ramazan
ramazan

فیلم: دختری که با روسری در خیابان به قتل رسید

مجموعه : کلیپ و ویدئو
فیلم: دختری که با روسری در خیابان به قتل رسید

فیلم : ماجرا و جزئیات هولناک قتل یک دختر جوان به دست پدرش در خیابان با روسری!

 

یک مرد سابقه‌دار که در پی اختلاف‌های خانوادگی، دختر نوجوانش را به خیابان کشانده بود، در اقدامی ناباورانه او را با روسری خفه کرد.

 

به گزارش ناز وب، ساعت ۱۱ شب دوشنبه – ۲۵ مهر – امدادگران اورژانس در پی تماس ساکنان یکی از محله‌های بروجرد برای نجات دختر نوجوان و نیمه‌جانی راهی محل حادثه شدند.

 

امدادگران پس از حضور بر بالین دخترک و مشاهده آثار خفگی دور گردنش دریافتند مغز او از کار افتاده اما قلبش می‌تپد. به این‌ترتیب دختر نوجوان راهی بیمارستان شد اما قبل از رسیدن به آنجا روی دست امدادگران اورژانس جان باخت.

 

از سوی دیگر با اعلام خبر این جنایت، کارآگاهان پلیس آگاهی بروجرد وارد عمل شدند. در حالی که تحقیقات پلیسی آغاز شده بود، مردی با مراجعه به دادگستری بروجرد خود را قاتل دخترش معرفی کرد و تسلیم قانون شد.

 

سرهنگ علیرضا دلیری – فرمانده انتظامی بروجرد – ضمن تأیید این خبر گفت: این مرد که سابقه ضرب و شتم در پرونده کیفری‌اش دارد، در اوج خشم و در پی یک اختلاف خانوادگی، دختر نوجوانش را سوار بر موتورش کرده و به خیابان برده است.

 

وی که از قتل فرزندش به شدت پشیمان بود، پس از اینکه خود را به دادگستری بروجرد معرفی کرد به بازپرس گفت که به هیچ عنوان قصد کشتن دخترش را نداشته و تنها به قصد زهر چشم گرفتن و تنبیه، روسری را دور گردن او انداخته است.

 

فیلم: دختری که با روسری در خیابان به قتل رسید

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان