ramazan
ramazan

برنزه کردن این زن زیبا و عاقبت وحشتناک آن (تصاویر 18+)

مجموعه : آرایش صورت
برنزه کردن این زن زیبا و عاقبت وحشتناک آن (تصاویر 18+)

 

 

همیشه این ضرب المثل برای افرادی که به فکر زیبایی بیش از حد هستند به ویژه خانم ها به کار می رود :

 

بکُش و خوشگلم کن !! حکایت زنی که بخاطر جذابیت بیشتر برنزه کرد اما از عاقبت وحشتناک آن خبر نداشت.

 

 

برنزه کردن پوست و بهاء سنگین پس از آن  تو دنیامد و زیبایی خانم های جوان متاسفانه دست به کار هایی میزنند که اصلا به عواقب پس ازآن فکر نمیکنند. یکی از مواردی که فکر میکنندجذاب ترشان میکند بحث برنزه کردن پوست است . کسانی که برای داشتن پوستی برنز هزینه هایی گزافی میکنند غافل از آن که ممکن است این کارشان به قیمت جانشان تموم میشود. خانم Willoughby نمونه خوبی برای این ادعاست. ماجرای پس از برنزه کردن این خانم درس خوبی برای کسانی که قصد برنز کردن پوستشان را داردند است پس ماجرای زیر را حتما بخوانید.

 

برنزه کردن این زن زیبا و عاقبت وحشتناک آن (تصاویر 18+)

 

به گزارش ناز وب؛ عکس دختر زیبا ، دختر زیبا بعد از برنزه کردن صورت : مادر ۲۷ ساله به نام Willoughby از آلاباما و فرند ۲ ساله اش تصاویری رو در صفحه فیس بوک خود منتشر کرده به عنوان یک هشدار برای دختران جوانی که به فکر برنزه کردن پوست خود هستند و خیلی زیاد برای این کار تاکید می کنند.

 

این دختر جوان در حال حاضر می گوید بعد از برنزه کردن پوست خود و بعد از ۱ سال متجوه شدم که سرطان پوست گرفته ام و آثار اونبر روی صورت من مشخص شد که شما درادامه تصاویر اون رو مشاهده می کنید.

 

البته این عکسها شاید شما را ناراحت کند اما خواستم به شما بگویک که برنزه کردن و زیبا بودن بهایی دارد که ما این بهار ا با از دست دادن زیبایی خودم پرداخت کردم.

 

برنزه کردن این زن زیبا و عاقبت وحشتناک آن (تصاویر 18+)برنزه کردن این زن زیبا و عاقبت وحشتناک آن (تصاویر 18+)برنزه کردن این زن زیبا و عاقبت وحشتناک آن (تصاویر 18+)برنزه کردن این زن زیبا و عاقبت وحشتناک آن (تصاویر 18+)برنزه کردن این زن زیبا و عاقبت وحشتناک آن (تصاویر 18+)


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان