ramazan
ramazan

زیباترین زن خاطره انگیز که هزاران پسر عاشقش شدند (عکس)

مجموعه : تقویم تاریخ
زیباترین زن خاطره انگیز که هزاران پسر عاشقش شدند (عکس)

زیباترین زن خواننده و خاطره انگیز تونل زمان (عکس)

 

در لابه لای ورق های تاریخ دنیا به جالب ترین رویدادهایی بر می خوریم که خواندن و انتشار آن از اقدامات جالب،خیرخواهانه و … خالی از لطف نیست. در این بخش با زیباترین زن خواننده، بازیگر و مدلی آشنا می شوید که در اوج تشنج روحی و روانی سربازان این زن برای آنها چندین کنسرت زیبا برگزار کرد و به یکی از خاطره انگیزترین زنان دوران خود تبدیل شد.

 

سربازانی که او را خاطره انگیز ترین زن زندگی خود یاد می کنند و بازماندگان این رویداد جالب و شیرین تاریخ حتی پس از مرگش به او ادای احترام دارند !

 

 

نگاهی داریم به بیوگرافی کوتاه و چهره زیبای این زن؛ بیش از نیم قرن پیش

 

 در ژانویه 1954 مرلین مونروی 28 ساله بازیگر، خواننده  و مانکن مشهور امریکایی؛  برای دومین بار ازدواج کرد و این بار با “جو دیماجیو” در “سانفرانسیسکو” زندگی مشترکش را آغاز کرد. مونرو که در آن زمان به عنوان ستاره ای نوظهور در هالیوود شناخته می شد تصمیم گرفت با “جودیماجیو” ستاره محبوب بیسبال ازدواج کند.

 

زیباترین زن خاطره انگیز که هزاران پسر عاشقش شدند (عکس)

آنها پس از ازدواج برای ماه عسل عازم ژاپن شدند؛ سفر زوج مشهور همزمان با پایان جنگ کره و آتش بس طرفین در شبه جزیره بود. این جنگ که در سال 1950 با حمله نیروهای کره شمالی به بخش جنوبی آغاز شده بود پس از دخالت امریکا و چند کشور در نهایت به آتش بس در سال 1953 ختم شد. پس از آنکه اخبار ازدواج مونرو و سفر آنها به آسیا در رسانه ها منعکس شد ارتش ایالات متحده در راستای روحیه دادن به سربازان طی پیامی از او خواست برای بازدید از پایگاه نیروهای امریکا در کره و اجرای یک برنامه عازم این منطقه شود. مونرو از پیشنهاد استقبال کرد و چندی بعد با اسکورت نظامی وارد کره شد.

 

زیباترین زن خاطره انگیز که هزاران پسر عاشقش شدند (عکس)

 

مونرو در جریان بازدید کوتاه از پایگاه نظامی در میان هزاران سربازان امریکایی ظاهر شد و چندین آهنگ به افتخار آنها اجرا کرد؛ او بعدها از آن خاطره به عنوان یکی از بهترین زمانهای زندگی خود نام برده است.

 

زیباترین زن خاطره انگیز که هزاران پسر عاشقش شدند (عکس)زیباترین زن خاطره انگیز که هزاران پسر عاشقش شدند (عکس)زیباترین زن خاطره انگیز که هزاران پسر عاشقش شدند (عکس)زیباترین زن خاطره انگیز که هزاران پسر عاشقش شدند (عکس)زیباترین زن خاطره انگیز که هزاران پسر عاشقش شدند (عکس)

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان