ramazan
ramazan

مدل های جدید کمد دیواری (عکس)

مدل های جدید کمد دیواری (عکس)

مدل های جدید کمد دیواری (عکس)

 

طراحی های جدید و مدرن دیگر جای هیچ نگرانی برای کمبود فضا نمی گذارد به لطف طراحان دکوراسیون این معضل همیشگی در خانه ها به راحتی بر طرف شده است. نمونه آن طراحی مدل های جدید کمد دیواری است.

 

کار را به کاردان بسپارید
طراحی کمد را باید به افراد متخصص در همین زمینه سپرد. اغلب کابینت‌سازها خودشان این پیشنهاد را به شما می‌دهند که کمدهای‌تان را هم می‌توانیم قفسه‌بندی کنید

 

اما بهتر است کار را به کاردان بسپارید چون فضای طراحی کابینت آشپزخانه با کمددیواری کاملا متفاوت است؛

 

مگر اینکه کابینت کار حرفه ای سراغ داشته باشید که اکثر این افراد برای طراحی کمد هزینه بیشتری می‌گیرند. اما این را بدانید که ابعاد، متریال، تناسب ها و استانداردهای طراحی داخلی کمد با کابینت کاملا متفاوت است.

 

مدل های جدید کمد دیواری (عکس)

بدانید که ابعاد، متریال، تناسب ها و استانداردهای طراحی داخلی کمد با کابینت کاملا متفاوت است

 

مستاجر هستید یا مالک؟ یا اگر خانه‌تان قدیمی است، حضوری بیایند!
مراحل کار به این صورت است که کمدسازها به منزل‌تان می‌آیند، فضا را اندازه می‌گیرند، نمونه کارهای‌شان را نشان می‌دهند و بعد مطابق با فضاهایی که می‌خواهید در کارگاه قفسه و کمدها را می‌سازند.

 

در مرحله بعد قطعات ساخته شده را به منزل شما می‌آورند و همان جا سوار می کنند.

 

 

تازه می‌توانید ابعاد دقیق را تلفنی به آنها بگویید تا طراحی کنند و مدل سه بعدی را برایتان بفرستند تا در صورت تايید شما ساخته شود؛

 

البته اگر خانه‌تان قدیمی است و قوس، دیوارهای کج و زاویه های غیر استاندارد دارد که امکان جاگذاری قفسه وجود ندارد، حتما زمانی را به مراجعه حضوری آنها اختصاص دهید.

 

طراحی براساس نیاز شما
کمد هر خانه‌ای براساس نیازهای همان خانواده طراحی می‌شود. ممکن است شما بخواهید برای روسری‌ها، لباس‌های مختلفی مثل پوشش محل کار، لباس شب و…

 

فضاهای مجزایی داشته باشید یا برای اسباب بازی‌های کودک تان قفسه‌هایی با ابعاد متناسب سفارش دهید. کافی است آنچه می‌خواهید را به آنها بگویید تا مطابق با نیازهای شما طراحی انجام شود.

 

مدل های جدید کمد دیواری (عکس)

کمد هر خانه‌ای براساس نیازهای همان خانواده طراحی می‌شود

 

اگر خانه کوچکی دارید…
به جای اینکه تخت و کمد و… را جدا جدا بخرید از کمدساز بخواهید در یک دیوار سه، چهار متری اتاق‌تان، کمد، تخت، قفسه و… را با هم طراحی کند.

 

با این کار هم ظاهر اتاق‌تان هماهنگ‌تر به نظر می‌رسد و هم اینکه فضای اتاق را با وسایل مختلف و بیهوده اشغال نمی‌کنید؛ به‌خصوص اگر خانه‌تان کوچک است.

 

مدل های جدید کمد دیواری (عکس)

 

تفاوت کمدها بیشتر در کیفیت ریل‌هایی است که استفاده می‌شود تا درها راحت‌تر باز و بسته شود

 

مهم‌تر از متریال کمد یراق‌آلات آن است
هزینه‌های طراحی کمد براساس متر محاسبه می‌شود و برای باکس‌های بالای کمد که جای چمدان‌ها و وسایلی است که نیازی نیست در دسترس باشند، هزینه‌ای جدا گرفته می‌شود.

 

عموما هزینه‌ای ثابت برای هر متر به شما می‌گویند که ربطی هم به تعداد قفسه‌هایی که می‌خواهید، ندارد.

 

مدل های جدید کمد دیواری (عکس)

 

 

تفاوت کمدها بیشتر در کیفیت ریل‌هایی است که استفاده می‌شود تا درها راحت‌تر باز و بسته شود. هرقدر یراق‌آلات بهتری بخواهید هزینه بیشتری هم باید بپردازید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان