ramazan
ramazan

رابطه جنسی این خلبان با مهماندار حین پرواز و سقوط هواپیما

رابطه جنسی این خلبان با مهماندار حین پرواز و سقوط هواپیما

داغ ترین خبرهای روز دنیا را در این پست دنبال کنید

 

 

محتویات این بخش خبری

1- رستورانی که حمام خون شد

2- نوزادی که در رگ هایش به جای خون آب دارد !! عکس

3- رابطه جنسی این خلبان با مهماندار حین پرواز و سقوط هوایپما! عکس

4- انفجار عجیب در شمال تهران

5- علت حادثه مرگبار برای دختر جوان در مترو شادمان

 

 

1- رستورانی در جامائیکا به خون کشیده شد

عجیب و جنجالی ترین رویداد جهانی در یک رستوران که حمام خون شد !!

 

عاملان اصلی جنایت متواری هستند درجنوب غربی لس آنجلس ،افراد مسلح پس از ورود به یکی از رستوران‌های شلوغ در منطقه «کرنشو» واقع درجنوب غربی لس آنجلس، میهمانان حاضر در یک جشن تولد را به رگبار بسته و حمام خون به راه انداختند.

 

افراد مسلح پس از ورود به رستوران به سوی 50 نفر از میهمان‌ها آتش گشودند که در جریان این جنایت هولناک دست کم سه نفر کشته و چندین نفر نیز بشدت مصدوم شده‌ ند. سخنگوی پلیس اعلام کرد:

 

عاملان اصلی جنایت از محل گریخته‌اند اما در این رابطه دو جامائیکایی به نام‌های «مک کی» 33 ساله و «دیگو رید» 25 ساله بازداشت شده‌اند که تحقیق از آنها برای رسیدن به عاملان اصلی جنایت آغاز شده است. به گفته وی، میهمانان جشن تولد همگی جامائیکایی تبار مقیم امریکا هستند.

 

 

2- نوزادی که در رگ هایش به جای خون آب دارد !!

معجزه در زنده ماندن نوزاد بدون خون این نوزاد که «فرانکی موریسون» نام دارد، هنگامی که متولد شد، تنها به اندازه دو قاشق غذاخوری در بدنش خون داشت – یعنی هفت مرتبه کمتر از متوسط خونی موجود در بدن یک نوزاد تازه متولد شده- و بقیه آب بود.

 

رابطه جنسی این خلبان با مهماندار حین پرواز و سقوط هواپیما

 

 

پزشکان پس از کشف این ماجرا، به مادر و پدر این دختر گفتند باید منتظر اتفاقات بدی در آینده باشید، زیرا این نوزاد تنها دو روز دیگر زنده خواهد ماند. به گزارش دیلی میل، والدین این نوزاد وقتی از زنده ماندن «فرانکی» ناامید شدند، در ۲۰ اکتبر سال گذشته یک کشیش را خبر کردند تا برای مراسم خاکسپاری فرانکی در آینده ای نزدیک آماده باشد.

 

در حالی تنها سه روز دیگر به ۲۰ اکتبر ۲۰۱۶ باقی مانده که دختر کوچولو در میان بهت و ناباوری همگان با گذشت یکسال هنوز زنده است و شادمانه زندگی می‌کند.

 

رابطه جنسی این خلبان با مهماندار حین پرواز و سقوط هواپیما

 

 

این در حالی است که پزشکان پیشتر گفته بودند در صورتی که این دختر زنده بماند، حتما به دلیل آسیب مغزی که به آن دچار خواهد شد، تا آخر عمر روی ویلچر خواهد نشست و توانایی صحبت کردن نخواهد داشت.

 

با گذشت یکسال از تولد این دختر زیبا، تنها تفاوتی که او با کودکان همسن و سال خود دارد، این است که سیستم ایمنی بدن نسبت به آنها کمی ضعیفتر است. مادر و پدر و پزشکان زنده ماندن این نوزاد دختر را تنها یک معجزه می دانند.

 

 

3- افشای روابط جنسی مهماندار زن با خلبانان از سوی همسرش!

به گزارش ناز وب به نقل از  Elu24، خانم مهماندار ۴۶ ساله که چهار فرزند دارد، در خطوط هوایی ترانس آویا متعلق به شرکت ایر فرانس — کی ال ام کار می کرده است.

 

دفترچه این زن مهماندار را شوهرش پیدا کرد و برای انتقام گیری آن را به صورت الکترونیکی به بعضی رسانه ها فرستاد که این اقدام جار و جنجال بزرگی در پی داشته است.

 

شرکت ترانس آویا به همراه این مهماندار جنجالی به دادگاه شکایت کرده است تا از انتشار جزئیات و اسامی خلبانانی که با این خانم روابط جنسی داشته اند، جلوگیری کند.

 

در یکی از سفرهای این زن و رابطه جنسی او با خلبان در کابین هواپیما منجر به سقوط هواپیما در ارتفاع پایین شد. و خوشبختانه مسافران این پرواز آسیب ندیدند اما این موضوع به طور جدی در پی بررسی می باشد.

این شرکت همچنین به کارمندان خود توصیه کرده که به هیچ عنوان اظهار نظری درباره این موضوع نکنند.

 

 

4- انفجار عجیب در شمال تهران

در پی وقوع یک فقره انفجار که منجر به مصدومیت و نقص عضو دو نفر از شهروندان تهرانی در محله ارسباران شد؛مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت در اطلاعیه در تشریح جزئیات این حادثه اعلام داشت:

 

صبح امروز مقارن ساعت 10:57 دقیقه 27 مهرماه وقوع یک فقره انفجار در محدوده محله ارسباران در شمال تهران از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ به پلیس اعلام می شود که بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری 103 گاندی و واحد های امدادی در محل حضور می یابند.

 

این گزارش حاکیست، پس از بررسی های پلیسی و انجام تحقیقات محلی مشخص می شود دو مرد به نام های “غلامرضا” 55ساله و ناصر 54 ساله که پیک موتوری و کارگر خدماتی یک موسسه آموزشی بودند زمانیکه مشغول نظافت و جمع آوری اسباب و اثاثیه در انباری پشت بام این آموزشگاه بودند متوجه بسته ای مشکوک شده و پس از بیرون آوردن آن در می یابند مقادیری اکلیل و سرنج است.

 

در همین حین که ناصر در حال وارسی بسته بود غلامرضا با سیگار روشن به وی نزدیک می شود که ناگهان بسته مذکور منفجر شده و به مجروحیت و قطع انگشت دست چپ او و سوختگی صورت غلامرضا منجر می شود.

 

به دنبال این موضوع با حضور نیروی های امدادی و اورژانس 115؛ ناصر به بیمارستان امام خمینی(ره) و دیگری به بیمارستان ساسان منتقل می شود.

 

در این گزارش آمده است، با وقوع انفجار مذکور کارشناسان چک و خنثی سازی پلیس پایتخت، بلافاصله در محل حاضر و نسبت به بررسی حادثه اقدام کردند که در بررسی های فنی مشخص شد مواد استفاده شده شامل مواد محترقه دست ساز بوده و هیچ گونه اثری از وجود مواد منفجره در بسته مذکور دیده نمی شود.

 

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در ادامه ضمن توصیه به شهروندان در خصوص عدم نگهداری مواد محترقه و خطرساز در منزل، اعلام کرد:

 

“شهروندان در نظر داشته باشند که نگهداری مواد محترقه، خطرناک بوده و امکان بروز حادثه در هر لحظه وجود دارد و بر همین اساس از شهروندان درخواست می شود در صورت وجود مواد محترقه در منزل و محل کار، موارد را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند تا ماموران چک و خنثی سازی پلیس پایتخت نسبت به جمع آوری آن اقدام کنند.

 

 

علت و جزییات مرگ دختر جوان در متروی شادمان بحث بر انگیز شد.

5- حادثه مرگبار برای دختر جوان در مترو شادمان

به گزارش ناز وب، بررسیهای دقیق در رابطه با حادثه مرگبار برای دختر جوان در مترو شادمان نشان داد که ازدحام جمعیت علت برخورد سر این دختر با قطار مترو و در نهایت مرگ وی بوده است.

 

بعد از ظهر 11 مهر سال جاری دختر سی و یک ساله‌ای در ایستگاه مترو شادمان هنگام ورود قطار به ایستگاه دچار سانحه شد و سرش با قطار برخورد کرد.

 

لحاظاتی بعد از این اتفاق، مأموران اورژانس در محل حادثه حاضر شدند و زن جوان را به بیمارستان انتقال دادند اما ساعاتی پس از این حادثه، وی به علت شدت جراحات جان خود را از دست داد.

 

 

پس از این حادثه مراتب از سوی مأموران 118 ستارخان به قاضی ایلخانی؛ بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد که بازپرس امور جناحی تهران دستور تحقیقات درباره این حادثه مرگبار را صادر کرد.

 

بررسی اولیه از این حادثه نشان داد که به احتمال زیاد متوفی براساس ازدحام جمعیت دچار سانحه شده و سرش با قطار برخورد کرده است و خودکشی دختر جوان بعید به نظر می‌رسید؛ با این حال بازپرس پرونده دستور داد تا دوربینهای مداربسته مترو که لحظه وقوع حادثه را ثبت کرده‌اند، بازبینی شوند همچنین در رابطه با مرگ دختر جوان، پرونده‌ای در شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران تشکیل شد.

 

روز گذشته خانواده متوفی در شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران حاضر شدند و از شرکت بهره‌وری مترو تهران در رابطه با مرگ دختر جوان اعلام شکایت کردند همچنین بنابر اعلام بازپرس ایلخانی، شواهد و مدارک نشان داد که علت این حادثه مرگبار در مترو شادمان ازدحام جمعیت بوده است. تحقیقات در رابطه با این پرونده همچنان ادامه دارد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان