ramazan
ramazan

تغییر رنگ چشم با رژیم غذایی جدید !

مجموعه : جالب ترین ها
تغییر رنگ چشم با رژیم غذایی جدید !

تغییر رنگ چشم با رژیم غذایی جدید !

 

خبری که مثل توپ در تمام شبکه های اجتماعی بدون هیچ حد و مرزی منتشر می شود خبری مبنی بر تغییر رنگ چشم شما با رژیم های غذایی !! و حالا ادامه این خبر …

 

 

تنها راه تغییر رنگ چشم چیست؟

برخی از صفحه‌ها یا کانال‌های مجازی برای جذب مخاطب بیشتر اقدام به تبلیغات گسترده می‌کنند به گونه‌ای که گاه برای جذب مخاطبان بیشتر، مسائل غیر علمی را تبلیغ می‌کنند که حتی ممکن است سلامت افراد را به خطر بیاندازد.

 

اخیرا پیام تبلیغی تحت عنوان «تغییر رنگ چشم با رژیم غذایی» در فضاهای مجازی منتشر شده است. این پیام مدعی آن است که با پیروی از یک برنامه غذایی ساده طی دو ماه می‌توان رنگ چشم را به رنگ دلخواه آبی، سبز، عسلی و مشی تغییر داد.

 

تغییر رنگ چشم با رژیم غذایی جدید !

 

دکتر رضا زارعی، فوق تخصص قرنیه می‌گوید: چنین ادعایی مبنای علمی ندارد. وی با بیان اینکه بسیاری از تبلیغاتی که در فضای مجازی منتشر می‌‌شود، غیر علمی است، یادآور شد: رنگدانه‌های چشم در لایه مشیمه ثبت شده است و به هیچ عنوان قابل برداشت نیست و نوع تغذیه نیز نمی‌تواند تاثیری در آن داشته باشد.

 

به گزارش ناز وب به نقل از  دکتر زارعی تنها راه تغییر رنگ چشم را جراحی زیبایی دانست و افزود: اخیرا با توجه به خطرات و عوارض جراحی تغییر رنگ چشم، این روش نیز منسوخ شده است.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان