ramazan
ramazan

فال و طالع بینی روز 4 شنبه 31 شهریور 95

فال و طالع بینی روز 4 شنبه 31 شهریور 95

فال و طالع بینی روز 4 شنبه 31 شهریور 95

 

فروردین:

شما می‌توانید به طرف یک نقطه عطف نسبتاً مهم بروید، اما شما هنوز می‌خواهید باور کنید که می‌توانید همه کارها را مثل قبل ادامه دهید. حقیقت این است که همه چیز امروز باید تغییر کند، شما برای مدیریت کردن این فشار توانایی دارید، اما احساسات شما آنقدر شدت می‌یابند که شما نمی‌توانید جلوی آنها را بگیرید. تمام افرادی که به نوعی گرفتاری دارند به جای جبهه‌گیری در مقابل ناشناخته‌ها اگر آنها را با آغوش باز پذیرند، زندگی راحت‌تری خواهند داشت.

 

اردیبهشت:

شما مروز بر سر دوراهی قرار می‌گیرید و خودتان فکر می‌کنید که می‌توانید به طور هم زمان هر دو را برگزینید. اما مادامی‌ که شما آنچه که اتفاق می‌افتد را به صورت چیزهای مجزا و جدا از هم ببینید، به راحتی نمی‌توانید درموردشان تصمیم بگیرید. حقیقت این است که تا موقعی که فکر نکنید مجبورید یک راه یا راه دیگری را برگزینید، می‌توانید حقایق زیادی را درک کنید.

 

خرداد:

امروز بهترین راه برای شما شاد بودن است و باید بخشی از انرژی‌هایتان را برای تفریح کردن ذخیره کنید. فکر نکنید که این سخن بدین معنی است که شما باید از انجام دادن وظایفتان اجتناب کنید، اما باید آن را برای مدتی از ذهنتان دور کنید. اگر شما در تفریحات لذت‌بخش شرکت کنید، می‌توانید بهتر روی وظایف شغلی که باید حتماً انجامشان دهید تمرکز کنید.

 

تیر:

امروز به نظر می‌رسد کمی‌آشفته هستید و نمی‌توانید از اعمال‌تان ، نتیجه مشخصی انتظار داشته باشید. به همین خاطر سخت است که ذهن تان سر و سامان دهید. اگر فکر می‌کنید که یکی از نزدیکترین دوستان یا همکاران تان مانع کارهای شماست، سعی کنید به جای اینکه عصبی شوید و مثل آسیاب بادی دور خود بچرخید علت را در رفتارها واکنش‌های خود جستجو کنید. ظاهرا، موانع بسیار جدی و دشوار به نظر می‌رسند، حتی اگر شما آنها را در ذهن تان ایجاد کرده باشید و وجود خارجی نداشته باشند. سعی کنید برای تغییر شرایط و محیط اطراف تان اول ذهن تان را تغییر دهید!

 

مرداد:

از انتظارات و توقعات بیش از اندازه ای که دیگران ازتان دارند اجتناب کنید، واکنش و عکس العمل آنها نباید برایتان مهم باشد. هم اکنون امکان دارد افرادی که بهتان نزدیک می‌شوند نتوانند بهتان اعتماد کنند، اما شما چون می‌خواهید به خودتان توجه کنید به رفتار افراد دیگر اعتراض نکنید. امروز اگر می‌خواهید به درستی کارهایتان را انجام دهید، فقط و فقط به خودتان تکیه کنید  و روی پای خود بایستید.

 

شهریور:

شما امروز خیلی دلتان می‌خواهد پیشرفت کنید، اما همیشه سخت گرفتن به خود بهترین استراتژی نیست. به جای اینکه با عجله به سراغ کار و فعالیت بعدی خود بروید، زمانی را صرف کرده و کارهایی که قبلاً انجام داده‌اید را بررسی کنید. حتی اگر در شروع کار حوصله تان هم سر برود، ولی باید بدانید که امروز با کندتر کردن سرعت خود چیزهای بیشتری به دست خواهید آورد.

 

مهر:

در جنگی که پیش رو دارید میان آنچه که دوست دارید انجام دهید و آن کاری که بایدانجام دهید،‌ استقلال و بی نیازی به دیگران بر مسئولیت‌هایتان پیروز خواهد شد. اما این یک راه حل طولانی مدت نیست؛‌ این فقط واکنشی موقتی است در برابر اتفاقات اخیر؛‌ تصمیم ناخودآگاه و ناگهانی شما ممکن است آنقدر دیگری را ناراحت کند که او مانع برنامهها و پیشرفت‌های آینده شما شود. از این جنگ عقب نشینی نکنید  که فقط کارها را دشوارتر و پیچیده‌تر خواهد کرد. اگر برای زمان طولانی‌تری بتوانید از مواجهه مستقیم با او خودداری کنید موفق‌تر خواهید بود. کمی فاصله گرفتن از این موقعیت به شما توانایی و نیروی جدیدی می‌دهد که بتوانید چشم اندازی جدید به زندگی داشته باشید.

 

آبان:

شما امروز به خصوص اگر اعتقاد داشته باشید که چیزهای خیلی زیادی دارید که به خاطرشان شکر گزار باشید، احساس خیلی خوبی خواهید داشت. شما آنقدر به آینده خود خوش بین هستید که تا اندازه‌ای در برنامه‌ریزی‌های خود نامرتب و بی نظم عمل می‌کنید. به جای اینکه آینده‌تان را بر پایه خیالات واهی بسازید، مطمئن شوید که استراتژی‌هایتان بر اساس واقعیت هستند.

 

آذر:

ناز وب، شما در رابطه با آن چیزی که امروز می‌خواهید یک ذهن خالی از پیش داوری دارید که این احساس شما را قادر می‌سازد که همه چیز را بسیار مطبوع ترو راحت تر از همیشه ببینید. اما شما آرزو دارید که برای کسانی که دوستشان دارید هر چیز مطبوع و خوشایند را بخواهید. از واقف شدن بر احساسات تان نترسید حتی اگر نتوانید برای آنچه که احساس می‌کنید دلیل و منطق بیاورید. با وجود اینکه منطقی بودن و زندگی در قلمرو عقل و منطق برای شما آسان تر است اما خیلی بهتر است که آنها را از احساسات تان جدا کنید. گوش دادن به ندای قلب تان می‌تواند کار سختی باشد ولی مطمئن باشید ارزشش را دارد!

 

دی:

ممکن است شما قادر به دیدن این نباشید که دور و اطرافتان چه خبر است، اما می‌دانید به نقطه ای رسیده اید که نقطه شروع تغییر و تحول است. تصمیمی‌که امروز می‌گیرید، می‌تواند تاثیر مستقیمی در روزها و هفته‌های آینده شما داشته باشد. به دقت به ندای درونی خود گوش دهید و به شعور و عقاید خود اعتماد کنید. اما سپس افکار منطقی خود را کنار بگذارید و مستقیما از آنچه که قلب تان می‌گوید پیروی کنید.

 

بهمن:

درحالیکه شما کاملاً در مورد امروز هوشیار هستید و آینده‌تان را با داشتن تصویری از آن در ذهنتان می‌توانید ببینید، رویاهای شفافی خواهید داشت. تا زمانیکه شما این رویاها را آشکار نکنید خوش‌بینی شما می‌تواند کاملاً تازه بماند، برای اینکه مردم دیگر خیلی زود از تفکرات خیالی شما خسته خواهند شد. بهتراست برخی از اندیشه‌ها نهفته و فقط برای خودتان باشند.

 

اسفند:

امروز بیش از اندازه رویاپردازی می‌کنید و در این رویاهای برای مشکل اخیر خود راه حل‌های مضاعفی به ذهنتان می‌رسد. ولی متاسفانه نمی‌توانید بگویید کدام یک از راه حل‌های از همه بهتر است. امروز حس شما بهتان می‌گوید اولین فکری که به ذهنتان آمد را قبول کنید، ولی هم اکنون این دیدگاه لزوماً روشی عاقلانه نیست. پس قبل از اینکه تصمیم نهایی بگیرید، برای فکر کردن به هر گزینه‌ای که به ذهنتان می‌رسد وقت بگذارید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان