فال و طالع بینی روز یکشنبه 21 شهریور 95

فال و طالع بینی روز یکشنبه 21 شهریور 95

فال و طالع بینی روز یکشنبه 21 شهریور 95

 

 متولدین فروردین ماه

  الان زمان جدی بودن است، البته این حرف لزوماً در مورد مسائل کاری نیست. شما احساس می‌کنید که وظایف زیادی دارید، در حالیکه احساسات و علایق‌تان شما را به سفری دور و دراز از عجایب می‌کشاند. فقط یادتان باشد که نتایجی که امروز شما بدانها دست یافته اید، لزوماً نتایج صحیحی نیستند. توجه کردن به جزئیات می‌تواند با جریانی آرام شما را برای چند هفته از برنامه تان جلوتر بیندازد.

 

 متولدین اردیبهشت ماه

لزومی ندارد درباره جایگاه و موقعیت خود زیادی مبالغه کنید؛ چراکه کمتر حرف زدن از زیادی حرف زدن بیشتر تأثیر می‌گذارد. فراموش نکنید که سستی‌ها و ضعف‌هایتان شما راگول زده و شما وسوسه می‌شوید بیشتر از آن چیزی که حس می‌کنید به خودتان اطمینان کنید و برایتان مانع ایجاد می‌کنند. مغرور بودن به خود باعث عقب گرد شما می‌شود. باوجود اینکه اگر به روشنی خود را مطرح کرده و خودتان باشید دیگران هم شما را خواهند دید.

 

متولدین خرداد ماه

      هم اکنون خیلی طبیعی است که در جستجوی پیدا کردن راه هایی برای باز کردن سفره دلتان باشید، اما در این صوت ممکن است حس آزادی و استقلال خود را از دست بدهید. باوجود اینکه شما سعی می‌کنید که از دیدگاه‌های افراد دیگر پیروی نکنید، ولی بهتر است لجاجت و عصبانت بی دلیل نداشته باشید. کمی خویشتن داری زندگی را برای تمام کسانی که با شما درارتباطند شیرین تر می‌سازد.

 

متولدین تیر ماه
    با وجود اینکه امروز روز استراحت شماست، شما می‌توانید احترامی که دوستان و خانواده برای شما قائلند را در چشمان آنها ببینید. از نظر آنها شما قادر هستید هرکاری انجام بدهید و می‌توانید موقعیت خود را در اجتماع تثبیت کنید. شما خیلی دوست دارید که از بودن در جمع آنها لذت ببرید، ولی اهداف خیلی جدی درسرتان دارید و باید به روابطی بیشتر توجه کنید که شما را به اهدافتان نزدیک‌تر کند.

 

متولدین مرداد ماه

     با وجود اینکه شما این توانایی را دارید که کاری را به دقت بررسی کرده و آن را به معانی تشکیل دهنده‌اش تقسیم کنید، اما سعی کنید تا  آن را به کاری زیادی تبدیل نکنید و به خود نگویید که باید آن را حتما همین الان انجام دهید. به پایان رساندن کاری که اخیرا قول آن را داده بودید بسیار مهم است، اما لازم نیست که شما نیروی تان را به این خاطر هدر بدهید که به هر کس که می‌رسید درباره کارتان به او توضیح دهید. زیاد مهم نیست که امروز جلب توجه کنید، فقط کارتان را انجام دهید و ببینید کار بعدی تان چیست.

 

 متولدین شهریور ماه

    امروز آرزوهای بزرگی در سر دارید و خوش بینی ذاتی که همیشه همراه شما است باعث می‌شود بتوانید اهداف تان را به مرحله عمل برسانید. البته شما نیاز دارید که با انجام کارهای لازم کنار بیایید. اما رفتار مثبت شما می‌تواند بین شما و تمام مردم دنیا تفاوت ایجاد کند. اگر به خود تان اعتماد داشته باشید از اینکه می‌بینید در راهی که برای رسیدن به اهداف تان در پیش گرفته‌اید به هیچ مانعی برخورد نمی‌کنید متعجب خواهید شد.

 

متولدین مهر ماه

     امروز برای شما روزی پر از اتفاقات عجیب است. در حالی که اورانوس طی سالهای اخیر مدام دور و بر نشانه شما می‌چرخیده، شما سهم زیادی از این اتفاقات هیجان‌انگیز داشته‌اید و آنها را وارد زندگی شخصی خود کرده‌اید. حالا که این تغییرات شما را به اوج رسانده‌اند، هر مانع دیگری را که جلوی شما را می‌گیرد و شما را از زندگی کردن با استفاده از بهترین استعدادهایتان باز می‌دارد، از بین ببرید.

متولدین آبان ماه

    امروز هدیه ای که می‌توانید به دوستانتان بدهید این است که بهشان نشان بدهید چگونه می‌توانید با همدیگر ساعتهای به یاد ماندنی ای داشته باشید! اما برای رسیدن به این خوشی بهترین راه این نیست که در موردش صحبت کنید. از این مثال پیروی کنید؛ با انجام دادن کارهایی که حس خوبی بهتان می‌دهد و لذت بردن از کار کردن توانایی‌های خود را نشان دهید. اگر تسلیم شده و عقب نشینی کنید, آن وقت میدان را به حریف واگذار کرده اید و نشان می‌دهید که از توانایی کمتری برخوردارید. فرصتها را بقاپید؛ افراد دیگر نیز از شما تبعیت خواهند کرد.

متولدین آذر ماه

    ذهن شما امروز ناآرام و بی تاب شده است، و نمی‌توانید به راحتی افکارتان را سازمان دهی کرده و به عمل تبدیل کنید. شما در حالیکه سعی می‌کنید که بفهمید چه مشکلی پیش آمده، شاید ناامید و مایوس هم بشوید. به جای اینکه به زور بخواهید اتفاقی بیفتد، فقط وقتی آرزوهایتان را ابراز می‌کنید، از این کار لذت ببرید. اگر صبر کرده و تماشا کنید این حس تا فردا شدیدتر خواهد شد.

 

برای متولدین دی ماه

ناز وب، برای شما لازم است که نسبت به قبل اجتماعی‌تر باشید. خوشبختانه شما به اعتقادات خود پایبند هستید. و اکنون اگر شما بتوانید این تعصب خود را با یک پیشنهاد با انگیزه اجتماعی ارتباط دهید، حتی امکان دارد که این تعصب شما شدیدتر هم شود. اما شما باید قدری هم محتاط باشید و قبل از اینکه تعهدی را به صورت جدی قبول کنید باید در طول روز چندین بار در موردش فکر کنید.

 

متولدین بهمن ماه

    امروز شما دوست دارید در محل کارتان باشید، چراکه امیدهای خیلی زیادی برای کارهایی که می‌خواهید تمام کنید دارید. اما انتظاراتی که به دنبال این کار شما به همراه است، موجب ناامیدی تان در چند روز آینده می‌شود. دچار وسوسه نشوید و هر کاری که هر کسی بهتان پیشنهاد می‌کند را انجام ندهید! فقط پایتان را به اندازه گلیمتان دراز کنید.

 

متولدین اسفند ماه

    امروز ممکن است برای تصمیم گیری در مسائل مالی دچار شک و تردید باشید و دوست ندارید که از کسی درخواست کمک  کنید. نگران نباشید؛ دیگران نمی‌توانند موقعیت شما را از چنگ تان درآورند و هنوز با شما به عنوان کسی که چیزی را گم کرده است رفتار می‌کنند. در دام کسی نیفتید و اجازه ندهید شخص دیگری پول شما را اداره کند. بهترین کار این است که خودتان این مسئولیت را بر عهده بگیرید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان