ramazan
ramazan

چای مناسب برای هر گروه خونی

مجموعه : تغذیه مناسب
چای مناسب برای هر گروه خونی

شاید به نظر خیلی از افراد انتشار چنین مقاله هایی بی اساس و تنها برای سرگرمی باشد اما با جدیدترین تحقیقات به عمل آمده همانطور که تمام افراد دنیا از نظر رفتار، فکر و شخصیت متفاوت هستند و می دانیم که گروه های خونی نیز متفاوت است پس در این تفاوت های رمز و رازهایی نهفته است.

 

پس از مطالعات پزشکان تغذیه و سلامت چای گیاهی مناسب برای هر فرد متناسب با گروه خونی او در این بخش آورده شده است. پس از مطالعه آن را به کار ببرید و درصد سلامتی خود را بالا ببرید.

 

افراد با گروه خونی A

هر گروه خونی موجود یک چای منحصر بفرد دارد.افراد با گروه خونی A افرادی عاطفی و تحلیل گر هستند که زیاد در معرض استرس قرار می‌گیرند. ناز وب، برای این افراد ترکیبی از گل یاس، چای سبز،گل همیشه بهار و آویشن فوق العاده خواهد بود. تا هم استرس کمتری داشته باشند و هم آرامش بیشتری بگیرند.

 

معرفی بهترین چای برای هر گروه خونی

چای مناسب برای هر گروه خونی

 

افراد با گروه خونی B 

متابولیسم کم کاری دارند. بیماری های خود ایمنی، چاقی و اضطراب از جمله بیماریهای آنهاست. این افراد لازم است چای سبز تازه بدون هیچ افزوده ای بنوشند تا متابولیسم را افزایش دهند و یا چای ساده سیاه بدون هیچ قندی مصرف کنند.

 

گروه خونی AB

گروه خونی AB افرادی هستند درونگرا و با بصیرت، به همین دلیل خیلی استرس ندارند. میل جنسی این افراد کمتر است، به همین منظور انواع چای سبز با ترکیب نعناع و پونه، چوب صندل، گزنه برای این افراد مناسب است،

 

 

معرفی بهترین چای برای هر گروه خونی
چای مناسب برای هر گروه خونی

 

 

چای گروه خونی O

این افراد باید از مصرف نوشیدنی شیر و گلوتن خودداری کنند. حتی اگر هیچ استرسی نداشته باشند اسید معده آنها به شدت در طول زندگی آزارشان می دهد. چای سبز سنجا و زنجبیل برای این افراد فوق العاده است این افراد برای اینکه سیستم گوارشی خود را تقویت کنند همیشه در چایشان زنجبیل داشته باشید.

 

چای مناسب برای هر گروه خونی 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان