ramazan
ramazan

پیام عاشقانه سروین بیات برای قوچان نژاد!!

مجموعه : اخبار ورزشی
پیام عاشقانه سروین بیات برای قوچان نژاد!!

پیام عاشقانه سروین بیات برای قوچان نژاد:

 

سروین بیات در سالروز تولد رضا قوچان نژاد خطاب به وی نوشت: همسرم، وجودت هوای اطرافم را گرم می کند و من می توانم خودِ خودِ خودم باشم با چاشنی شیرینی که لبخندت دارد. همسرم، گاهی چشمانت آنقدر برق دارد که تمام شب های بیست و چند سال زندگی ام را روز می کند و من می توانم یک دل سیر به روزهای نورانی مان دل ببندم.

 

ما هم را زندگی می کنیم، شانه به شانه، هم سو.. و من با هر قدم، نگاهی به عقب می اندازم و روز مبارک ورودت به این دنیای زیبا را جشن می گیرم.. تولدت مبارک مهربانم، عزیزم.

 

بیوگرافی قوچان نژاد و سروین بیات ….

 

بیوگرافی قوچان نژاد

رضا قوچان نژاد بازیکن فوتبال ایرانی – هلندی با نام مستعار گوچی می باشد. خانواده ای کاملا ورزشی دارد، عمویش هم در مشهد مربی یک تیم والیبال است.

وی فوتبال را از 15 سالگی و به اصرار پدرش در باشگاه های دسته دوم هلند آغاز کرد. و جالب است بدانید که او با گلی که در ثانیه 9 زده رکورد سریع ترین گل هلند را هم در اختیار دارد.

قوچان نژاد با وجود اینکه از کودکی در اروپا بازی کرده اما همچنان عاشق ایران است و حتی می گوید محبوب ترین غذایی که دوست دارد آبگوشت است.

 

بیوگرافی سروین بیات
سروین بیات متولد۲۵ دسامبر در تهران و خواهر بازیگر مشهور کشورمان ساره بیات است او در دبیرستان رشته گرافیک و هنر خواند سپس بعد از اتمام تحصیلات مدرسه ای به آمریکا مهاجرت کرد و با شورو شوق دنبال هنر و طراحی رفت سپس در دانشگاه واشنگتن دی سی در رشته طراحی داخلی پذیرفته و فارغ التصحیل شد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان