ramazan
ramazan

فال و طالع بینی روز 3 شنبه 20 مهره 95

فال و طالع بینی روز 3 شنبه 20 مهره 95

سری جدید فال و طالع بینی روزانه همراه با نمادهای ماه تولد که هر کدام نشانه های خاص و ویژگی هر فرد را بیان میکند و هم چنین نماد ماه تولد تان را بشناسید.

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

فال و طالع بینی روز 3 شنبه 20 مهره 95

 

امروز دیگران جواب همه ی پرسش های شما را خواهند داشت، اما انگار هیچ یک از این جواب ها شما را قانع نمی کند. بدانید که پنجره ی فرصت ها همیشه به روی تان باز نمی ماند، پس تصمیم گیری را بیشتر از این به تعویق نیندازید. متاسفانه ممکن است اعتماد به نفس تان شما را اشتباهی راهنمایی کند و به شما بقبولاند که اگر انتخاب های بیشتری داشته باشید برای تان بهتر است. به جای این که به دنبال انتخاب های بیشتر باشید، فقط کاربردی ترین آن ها را انتخاب کنید و به دنبال همان بروید.

 

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

 

فال و طالع بینی روز 3 شنبه 20 مهره 95

اگر به خاطر فشارهای زندگی روزمره احساس خستگی می کنید، به شما پیشنهاد می شود که به دنبال یک راهکار ساده باشید که روح و روان تان را جلا دهد. قبل از این که اطلاعات کافی به دست بیاورید نتیجه گیری نکنید. برای این که کارتان را به مرحله ی بعد ببرید باید بیشتر تحقیق کنید. به نظر می رسد که کلید شامانی شما در جزییات کار نهفته است. خلاصه این که خرد و دانش به شما قدرت خواهد داد.

 

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

 

فال و طالع بینی روز 3 شنبه 20 مهره 95

اکنون که ماه به نشانه ی خستگی ناپذیری شما بازگشته تمایل دارید که هر چه زودتر دست به کار شوید. اما همین که به یک مانع کوچک برخورد کنید ممکن است نظرتان عوض شود. نه این که به آسانی نا امید می شوید، فقط این که امروز آستانه ی توجه تان کمتر شده است. این که هم به احساسات تان توجه کنید و هم برنامه های تان را پیش ببرید برای تان چالش برانگیز است. اگر می خواهید امروز را به سلامت بگذرانید و خلاقیت تان دوباره برگردد، به شما توصیه می شود که به همان دیدگاه پیشین خود روی بیاورید.

 

 
فال روزانه متولدین تیر ماه

 

فال و طالع بینی روز 3 شنبه 20 مهره 95

رویاهای تان وارد زندگی تان شده و به راحتی نمی توانید آن ها را از واقعیت تشخیص دهید. اکنون ماه به دوازدهمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی آرامش درون بازگشته، به همین خاطر می توانید از رویاهای تان انگیزه بگیرید. سعی نکنید که رویاهای تان را سرکوب کنید، بگذارید آزادانه بچرخند. اما بدانید این شما هستید که باید هر وقت لازم شد از خواب و خیال بیرون بیایید و واقعیت ها را ببینید.

 

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

 

فال و طالع بینی روز 3 شنبه 20 مهره 95

اکنون ماه در یازدهمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی اهداف می درخشد، به همین خاطر نسبت به آینده خوش بین هستید. متاسفانه نمی شود که گفت خوش بینی شما موجه است. بدانید منبعی که به شما انگیزه می دهد و ترغیب تان می کند آن قدرها اهمیت ندارد. هر طور شده خودتان را جمع و جور کنید. زمانی می توانید تصمیمات عاقلانه بگیرید که نسبت به ارزش ها و باورهای تان پایبند بمانید.

 

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

 

فال و طالع بینی روز 3 شنبه 20 مهره 95

شیفته ی چیزهای جدیدی هستید که دارید یاد می گیرید و می خواهید تا حد امکان همه ی جزییات مربوطه را پیدا کنید.  برای این که اعتماد به نفس تان کمرنگ نشود باید تلاش مضاعف کنید، به ویژه اگر مجبور شوید که برای اثبات حرف های تان به دیگران آن ها را با موجی از اطلاعات خسته کنید. یادتان باشد که قرار نیست چیزی را ثابت کنید، فقط باید دنباله ی احساس تان را بگیرید و وارد مسیر موفقیت شوید.

 

 
فال روزانه متولدین مهر ماه

 

فال و طالع بینی روز 3 شنبه 20 مهره 95

حواس تان را حسابی جمع کنید تا سرآخر نا امید نشوید. خوشبختانه، می توانید خلاقیت های تان را به کار بگیرید و روابط تان را از چیزی که هست بهتر کنید. سعی کنید به رویاهای تان دل نبندید، چون گذرا هستند. اگر می خواهید که ارتباط تان را با دیگران عمیق تر کنید باید خیال پردازی را کنار بگذارید و در واقعیت ها سیر کنید.

 

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

 

فال و طالع بینی روز 3 شنبه 20 مهره 95

درباره ی اهداف کاری خود دچار تردید شده اید. دوست ندارید خیالاتی را دنبال کنید که مسیرهای دیگر زندگی را نشان تان می دهند. فرصت های جدیدی پیش روی تان قرار گرفته که انتخاب هر یک از آن ها درنوع خودش یک ریسک است. به جای این که به ناشناخته ها رو بیاورید، فقط به زمان حال فکر کنید و برای پیشرفت قدم به قدم جلو بروید.

 

 
فال روزانه متولدین آذر ماه

 

فال و طالع بینی روز 3 شنبه 20 مهره 95

امروز تصمیم دارید که در مواجه با انتخاب های تان کاملا واقع گرا باشید. حتی اگر برنامه و مسیر مشخصی در ذهن داشته باشید، باز هم ممکن است دیگران با وحشی گری شما را کنار بزنند و ایده های تان را نپذیرند. این جاست که خواهید فهمید اهداف تان چندان هم واقع بینانه نیستند. اما برنامه ها و اهداف اصلی خود را فراموش نکنید، اهداف اصلی شما آن قدرها هم بی ربط نیستند. قبل از این که به یک انتخاب مشخص برسید، بهتر است مدت بیشتری به فرصت ها و انتخاب های کلی تر فکر کنید.

 

 
فال روزانه متولدین دی ماه

 

فال و طالع بینی روز 3 شنبه 20 مهره 95

 

امروز مسیر را گم کرده اید و جهت گیری برای تان دشوار شده است. دل تان می خواهد یک برنامه ی کاربردی ترتیب دهید و قبل از شروع به جمع آوری اطلاعات و منابع دست بزنید. متاسفانه، این راهکار منطقی ممکن است جواب ندهد و شما را به هدف نرساند. بهتر است فعلا فکر نکنید و فقط عمل کنید. اگر راه آغازین را اشتباه رفتید اشکالی ندارد، حتی اگر موفق نشدید باز امتحان کنید.

 

 
فال روزانه متولدین بهمن ماه

 

فال و طالع بینی روز 3 شنبه 20 مهره 95

شاید امروز اوضاع طبق برنامه های شما پیش نرود، اما یادتان باشد که اگر این طور شد سعی نکنید چیزی را تغییر دهید. به جای این که خواسته های تان را تحمیل کنید، بهتر است کمی آسان تر بگیرید. از این فرصت استفاده کنید تا دوباره اهداف تان را بسنجید و ببینید چه چیزی از همه بیشتر برای تان مهم است.

 

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

 

فال و طالع بینی روز 3 شنبه 20 مهره 95

اهداف شغلی شما دچار آشفتگی شده است، چون قصد دارید محدودیت های قدیمی را کنار بزنید. احساس می کنید که نمی توانید عجله به خرج دهید، به همین خاطر نگران این هستید که شاید کارهای تان سر موقع تمام نشوند. حتی ممکن است تا جایی پیش بروید که کارآمدی شما تحت تاثیر قرار بگیرد. لزومی ندارد که خودتان را قضاوت کنید. انتظارات تان را از احساسات تان جدا کنید تا بهتر بفهمید که در دنیای اطراف تان چه می گذرد. نترسید، بال های تان را بگسترانید و پرواز کنید.

 

فال و طالع بینی روز 3 شنبه 20 مهره 95


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان