ramazan
ramazan

بهترین و بدترین زمان رابطه جنسی

بهترین و بدترین زمان رابطه جنسی

بسیاری از زوجین با ناهماهنگی و بدون برنامه ریزی همیشه دچار مشکلات زناشویی به ویژه رابطه جنسی هستند با مطالعه این بخش بدانید بهترین و بدترین زمان یک رابطه سکس چه زمانی است.

 

رابطه جنسی یکی از ارکان مهم در هر زندگی زناشویی است. برای داشتن یک رابطه جنسی موفقیت آمیز باید وقت و زمان مناسب بگذارید. با ما همراه شوید تا بهترین و بدترین زمان ها برای برقراری رابطه جنسی را به شما معرفی کنیم.

 

بهترین و بدترین زمان برای رابطه جنسی از دیدگاه طب سنتی
بسیاری از زوجهای جوان به دلیل عدم آشنایی و در پاره ای از موارد نبود آگاهی کا فی درباره نحوه برخورد با روابط عاطفی و زناشویی بین همسران ، با مشکلاتی مواجه هستند، که متاسفانه این مشکلات در برخی از موارد تبدیل به بحران های خانوادگی می گرد که آثار آن در معضلاتی همچون افزایش آمار طلاق در جامعه ، تنوع طلبی جنسی و…. قابل مشاهده می باشد .

 

 

ناز وب با هدف پیش گیری از ایجاد این گونه مشکلات و با احترام به حریم خانواده ، جهت افزایش دانایی زوجهای جوان و کمک به بهبود واستحکام روابط همسران اقدام به تهیه و ارائه مطلب زیر نموده است

 

رابطه جنسی باید زمان مناسبی صورت پذیرد که بهترین زمان 2 تا 3 ساعت بعد از غذا خوردن و پس از استراحت کافی است. ناصر رضایی پور متخصص طب سنتی عنوان می‌کند:

 

بسیاری از ناتوانی‌های جنسی و حتی ناباروری‌ها ناشی از ضعف و بیماری در دیگر اعضای بدن به ویژه مغز، قلب، کبد و کلیه‌هاست و نیاز به درمان توسط پزشک دارد. به گفته وی در چنین مواردی استفاده از داروهای محرک جنسی چون فراورده‌های جنسینگ و شبیه آن مفید نخواهد بود و چه بسا عوارضی هم داشته باشد.

 

 
فواید رابطه جنسی معتدل

رابطه جنسی معتدل خود فوایده زیادی در بدن دارد که می‌توان به افزاینده حرارت ذاتی بدن است و دفع کننده مواد زائد بدن بوده و آماده کننده جذب موادغذایی به بدن است همچنین شادی بخش و از بین بردن افکار بد و وسواس است. البته همانطور که در بالا ذکر شد رابطه جنسی باید زمان مناسبی صورت گیرد که بهترین زمان 2 تا 3 ساعت بعد از غذا خوردن و پس از استراحت کافی است.

 

این متخصص طب سنتی معتقد است : رابطه جنسی بعد از حمام طولانی, زمانی که شکم پر است و زمانی که شکم بسیار خالی است به بدن آسیب وارد می‌کند. رابطه جنسی در زمان نامناسب خود بروز دهنده بیماری است.

 

اگر رابطه جنسی بلافاصله پس از غذا خوردن صورت گیرد باعث ضعف بدن، سستی عصب‌ها، درد مفاصل و تولید اخلاط بد در بدن می‌شود.

 

در کتاب قانون جلد سوم آمده است که عدم تخلیه جنسی باعث آسیب‌های جدی جسم و روان در زن و مرد می‌شود، در زنان ابتدا موجب کسالت، سردی تَن و نهایتاً خفگی رحم می‌شود و در مردان هم باعث متراکم و سمی شدن مَنی شده و بخارات آن به قلب و مغز رسیده و عوارض جدی بر روی این دو ارگان مهم باقی می‌گذارد.

 

بهترین و بدترین زمان رابطه جنسی


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان