ramazan
ramazan

هولناک ترین تفریح روی پل شیشه ای معلق در جهان (تصاویر)

هولناک ترین تفریح روی پل شیشه ای معلق در جهان (تصاویر)

هیجانی ترین پل جهان در چین و عبور از روی این پل شیشه ای به ارتفاع 1400 متر انسان را شوکه می کند اگر شما ترس از ارتفاع ندارید می توانید تصور کنید که عبور از روی پل شیشه ای هیجان انگیز چه حس خوبی دارد. اما اگر ترس از ارتفاع داشته باشید ساخت این مدل پل با هزینه بسیار هنگفت و عبور از آن تنها بخاطر تفریح را امری بسیار مسخره و مضحک می دانید. به هر حال هیجانی ترین پل دنیا در چین افتتاح شده و اینک هزاران گردشگر دنیا برای تفریح روی هولناک ترین پل جهان قدم می زنند!

 

تصاویر را در ادامه همین بخش دنبال کنید.

 

هولناک ترین تفریح روی پل شیشه ای معلق در جهان (تصاویر)

ناز وب: اگر از ارتفاع می ترسید این گردشگاه در چین می تواند بدترین کابوس شما باشد که به حقیقت می پیوندد. این گذرگاه که حدود 1403 متر بالاتر از سطح زمین به یک طرف کوه متصل است به اندازه کافی ترسناک هست اما این که بدانید از شیشه ساخته شده آن را وحشتناک تر هم می کند.

 

این گذرگاه در یک طرف کوه تیانمن در پارک جنگلی ملی ژانگجیاجی «Zhangjiajie» در استان هونان واقع شده و 100 متر طول و 5.2 متر عرض دارد. همان طور که در تصاویر زیر می بینید این گردشگاه برای کسانی که قلبی ضعیف دارند اصلا مناسب نیست اما کسانی که آن قدر شجاعت دارند که روی این گذرگاه راه بروندمنظره ای نفس گیر و بدیع پاداش خواهند گرفت که شاید دیگر هیچ جای دیگری چنین تجربه بی نظیری نداشته باشند.

 

هولناک ترین تفریح روی پل شیشه ای معلق در جهان (تصاویر)

 

این پارک در واقع سه گردشگاه دارد که یکی از آن ها یک پل شیشه ای معلق در ارتفاع 180 متری می باشد. بنابراین اگر عاشق ماجراجویی هستید یا فقط می خواهید یک سلفی هیجان انگیز بگیرید می توانید این پارک را در لیست مقاصد سفرتان قرار دهید.

 

هولناک ترین تفریح روی پل شیشه ای معلق در جهان (تصاویر)هولناک ترین تفریح روی پل شیشه ای معلق در جهان (تصاویر)هولناک ترین تفریح روی پل شیشه ای معلق در جهان (تصاویر)هولناک ترین تفریح روی پل شیشه ای معلق در جهان (تصاویر)


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان