ramazan
ramazan

کیک تولد تماشایی عادل فردوسی پور / عکس

مجموعه : اخبار ورزشی
کیک تولد تماشایی عادل فردوسی پور / عکس

مروری بر زندگی نامه عادل فردوسی پور و مدل کیک جالب و تماشایی به مناسبت تولدش توسط دوستان و همکاران.

An overview of Adel Ferdosipour’s biography and the interesting and spectacular cake model on the occasion of his birth by friends and colleagues.

عادل در مهر ماه ۱۳۵۳ در شهرآرا تهران زاده شد.  وی اصالتاً اهل شهر رفسنجان در استان کرمان است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف است.

 

عادل دوران دبستان را در مدرسهٔ ذوقی گذراند و با وجود علاقهٔ بسیارش به فوتبال از درسش دور نشد و دیپلم خود را از دبیرستان البرز با معدل ممتاز گرفت.

 

سنگ تمام دوستان برای تولد عادل فردوسی‌پور ،کیکی منقش به لوگوی لیورپول. تیم محبوب عادل!

 

کیک تولد تماشایی عادل فردوسی پور / عکس

 

سرانجام در رشتهٔ مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته شد و تحصیلات خود را در همین رشته و دانشگاه تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه داد. او در حال حاضر دانشجوی دکترای مدیریت رسانه دانشگاه تهران است.

 

 

عنوان پایان‌نامه کارشناسی ارشد او «پیش‌بینی نتایج مسابقات فوتبال با استفاده از تحلیل‌های رگرسیونی» بود.  وی درس زبان تخصصی صنایع را در دانشگاه صنعتی شریف تدریس می‌کند.

عادل در 10 مهر ماه 1353 در شهرآرا تهران زاده شده است. وی اصالتاً اهل شهر رفسنجان در استان کرمان است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف است.

 

عادل دوران دبستان را در مدرسهٔ ذوقی گذراند و با وجود علاقهٔ بسیارش به فوتبال از درسش دور نشد و دیپلم خود را از دبیرستان البرز با معدل ممتاز گرفته است.

 

سرانجام در رشتهٔ مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته شد و تحصیلات خود را در همین رشته و دانشگاه تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه داد.

 

او در حال حاضر دانشجوی دکترای مدیریت رسانه دانشگاه تهران است. عنوان پایان‌نامه کارشناسی ارشد او «پیش‌بینی نتایج مسابقات فوتبال با استفاده از تحلیل‌های رگرسیونی» بود. وی درس زبان تخصصی صنایع را در دانشگاه صنعتی شریف تدریس می‌کند.

 

کیک تولد تماشایی عادل فردوسی پور / عکس


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان