتاط هستید و برای هر کاری که می‌خواهید انجام دهید بیش از حد جوانب کار را در نطز می‌گیرید، شرایطی در زندگی هر شخصی پیش می‌ﺁید که باید ریسک کرد.

 

متولد مرداد : امروز عنوان کردن چیزهایی که در سرتان دارید شاید فکر خوبی باشد، اما به احتمال زیاد به اظهارات عاشقانه بی توجهی می‌کنید. متاسفانه نوشتن احساسات‌تان در ایمیل یا خواندن آنها در غالب یک ترانه تاثیر مطلوب را نخواهد گذاشت! حالا تاثیرات ثابت و دائمی‌می‌تاوند احساسات شما را از حالت طبیعی خود بیرون آورده و عوض کند. پس فکر نکنید که می‌دانید چه اتفاقاتی در شرف وقوع است. هوشیار باشید؛ چند روز صبرکرده و بعد احساسات قلبی خود را دوباره چک کنید.

 

متولد شهریور : شما امروز تبدیل به یک آدم لجباز و خودسر شده اید؛ همه شرایط آمده است ولی شما خودتان را آماده نکرده اید. پس حتی اگر به اندازه تمام انسان‌های دیگر عجله دارید، بهتر است برای پیش بردن برنامه‌هایتان چند روزی صبر کنید. الان اصلا به فکر این نباشید که دیگران چه فکری می‌کنند، اعتماد کردن به غریزه خودتان هیچ مشکلی برایتان ایجاد نمی‌کند.

 

متولد مهر : شما امروز حتی اگر خیلی مشتاق و امیدوار هم باشید باز هم باید آرام و ساکت بمانید. اما این بدین معنی است که که چیزی آموخته اید که شما را از میزان زمان و پولی که برای کامل کردن یک پروژه نیاز دارید آگاه می‌سازد. البته پیدا کردن راه حل آسان برای رویارویی با واقعیت‌ها امری غیر ممکن است، اما بهتان توصیه می‌کنیم که استراحت کردن موفقیت شما را در برابر مشکلات موقتی تضمین می‌کند. متاسفانه امروز کارهای سخت و زیاد هیچ مشکلی از شما را دوا نمی‌کند! کلید موفقیت شما در سرسختی و مداومت در کار است.

 

متولد آبان : شما اغلب اوقات در نیمه مبهم و پنهان ضمیر ناخودآگاه خود بسر می برید. بعضی اوقات این سفرهای درونی بسیار پیچیده است وبه طوری شما را در خود فرو می برد که کاملا شما را غرق می کند. به هر حال امروز می توانید در داخل و بیرون این سایه های تاریک گشت و گذار کنید چرا که ماه نشان شما از دوازدهمین خانه تصورات شما حرکت کرده است. آرام باشید؛ الان مجبور نیستید تا از تصورات تان نتیجه خاصی بگیرید.

 

متولد آذر : اهمیت ندارد که شما چقدر می‌خواهید چیزها را سرهم کنید، الان نیازدارید که به محدودیت‌هایی که اخیرا جزیی از زندگی تان شده است آگاهی یابید. اوضاع همیشه اینجور باقی نمی‌ماند، حتی اگر نتوانید مسیر واضحی برای رسیدن به موقعیت ایده آل تان را ببینید. هر چه قدر اکنون شما سخت تر برای رسیدن به اهداف تان تلاش کنید، دیرتر به آن می‌رسید. ظاهرا، اگر دست از چسبیدن به آینده بکشید، مطمئن باشید که زودتر به هدف تان نائل می‌شوید.

 

متولد دی : امروز شما خیلی پرمشغله هستید و زیاد از این موضوع راضی نیستید، اما اطرافیانتان هم فعالیتهای شما را محدود كرده‌اند و به شما فرصت زیاد كار كردن را نمی‌دهند. فراموش نكنید كه نگرش‌های شما به اندازه چیزهای دیگر می‌توانند در خوشبختی شما تأثیر داشته باشند. اگر شما شكایت كرده و غر بزنید مطمئناً روز خوبی نخواهید داشت. اما اگر انرژی‌های مثبت را جذب كنید و آن را به دوستانتان هم انتقال بدهید روزی بسیار خوب و عالی خواهید داشت.

 

متولد بهمن : در دومین خانه شما قرار دارد و سعی می‌کند تا به شما نشان بدهد که چگونه می‌توانید احساس امنیت بیشتری داشته باشید. با اینکه رسیدن به چیزهایی که دوست دارید زمانبر است، ولی همین الان هدفهایتان را طبقه‌بندی کنید و کارهایی را که شما را به آنها نزدیکتر می‌کند انجام دهید.

 

متولد اسفند : سیاره حاکم شما ژوپیتر امروز نقش بازیکن حیاتی در کائنات و نجوم را دارد، او قصد دارد که عدسی‌های خود را بر روی یک موقعیت ناپایدار در خانه متمرکز کند. اگر دیگران نیز درگیر کارهای خود هستند، فردی ممکن است کاری کاملا خارج از شخصیت خود انجام دهد که شما واقعا ندانید که چگونه باید آن را انجام داد. اگر هیچ شخص دیگری وجود نداشت،‌ شما ممکن است نیت مهمی برای انجام دادن داشته باشید یا حتی می‌تواند این فرصت اندیشیدن درباره تغییر و بهبود امکانات باشد. در دامی نیفتید که نتوانید از پس آن برآیید و به قول معروف پای خود را از گلیم تان دراز تر نکنید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان