واکنش کاربران به پیام تاریخی رهبر در موسم حج + عکس

واکنش کاربران به پیام تاریخی رهبر در موسم حج + عکس

 واکنش کاربران فضای مجازی به پیام تاریخی رهبر در موسم حج + عکس

 

پیام رهبر در موسم حج

 مقام معظم رهبری در آستانه ایام حج، پیامی مهم را برای مسلمانان سراسر جهان صادر کرد. ایشان در این پیام به مسلمانان جهان تاکید کردند تا فاجعه منا را فراموش نکرده و هرگز گریبان آل سعود را رها نکنند. ایشان در ادامه بیان داشتند حفظ مطامع کشورهای غربی برای حکام سعودی از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

متن کامل بیانات رهبری به شرح زیر است:

“جهان اسلام گریبان حاکمان سعودی را رها نکند. آنان که کینه‌ی خود با ملت ایران را در زیر عنوان «سیاسی کردن حج» پنهان ساخته‌اند، شیطانهایی حقیرند که از به خطر افتادن مطامع شیطان بزرگ، آمریکا، به خود میلرزند/ حکام سعودی که امسال صدّ عن سبیل‌اللّه و المسجد الحرام کرده و راه حجّاج غیور و مؤمن ایرانی به خانه‌ی محبوب را بسته‌اند، گمراهانی روسیاهند که بقای خود را در هم‌پیمانی با صهیونیسم و آمریکا میدانند.

 

 

واکنش کاربران به پیام تاریخی رهبر در موسم حج + عکس

قریب یک سال از حوادث منا میگذرد که در آن، چند هزار نفر با لب تشنه، مظلومانه جان باختند؛ اندکی پیش از آن در مسجدالحرام نیز جمعی در حال عبادت و طواف به خاک وخون کشیده شدند. حکام سعودی در هر دو حادثه قطعاً مقصرند؛ و گمان عمدی بودن حادثه نیز از سوی صاحبنظران مطرح است.

 

واکنش کاربران به پیام تاریخی رهبر در موسم حج + عکس

 

حکام سعودی به جای عذرخواهی، با نهایت وقاحت در جایگاه مدعی ایستادند و دشمنی خود با جمهوری اسلامی را بیشتر آشکار ساختند/ بوقهای تبلیغاتی سعودی اعم از سیاستمداران تا مفتیان ناپرهیزکار و حرامخواری که برخلاف کتاب و سنت فتوا میدهند، تا پادوهای مطبوعاتیشان، تلاش بیهوده میکنند که جمهوری اسلامی را درمحروم‌سازی حجاج ایرانی از حج، متهم کنند.”

 

واکنش کاربران به پیام تاریخی رهبر در موسم حج + عکس

با گذشت مدت زمان کمی از انتشار پیام رهبر معظم انقلاب برای مسلمانان جهان؛ کاربران فضای مجازی با به راه انداختن هشتک “الشجره الملعونه” از آن استقبال کردند.

 

واکنش کاربران به پیام تاریخی رهبر در موسم حج + عکسواکنش کاربران به پیام تاریخی رهبر در موسم حج + عکسواکنش کاربران به پیام تاریخی رهبر در موسم حج + عکسواکنش کاربران به پیام تاریخی رهبر در موسم حج + عکس


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان