فال و طالع بینی روز شنبه 27 شهریور 95

فال و طالع بینی روز شنبه 27 شهریور 95

فال و طالع بینی روز شنبه 27 شهریور 95

 

متولد فروردین :

شما می‌توانید تشخیص دهید که هفته‌ای بسیار پر تنش به پایان رسیده است، اما شما توانایی این را ندارید که تمام انرژی‌تان را یکباره تغییر جهت بدهید. اگر شما احساس دلواپسی می‌کنید، فقط این حقیقت که یک رابطه دوستانه بیشتر از آنچه که شما فکر کنید می‌تواند در معرض خطر باشد را قبول کنید. هرچقدر که شما تلاش کنید این پی آمد را کنترل کنید، بیشتر از هدفهایتان فاصله می‌گیرید. خودتان را کاملاً با مسائل عاطفی درگیر کنید، اما نسبت به امکاناتی که پیش رویتان قرار دارد هوشیار باشید.

 

متولد اردیبهشت :

شاید نیاز داشته باشید که به شکست‌هایی که در شرایط فعلی زندگی‌تان پیش آمده رسیدگی کنید. مشکل مهمی‌نیست فقط یک بررسی در مورد واقعیت‌هاست تا مطمئن شوید که امیدهای واهی ای درمورد خانه و خانواده‌تان درسر نمی‌پرورانید. شما می‌خواهید که ثبات از دست رفته‌تان را به دست آورید و نمی‌خواهید که استقلال خود را از دست بدهید. خوشبختانه، شما می‌توانید به هر دوی آن برسید اما باید یک مذاکره جدی در مورد آن داشته باشید.

 

متولد خرداد :

بین خدمت کردن به دیگران و فراموش کردن خود در حین یاری کردن دیگران یک دنیا تفاوت وجود دارد. کمک کردن به افراد نیازمند و فدا کردن انسان دو مقوله جدا از هم هستند. اگر با انگیزه‌ای نهانی از مشکلاتتان فرار می‌کنید، نمی‌توانید به طور کامل در زمان حال به سر ببرید. مطمئن باشید که با صداقت فعالیت می‌کنید نه با خودخواهی.

 

متولد تیر :

امروز تبدیل شدن به فردی محافظه کار و مسئولیت پذیر در گروهی که عضو آن هستید برایتان کار آسانی است. شما اخیراً می خواسته اید که خصوصیات جدید خودتان را کشف کنید، اما اکنون شما ترغیب شده اید که به پیشرفتی بزرگ نائل بشوید. شروع کنید افکارتان را با دیگران در میان بگذارید، اگر فکر می کنید که هرچقدر بیشتر این کار را انجام دهید از هدفهایتان دور می شوید، پس برنامه هایتان را به مسیری مستقیم هدایت کنید.

 

متولد مرداد :

ممکن است فکر کنید که دارید به شرایطی که در آن قرار دارید واکنش نشان می‌دهید اما اکنون واکنش‌های شما بیشتر از حد معمول است و ممکن است دیگران اعتقاد داشته باشند که از نیروی غیرضروری استفاده می‌کنید. به هر حال بین عقل و شعور شما و خودتان و اینکه دیگری از رفتار شما چه برداشتی می‌کند تفاوتی وجود دارد. اگر بتوانید در رابطه با هر صحبتی که امروز می‌کنید و شدت احساسات‌تان تعادل ایجاد کرده و شدت آن را کاهش دهید قادر خواهید بود که تنش و اضطراب را در زندگی‌تان به مقدار قابل ملاحظه‌ای از بین ببرید.

 

متولد شهریور :

شما امروز به خاطر اینکه بتوانید خودتان را برای فردا که ماه به نشانه تان باز می‌گردد آماده کنید، باید کارهای خیلی زیادی انجام دهید. اگرچه کار شما به راحتی روی غلطک می‌افتد، اما شاید در طول کار با موانع متعددی نیز روبرو شوید. با چیزهایی که جلوی راهتان را گرفته‌اند نجنگید؛ در عوض نگاه کنید و ببینید که نشانه‌ها بهتان چه می‌گویند! اگر شما از این نشانه‌ها درس بگیرید، بهتان اجازه داده می‌شود که به مرحله بعدی پا بگذارید!

 

متولد مهر :

شما امروز باید با یک مشکل کوچک که تازگی برایتان پیش آمده روبرو شوید. شاید راه حل به سادگی رفتن سریع به بانک باشد!! اما می‌تواند کمی ‌هم پیچیده باشد. حالا راه حل هرطور باشد، این هشداری برای شما است که اگر همین الان این مشکل را حل نکنید بعدها و طی هفته بعد این مشکل قدیمی‌ دوباره آشکار می‌شود. شاید راه حل سریعی به ذهنتان بیاید، اما بهتر است با کند و کاو کردن در مورد مشکل و منشا و اساس آن برای همیشه آن را حل کنید.

 

متولد آبان :

وقتی که ونوس زیبا وارد سومین خانه پرمشغله شما که مربوط به روابطتان می‌باشد، می‌شود، زندگی عشقی شما نیز در حال پیشرفت کردن و بهتر شدن است. امروز برای شما راحت‌تر است که به جای اینکه با فرد مورد علاقه‌تان در مورد علاقه‌ای که به او دارید صحبت کنید با رفتارتان ثابت کنید که دوستش دارید. ولی نباید از صحبت کردن در مورد عشقی که دارید هراس داشته باشید؛ فقط هر احساسی که دارید به زبان بیاورید.

 

متولد آذر :

ناز وب، امروز اولین کسی هستید که باید کار را رها کنید وبه بازی و تفریح بپردازید. به همین دلیل دیگران نمی فهمند چرا امروز اینقدر کار خود را خوب و با وجدان انجام می دهید. ستاره ها به شما گوشزد می کنند که چند دقیقه وقت خود را صرف جزئیات کار کردن چقدر بعدها شما را از دردسرهائی نجات می بخشد. بگذارید دیگران بدانند که شما قصد دارید تا مدت کوتاهی دیگر جشن گرفتن را شروع کنید.

 

متولد دی :

احساس زیاد جالبی نیست زمانی که شخصی را که دوستش دارید بخواهد شما را مدام زیر نظر و کنترل خود داشته باشد. چیزی که این وضع را بدتر می‌کند این است که اگر همین حالا احساسات شما برانگیخته شود حتی اگر شما بدانید که بهتر است آنها را برای خودتان نگاه دارید آنها را بیان می‌کنید. با این وجود فشار و بحران ادامه پیدا می‌کند و اگر شما بگویید که امروز در ذهن تان چه می‌گذرد فردا احتمالا این مشکل حتی بزرگتر نیز خواهد شد. با صحبت کردن درباره اینکه چه می‌خواهید از درگیری‌ها و کشمکش‌های بیهوده پرهیز کنید اما سعی کنید تا حد امکان عاقلانه و منطقی به زندگی نگاه کنید.

 

متولد بهمن :

سیاره حاکم شما نپتون کمک پرانرژی از اتصال با خورشید دریافت می‌کند و از زمانی که این اتفاق در دوازدهمین خانه از اسرار شما می‌افتد می تواند اسرار پشت پرده را آشکار کند. دیگران شاید این اتفاق جادویی را درذهن شما درک نکنند. از این نترسید که رویاها و تصورات تان خودجوش هستند؛ خلاقیت و توانایی شما باعث می‌شود که بزودی همه آنها صورت واقعیت به خود بگیرند.

 

متولد اسفند :

شاید شما امروز نتوانید از زیر بار مسئولیت‌هایتان شانه خالی كنید، اما بهتر است كه حداقل كاری را كه می‌توانید انجام دهید و بقیه روز را به استراحت بگذرانید. در حال حاضر واقعاً چیزی وجود ندارد كه شما بخواهید آن را اصلاح كنید. توجه كردن به خود و استراحت كردن از اینكه خودتان را تحت فشار قرار بدهید برایتان مفیدتر خواهد بود. برای تمام كردن كارهایتان فردا هم زمان كافی خواهید داشت.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان