ramazan
ramazan

فال و طالع بینی روز 5 شنبه 25 شهریور 95

فال و طالع بینی روز 5 شنبه 25 شهریور 95

فال و طالع بینی روز 5 شنبه 25 شهریور 95

 

متولد فروردین :

دوران معصومیت و بی‌گناهی به سر رسیده است. با وجود اینکه شما این روزها نسبت به زندگی خوش بین هستید، می‌دانید که تغییری بزرگ در کارهایتان به وجود آمده است، اما شما نمی‌دانید که این تغییرات واقعاً شما را به کدام سمت می‌برند. از سهیم کردن دیگران در احساسهایتان نگرانی به خود راه ندهید، حتی اگر فکر کردن به این موضوع هم شما را می‌ترساند. ممکن است یک یا دو روز آینده اتفاقات پیچیده‌ای رخ بدهد، اما ترس از وجود شما بیرون خواهد رفت.

 

متولد اردیبهشت :

شاید امروز به دلیل اینکه اهدافتان عملی نشده‌اند با خودتان درگیر باشید. اکنون خیلی اصرار دارید که به زندگی خود معنا ببخشید اما این تصمیم الزاماً شما را به این هدف نمی‌رساند. از بدشانسی، نمی‌توانید فقط این راه را در پیش بگیرید زیرا شما وظایف مالی‌ای دارید که باید به آنها بپردازید. اگر مجبور شدید که مدت بیشتری به این نوع زندگی ادامه بدهید ناامید نشوید ، بالاخره زمان اینکه زندگی شما هم تغییر پیدا کند فرا می‌رسد.

 

متولد خرداد :

شما در جهان در حال پیش‌روی کردن می‌باشید ولی نمی‌توانید هرکاری را که امروز شروع کرده‌اید را تمام کنید. اگرچه شما نسبت به قبل بهتر عمل می‌کنید، ولی راحتی و آسایشتان در حال کمرنگ شدن است. شاید گفتن این حرف راحت باشد، پس اگر می‌خواهید آدرنالین استفاده کنید تا شما را برانگیزاند، درحقیقت باید نسبت به قبل بیشتر سازنده باشید.

 

متولد تیر :

سیاره اورانوس با اختلاف سطح بالا در حالی که شما را به مسیری بی هدف و بی نظم می کشاند با ونوس ستاره بخت شما درگیر می شود. هنگامی که آرزوهای شما بی اساسی اطلاعاتتان را شنان می دهند، راهبردهای عاقلانه شما نسبت به زندگی به راحتی فراموش می شوند. به خاطر داشته باشید که به واقعیت تبدیل کردن خیالاتتان اکنون برای شما از مسائل دیگر مهم تر نیست. همچنین این موضوع در مورد آزاد گذاشتن بیش از حد تخیلتان نیز صدق می کند.

 

متولد مرداد :

ممکن است دوستان‌تان امروز قصد داشته باشند که شما را تحریک و عصبانی کنند. اما شما واقعا نمی‌خواهید که حالت منفی خود را بیان کنید. به خاطر اینکه به غیر از اینکه شما را خسته کند سودی برای‌تان ندارد؛. یک رویکرد متفاوت ممکن است در رابطه با دیگران بدردتان بخورد. دیدن مسائل از نظر دیگران می‌تواند برای تغییر دید شما کافی باشد حتی اگر شما قبلا در مورد نظرات و موقعیت خودتان مطمئن بودید.

 

متولد شهریور :

شما می‌توانید امروز بسیار متفکر باشید و الان کار زیادی در این رابطه نمی‌توانید انجام دهید غیر از این که با یکی از نزدیک ترین دوستان تان در این رابطه بحث کنید. ممکن است کشف کنید که نیاز دارید تا به احساس ناخوشایندی که بواسطه ترس از تغییر بوجود آورده‌اید غلبه کنید. خوشبختانه می‌توانید یکباره یخ فاصله را بشکنید و داستان تان را با دیگری تقسیم کنید؛ دیگران باید بتوانند که در تجربه شما سهیم باشند. زمانیکه گفتگوی شما در جریان است از این مطمئن شوید که یک بازخورد معقول دریافت خواهید کرد.

 

متولد مهر :

شما امروز می‌توانید به اندازه ای هوشیار باشید که ایده فوق العاده روشن و خالاقانه به ذهنتان تراوش کند. یا می‌توانید در بیان کردن افکارتان انقدر خودرای و مستبد باشید که هیچ کس جدی تان نگیرد!! اما کاری که باید انجام دهید این است که روش بینابین را در پیش بگیرید تا بتوانید بدون اینکه دیگران فکر کنند همه چیز می‌دانید استعدادهای خود را نشان بدهید. گوش کردن به حرف دیگران نیز می‌تواند شانس رسیدن به موفقیت را بیشتر کند.

 

متولد آبان :

جدیداً رویاهای شما ریشه در واقعیت ندارند؛ در عوض شما می‌توانید هر جا که زندگی شما را هدایت کرد بروید و در آن زمینه رویا‌پردازی کنید. شما با قرار صحیح خود در یک طرح توانایی عجیبی در تشریح کردن آن دارید. آن چیزهایی که اهمیت بیشتری برایتان دارند تبدیل به یرنامه‌های واقعی می‌شوند، با استفاده از درک و بصیرت خود مواردی را انتخاب کنید که برایتان بیشترین فایده را داشته باشد.

 

متولد آذر :

امروز الگوی سیارات برای شما نشانه هایی می فرستد تا به کار و سلامتی تان توجه بیشتری کنید.اگر اخیراً در موضوعی زیاده روی کرده اید شاید اکنون تصمیم بگیرید آن را کنترل کنید یا شاید وقت بیشتری برای کار قرار دهید تا نشان دهید که تا چه اندازه از خودتان مایه می گذارید و متعهد هستید. یک دعوت اجتماعی برای این که کاری غیرمعمول انجام دهید علاقه شما را بر می انگیزد .

 

متولد دی :

درحالیکه شما به طور موقت از دعواها کناره گیری کرده اید، کشمکش‌های خانوادگی سر بر می‌آورند. باوجوداین کاملا واضح است که فشارهای پشت پرده هنوز در حال رشد هستند و دیر یا زود باید بهشان رسیدگی کنید. بهترین کار این است که به دنبال زمینه های مشترک باشید، بنابراین می‌توانید در مسائل دیگری که امکان صحبت کردن در موردشان در زمانهای دیگر هم امکان پذیر است به پیشرفت‌هایی نائل شوید.

 

متولد بهمن :

تمام کردن کارهای نیمه کاره قبلی تان شاید امروز بیشتر از هر چیز دیگری رضایت شما را جلب کند. اگر لازم بود یک لیست از کارهای ناتمامتان تهیه کنید و آنها رابر اساس اولویت و درجه اهمیت طبقه‌بندی کنید. ابتدا از کارهایی شروع کنید که انجام دادنشان خیلی واجب و حیاتی است و بعد سراغ کارهای دیگر بروید. به خاطر داشته باشید که لازم نیست از برنامه خود جلو بیفتید، ابتدا تصمیم بگیرید و بعد طبق آن پیش بروید.

 

متولد اسفند :

در طول روز استرس در وجود شما شکل می‌گیرد و دیگر برای تان مشکل است که حتی برای ساعتی آرام بگیرید. حتی اگر در خانه هم باشید راحت نیست که بتوانید ذهن تان را از کارهایی که در محل کار دارید منحرف سازید. خوشبختانه الان نیازی نیست که هیچ مسئله ای را حل کنید. اجازه دهید که احساسات تان با جریان تغییرات بالا و پایین شوند. اگر ممکن بود تصمیم گیری‌ها مهم خود را به آخر هفته موکول کنید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان