ramazan
ramazan

تصاویری از مسابقه خودکشی در امریکا ! (تصاویر)

تصاویری از مسابقه خودکشی در امریکا ! (تصاویر)

مسابقه خودکشی در امریکا ! (تصاویر)

 

برگزاری مسابقات در هر شهر و کشوری علاقمندان خاص خود را می طلبد که به هر روشی نتیجه مسابقات را دنبال می کنند که یکی از لذت بخش ترین تفریحات دیدن مسابقات است.

 

مسابقات علمی، ورزشی، سرگرمی هر کدام به نوبه خود هیجان دارد و دیدن تصاویری از مسابقات در جهان خالی از لطف نیست.

 

 تصاویری از مسابقه خودکشی در امریکا ! (تصاویر)

 

با برگزاری مسابقات اسب سواری بخاطر هیجان فوق العاده آن به مسابقه خودکشی تغییر نام داده است. تصاویری از این مسابقه هیجانی را در بخش زیر می بینید.

 

تصاویری از مسابقه خودکشی در امریکا ! (تصاویر)

 

علت نامگذاری این مسابقه به مسابقه خودکشی!

 

این مسابقه به این نام مشهور است چون اسب سواران شرکت کننده در این مسابقه باید از تپه‌ای به نام خودکشی با شیب 62 درجه، اسب‌های خود را به طول حدود 70 متر برانند.

 

تصاویری از مسابقه خودکشی در امریکا ! (تصاویر)تصاویری از مسابقه خودکشی در امریکا ! (تصاویر)

 

بعد از اینکه اسب‌ها از تپه پایین آمدند، باید در عرض رودخانه اوکانوگان حدود 275 متر شنا کنند و بعد از آن خود را به محل مورد نظر برسانند.

تصاویری از مسابقه خودکشی در امریکا ! (تصاویر)تصاویری از مسابقه خودکشی در امریکا ! (تصاویر)

 

گفتنی است این مسابقه در سال 1935 توسط چارلی پنتز با هدف تلاش برای کمک به بهبود بازار مال فروشان ایجاد شد.

 

تصاویری از مسابقه خودکشی در امریکا ! (تصاویر)تصاویری از مسابقه خودکشی در امریکا ! (تصاویر)تصاویری از مسابقه خودکشی در امریکا ! (تصاویر)

 

سوارکاری یا اسب سواری یکی از لذت بخش ترین ورزش های کهن در تاریخ جهان است.

 

ویژگی ها و فواید سوارکاری

 

ویژگی این ورزش این است که انسان و اسب(یامرکب) را متحد می‌سازد، بنابرین موفقیت اسب و سوارکار به ارتباط و اعتماد و احترامی که آن دو برای یک دیگر قائل‌اند، بستگی دارد.

 

برای شروع به یادگیری سوارکاری نیاز به هیچ دانش و مهارت قبلی‌ای نیست، با این حال به دلیل قدرت جسمی و ذهنی که کنترل کردن اسب نیاز دارد، به کودکان زیر ۷ سال و افراد سنگین‌وزن توصیه نمی‌شود.

 

آموزش و نحوه ی برقراری ارتباط با اسب

اولین گام یادگیری سوارکاری، یادگیری ارتباط برقرار کردن با اسب است. سوارکار باید بتواند خلق‌وخوی اسبی را که قرار است سوار شود درک کند و با او به خوبی ارتباط برقرار کند، تا اسب فرمان‌های او را بهتر درک کند و انجام دهد.

اسب با انسان متفاوت است و همین تفاوت است که باعث جذابیت این رابطه می‌شود. هرچه بهتر بتوانیم طرف مقابلمان را درک کنیم و یادبگیریم که غرایز او را بفهمیم، رابطه ما بهتر می‌شود.

رفتار پر از ترس اسب مغرضانه نیست، بلکه یک واکنش طبیعی برای حفاظت از خودش است. اگر بتوانیم این احساس را در اسب ایجاد کنیم که ما از او حفاظت می‌کنیم، به ما اعتماد می‌کند و دیگر از هر فرصتی برای فرار استفاده نمی‌کند.

با این حال حتی وقتی به ما اعتماد می‌کند، باز هم اسب حیوانی است که به‌طور طبیعی در گله به سر می‌برد. در موقعیت‌های هراس‌آور نیز همواره به گله می‌پیوندد.

شناخت اسب و سوارکاری حتما لازمه آموزش است. اگر قصد دارید از ورزش بسیار مفرح لذت ببرید بهتر است قبل از هرکاری آموزش ببیند تا نه خودتان و نه اسب بیچاره آسیب ببیند!

شاد، موفق و پیروز باشید…


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان