ramazan
ramazan

عشق بازی بهداد سلیمی با دختر معشوقه (عکس)

مجموعه : جالب ترین ها
عشق بازی بهداد سلیمی با دختر معشوقه (عکس)

بهداد سلیمی دلاور مرد ایرانی که با موفقیت چشم گیر در المپیک 2016 در مقابل هزاران لنز دوربین مدال طلایی که کسب کرد را از دستش بیرون آوردند و رکورد زدن او را با خطا اعلام کردند در حالیکه او پس از زدن وزنه سه چراغ سفید از سوی داوران حاضر در المپیک روشن و حرکات صحیح او تایید شد اما پس از چند ثانیه چراغ ها قرمز و مدل طلای بهداد سلیمی سلب شد!

 

اینک زیباترین لحظه عشق بازی این قهرمان دلاور را با معشوقه اش می بینید.

 

 

عشق بازی بهداد سلیمی با معشوقه بهداد سلیمی ابرمرد وزنه بردار ایرانی دستهٔ فوق سنگین و دارندهٔ رکورد یک‌ضرب جهان و المپیک. با دریافت مدال طلا المپیک لندن افتخاری عظیم از این دلاور مرد برای مردم ایران بر جای ماند.

 

 

عشق بازی بهداد سلیمی با دختر معشوقه (عکس)

 

امسال هم راهی المپیک 2016 شد و این مدت دوری از خانواده ورنج و سختی تمرین ها را تحمل کرد تا به یاری حق به وطن بازگشت و توانست دختر کوچلوی نازنین خود را در آغوش گیرد و حس شیرین پدری را دریافت کند. تصویری از این دلاور مرد ایران همراه با دختر و خانمش منتشر کرده ایم که باهم میبینیم.

 

 

بهداد سلیمی که با تلاش های شبانه روزی خودش را به المپیک ریو رسانده بود ولی در عین ناباوری مدال را از چنگش در آوردند، در گلایه از ناداوری ها گفته بود که دختر شش ماهه اش هنوز معنای پدر را نمی داند چرا که حتی یک ماه هم نتوانسته در کنار او باشد.سلیمی در بدو ورودش به ایران با استقبال همسر، دختر و والدینش روبرو شد و بالاخره دخترش را پس از ماه ها در آغوش کشید.

 

 

عشق بازی بهداد سلیمی با دختر معشوقه (عکس)

 
بهداد سلیمی و دختر نازنینش

به گزارش نازوب، سلیمی پس از بازگشت به ایران اظهار داشت: «به هر حال همه چیز در ریو مشخص بود که چه اتفاقاتی رخ داد. شرمنده مردم شدم که برای اولین بار در طول 10 سال اخیر دست خالی به کشور بازگشتم.»

 

وی افزود: «فعلاً مدتی را استراحت می‌کنم و پس از آن تمریناتم را شروع خواهم کرد.»


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان