ramazan
ramazan

جاذبه های گردشگری برزیل با تصاویر دیدنی

جاذبه های گردشگری برزیل با تصاویر دیدنی

جاذبه های گردشگری برزیل با تصاویر دیدنی

 

یکی از مهم ترین اصولی که هر گردشگر باید بداند اطلاعات گردشگری و مکان های دیدنی، تفریحی، موقعیت جغرافیایی و حتی آب و هوای منطقه ای که می خواهد سفر کند در این بخش به 10 مکان دیدنی و برتر برزیل اشاره می کنیم از سفرتان به این کشور و شهرهای دیدنی آن لذت ببرید.

 

گروه گردشگری نازوب، این روزها همه نگاه ها به شهر ریو دوژانیرو در برزیل است، شهری که میزبان مسابقات المپیک و پار المپیک ۲۰۱۶ است. اگر شما یکی از آن افراد خوش شانسی هستید که به برزیل سفر کرده اید تا از نزدیک شاهد مسابقات باشید خوب است بدانید که ورزشگاه ها تنها جاذبه هایی نیستند که شما می توانید از آن ها بازدید کنید، در این مطلب با بسیاری از جاذبه های گردشگری کشور برزیل آشنا خواهید شد، حتی اگر به برزیل سفر نکرده اید هم این مطلب می تواند برای شما جذاب باشد.

 

۱. جاذبه های گردشگری برزیل: موزه AMANHÃ

 

جاذبه های گردشگری برزیل با تصاویر دیدنی

سانتیاگو کالاتراوا معمار برجسته اسپانیایی موزه ای را در برزیل ساخته است به نام موزه فردا. این موزه بخشی از فعالیت های مدرن سازی بنادر ریودوژانیرو محسوب می شود. باور کنید که قبلا چنین موزه ای را از نزدیک ندیده اید وقتی به نزدیک ساختمان این موزه می رسید ابهت آن شما را مجذوب خود می کند. باور کنید که آن قدر وقت برای دیدن خود ساختمان می گذارید که برای دیدن فضاهای داخلی آن وقت کم می آورید.

 

۲. جاذبه های گردشگری برزیل: شهر PARATY, COSTA VERDE

 

جاذبه های گردشگری برزیل با تصاویر دیدنی

در مسیر بین ریو دوژانیرو تا سائوپائولو شهر کوچک اما سر سبزی وجود دارد که زیبایی آن می تواند نفس را در سینه شما حبس کند. این شهر کوچک با خیابان های سنگ فرش شده ای که ماشین اجازه ورود به آن ها را ندارد می تواند شما را از شر خیابان های پر ازدحام خلاص کند و به شما ارامش را هدیه دهد، این شهر پر است از خانه های روستایی و چشم اندازهای مسحور کننده.

 

۳. جاذبه های گردشگری برزیل: پارک عمومی PARQUE LAGE

 

جاذبه های گردشگری برزیل با تصاویر دیدنی

این پارک عمومی یکی از پارک های جذاب در برزیل است. عمارت های قدیمی که در دل این پارک وجود دارد این پارک را تبدیل به یکی از جاذبه های گردشگری پرطرفدار برزیل کرده است. همچنین این پارک در جوار یکی از بهترین رستوران های برزیل به اسم Olympe قرار دارد و شما می توانید بعد از خوردن غذا در این پارک به ادامه تفریحات تان بپردازید.

 

۴. جاذبه های گردشگری برزیل: آبشار IGUAZU

 

جاذبه های گردشگری برزیل با تصاویر دیدنی

در مرز بین برزیل و آرژانتین آبشار زیبایی قرار دارد که هر ساله تعداد زیادی از گردشگران را برای دیدن به سوی خود جلب می کند. بیشتر قسمت های این آبشار در ارژانتین قرار دارد اما شما می توانید زیباترین چشم انداز را در طرف برزیلی این آبشار ببینید. عکس بالا خود گویای همه چیز هست.

 

۵. جاذبه های گردشگری برزیل: سالن موسیقی IBIRAPUERA AUDITORIUM

 

جاذبه های گردشگری برزیل با تصاویر دیدنی

اگر چه این ساختمان یکی از جدیدترین ساختمان هایی است که در سائوپائولو برزیل سر بر آورده است، اما جالب است بدانید که طرح بازسازی این ساختمان در سال ۱۹۵۴ توسط اسکار نیمایر؛ معمار برجسته برزیلی ارائه شد. بازدید از این جاذبه گردشگری برزیل هم می تواند تجربه ای جدید را برای شما به ارمغان بیاورد.

 

۶. جاذبه های گردشگری برزیل: هتل UNIQUE

جاذبه های گردشگری برزیل با تصاویر دیدنی

 

شکل ظاهری این هتل بسیار جذاب است و به نظر من واقعا اسم این هتل برازنده آن است. جالب است بدانید که نمای خارجی ساختمان این هتل به شکل نیمه ماه است. اگ مدت زمان زیادی را در برزیل سپری کنید، منظره هایی زیبایی از ماه در اشکال مختلف خواهید دید.

حتی در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق های این هتل هم ار شکل های نیم دایره و هلالی شکل بسیار استفاده شده است. عکس بالا نمایی از طراحی دکوراسیون داخلی یکی از این اتاق های این هتل را می توانید ببینید.

 

۷. جاذبه های گردشگری برزیل: مجسمه حضرت مسیح

جاذبه های گردشگری برزیل با تصاویر دیدنی

 

مجسمه حضرت مسیح را به عنوان نماد ریودوژانیرو می شناسند و دیدن کردن از این جاذبه گردشگری برزیل اجتناب ناپذیر است. این مجسمه را به عنوان نگهبان ریودوژانیرو نیز می شناسند. ساخت این مجسمه ۹ سال به طول انجامید یعنی شروع آن از سال ۱۹۲۲ و پایان آن سال ۱۹۳۱ بود. مجسمه حضرت مسیح در ارتفاع ۷۰۰ متری از سطح زمین قرار دارد و طول خود مجسمه نیز ۳۸ متر است.

 

۸. جاذبه های گردشگری برزیل: پارک ملی LENÇÓIS MARANHENSES

جاذبه های گردشگری برزیل با تصاویر دیدنی

یکی از هیجان انگیز ترین جاذبه های گردشگری برزیل همین پارک ملی است. سرتاسر این پارک پر شده است از تپه های شنی آن هم به رنگ سفید. در فصل های پر بارش سال مانند زمستان بعد از هر بارش در میان این تپه ها دریاچه هایی به وجود می آید که رنگ آن به سبز می گراید. ترکیب این رنگ های جذاب و طبیعی می تواند شما را ساعت ها به خود مشغول کند.

 

۹. جاذبه های گردشگری برزیل: سواحل کوپاکابانا

 

جاذبه های گردشگری برزیل با تصاویر دیدنی

سواحل کوپاکابانا را هم نباید از دست بدهید، اتاق هتل های مجاور این ساحل به سرعت رزرو می شوند و اگر کمی دست دست کنید ممکن است این تجربه جذاب را از دست بدهید. این سواحل دارای مناظری خیره کننده است؛ مناظری مانند کوه های کله قندی. در این ساحل هر چیزی که برای شادی و خنده و تفریح داشته باشید در اختیارتان قرار می گیرد.

 

۱۰. جاذبه های گردشگری برزیل: کلیسای سان فرانسیس

جاذبه های گردشگری برزیل با تصاویر دیدنی

این کلیسا را شاید بتوان رنگارنگ ترین کلیسای دنیا دانست. این کلیسا که در قرن ۱۸ ساخته شده است یکی از پر زرق و برق ترین کلیساهایی است که می توانید ببینید. تزئینات بسیار زیاد، رنگ های جیغ و براق و همچنین طراحی عجیب سر در ورودی این کلیسا از نکته هایی است که شما را مجاب می کند که به این کلیسا حتما سر بزنید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان