آخرین دفاعیه قاتل ستایش

آخرین دفاعیه قاتل ستایش

آخرین دفاعیه قاتل ستایش

 

کاربرانی که از ماجرای هولناک قتل ستایش اطلاعاتی ندارند در پایان این بخش ماجرای قتل این دختر 6 ساله بدست پسر همسایه را مرور کنید. و بیش از پیش در امور تربیتی فرزندان خود تلاش کنید.

 

اتهام: عمل منافی عفت و جنایت بر میت؛ خانواده مقتول: اعدامش کنید

وکیل‌مدافع متهم پرونده «ستایش» گفت: در جلسه امروز دادگاه، خانواده «ستایش» تقاضای قصاص کردند.مجتبی فرحبخش در درباره جلسه امروز دادگاه، گفت: صبح امروز جلسه رسیدگی به پرونده موکلم در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی خازنی برگزار شد.

 

وی خاطرنشان کرد: سه اتهام عمل منافی عفت، قتل عمد و جنایت بر میت به موکلم تفهیم شد و در ادامه موکلم به بیان توضیحاتی پرداخت.

 

وکیل‌مدافع متهم پرونده «ستایش»: آخرین دفاع از موکلم اخذ شد. دادگاه در رسیدگی به اتهام عمل منافی عفت غیرعلنی برگزار شد و در رابطه با اتهامات دیگر علنی بود. فرحبخش گفت: اولیای‌دم (پدر و مادر ستایش) و موکلم در جلسه دادگاه حضور داشتند. ما دفاعیاتمان را در سه بخش جدا تقدیم دادگاه کردیم.

 

وکیل‌مدافع «امیرحسین» با بیان اینکه درخواست خانواده مقتول، قصاص موکلم بود، گفت: اگر قاضی تحقیقات را قانع کننده بداند حکم را صادر می کند و گرنه دستورات دیگری صادر خواهد کرد.فرحبخش با یادآوری اینکه پس از اتمام جلسه دادگاه موکلم به کانون اصلاح و تربیت منتقل شد، گفت: جلسه بعدی منوط به تصمیم قاضی است.

 

  ماجرای قتل ستایش 6 ساله

راز جنایت سیاه پسر 18 ساله در تماس دوست او با پلیس برملا شد. متهم، دختر 6 ساله افغان را پس از اینکه مورد آزار و اذیت قرار داد، به قتل رساند و در وان حمام روی او اسید پاشید.

ساعت یک ظهر، یکشنبه ۲۱ فروردین امسال، ستایش به همراه پدر از خانه خارج شد تا بستنی بخرد. مرد جوان بعد از خرید بستنی، دخترش را روانه خانه در منطقه ورامین کرد و با این تصور که دخترک به خانه رسیده است، راهی محل کارش شد. اما نیم ساعتی از این جدایی نگذشته بود که همسرش با او تماس گرفت و از ناپدید شدن دختر 6 ساله‌شان خبر داد.

 

همسر او مدعی بود که ستایش به خانه نیامده و نگران است. ناپدید شدن ستایش باعث شد تا جست و جو برای یافتن او آغاز شود. دایی ستایش در گفت و گو با آنا می گوید: همه جا را برای پیدا کردن او گشتیم؛ اما اثری از ستایش پیدا نکردیم. به پلیس موضوع را خبر دادیم و منتظر خبری از ستایش شدیم. ساعت 10 شب فردای آن روز، پلیس با ما تماس گرفت و گفت ستایش پیدا شده است. به کلانتری که رفتیم متوجه ماجرا شدیم.

 

او ادامه داد: پسر 18 ساله همسایه‌شان که تنها سه پلاک با خانه آنها فاصله داشت، ستایش را می‌رباید و بعد از اینکه او را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهد، به قتل می‌رساند. او جسدش را داخل وان می‌اندازد و اقدام به سوزاندن آن با اسید می‌کند. دقیقا نمی‌دانم پلیس چطور او را دستگیر کرد، اما اینطور که شنیده‌ام، او چون نمی‌تواند جسد را سر به نیست کند، با دوستش تماس می‌گیرد و دوست او که از این ماجرا با خبر می‌شود موضوع را به پلیس خبر می‌دهد.

 

او در رابطه با قاتل می‌گوید: از بعد از دستگیری،پدر ستایش تنها یکبار او را دیده است، اما قبلا ما، متهم را چندین بار دیده بودیم. حتی این اتفاق که افتاد، مادرش مدام به خانه خواهرم می‌آمد و جویا حال ستایش می‌شد. نمی‌دانم او از این ماجرا با خبر بوده یا نه. ما درحالی دنبال ستایش بودیم که تنها سه خانه آن طرف‌تر او فریاد می‌زد و کمک می‌خواست و ما صدایش را نمی‌شنیدیم.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان