ramazan
ramazan

طالع بینی چینی متولدین سال خروس سال 1396

طالع بینی چینی متولدین سال خروس سال 1396

فال و طالع بینی ویژه متولدین سال خروس با مشخصات کلی (خروس: کاوشگر باغچه)

 

 

(متولدين 1300-1312-1324-1336-1348-1360-1372-1384)

ويتنامي ها ترجيح مي دهند اين نماد را جوجه بنامند كه البته متولدان اين سال هرگز آن را نمي پسندند؛ بنابراين ما نيز مانند ژاپني ها از واژه خروس استفاده مي كنيم، خروس موجودي خيال باف است و خود را تافته جدا بافته مي داند و دوست دارد همه از او تعريف و تمجيد كنند.

 

خروس به راحتي افكار و عقايد خود را بيان مي كند و براي دفاع از گفته هاي خود تا مرز پرخاشگري و ستيزه جويي مي تازد.

 

اين طرز فكر و رفتار ناخوشايند خروس اطرافيانش را آزرده مي سازد؛ ولي آنان با وقار تمام از اين بي ادبي خروس چشم پوشي مي كنند و آن را ناشي از صراحت در بيان و عادات عجيب او مي دانند كه البته سخت در اشتباهند، بي شك خروس صريح و صادق است و هر چه به فكرش برسد، به زبان مي آورد؛

 

بي آن كه نكته اي را از قلم بيندازد. اما بايد گفت اين صراحت خروس كه صفت ذاتي اوست چندان پسنديده نيست و نوعي خودخواهي به حساب مي آيد؛ چرا كه او اهميتي براي احساسات ديگران قائل نيست و هرگز درك نمي كند كه چرا بايد براي ديگران ارزش قائل شود.

 

خروس براي حفظ موقعيت خود، ناگزير به نيرنگ دست مي يازد. البته اين نيز تصوري واهي و باطل است. مطمئناً او دوست دارد جلب نظر كند لذا بدش نمي آيد كمي به خودش برسد؛ اما در واقع او بسيار محافظه كار و سنت گراست و اين حالت خود را به صحنه سياست نيز تعميم مي دهد.

 

خروس معتقد است كه هميشه حق با اوست و مي داند چه كاري انجام مي دهد. او به هيچكس اعتماد ندارد و خود محور است و از طرف ديگر در نصيحت كردن ديگران پافشاري مي كند و سنگ تمام مي گذارد.

 

خروس در ظاهر شجاع، ماجراجو، و بي پرواست اما عقل تان به چشم تان نباشد! در حقيقت او پر از ايده هاي به ظاهر بزرگ و نامعقول است كه اميدي به تحقق آنها نيست.

 

خروس عاشق خواب و خيال، مكاشفه، اوهام غير ممكن و قهرمان پردازي است؛ اما به واقع طبل تو خالي است كه تمام رؤياها، مكاشفات و تصورات او از فضاي آرام خانه اش بيرون نمي رود. او ماجراجويي نازك نارنجي و فيلسوفي است كه حتي نمي تواند چهار تا كلام حرف حسابي تحويل آدم دهد.

 

البته او ترسو يا خجالتي نيست و در صورتي كه شرايط ايجاب كند مي تواند به موجودي جسور و شجاع تبديل شود. خروس هميشه رؤياي قهرمان شدن را در سر مي پروراند به اين خاطر ممكن است با نشان دادن واكنشي جسورانه، خود را به خطر انداخته و با آغوش باز مرگ را بپذيرد. همين دليل باعث مي شود كه خروس سرباز خوبي باشد.

 

اطرافيان خروس از صحبت كردن او لذت مي برند؛ اما اگر حواسش را جمع نكند، ناخواسته آنان را از خود آزرده مي كند و به عنوان لاف زني كه بيشتر قول مي دهد و كمتر عمل مي كند شناخته خواهد شد. درخشش او در جمع تا در ارتباط با دوستان نزديك خود بيشتر است.

 

از آن جا كه خروس موجودي خيال باف است، گاه به تنبلي كشيده مي شود. او معمولا در شروع كار از تمام نيرويش استفاده مي كند و به عنوان يك موجود سخت كوش مشهور است. خروس معمولا كارهايي را كه از توانش خارج است عهده دار مي شود و اگر با تمام كوششي كه مي كند، نتواند آن كار را انجام دهد، هيچ كس بيش از خود او نااميد نخواهد شد.

 

خروس بايد مدام در تقلا باشد زيرا بخت آسان به دست آوردن پول را ندارد و بايد براي تامين زندگيش كوشش كند. اگر دست از خيال بافي بردارد و بخت نيز با او يار باشد، ثروتمند خواهد شد. ممكن است خورس پول را از راه هايي دور از ذهن و نادر مانند قرعه كشي به دست آورد.

 

مردم ويتنام بر اين باورند كه خروس به كمك نوك و پنجه هاي قوي خود حتي در بيابان هم مي تواند غذايش را پيدا كند! اين تعبير با تقلاي مداوم و خستگي ناپذير خروس فرسنگ ها فاصله دارد. اما اگر او خيال بافي را كنار نگذارد و وقتش را هدر دهد، به خانه بدوشي ويلان و سرگردان يا فيلسوفي بي خانمان – كه روي نيمكت خيابان ها مي خوابد و زباله ها را زيرورو مي كند – تبديل خواهد شد.

 

بي شك خروس براي حرفه كشاورزي و همچنين مشاغلي كه در تماس دائم با مردم است، ساخته شده؛ چرا كه او عاشق مطرح شده و جلب توجه ديگران است.

 

از آن جا كه خروس ذاتاً اسراف كار است، هر چه به دست بياورد، خرج مي كند. همچنين ممكن است اقدام به ريسك هاي بزرگ تجاري كند كه او را تا مرز ورشكستگي پيش برد و زندگي اش را فنا كند. اين حادثه ناگوار بر آمده از خيال بافي هاي اوست.

 

او از باز كردن حساب پس انداز بيزار است؛ زيرا با صرفه جويي ميانه اي ندارد. خروس در روابط عاشقانه براي جلب توجه فرد مورد علاقه اش، ممكن است خود آزاري كند. خروس صادقانه احساساتش را ابراز مي كند؛ ولي غالباً فرد مورد علاقه خود را نااميد مي كند؛ چرا كه مايل است او را نيز در دنياي تخيلاتش شريك كند و اين بر خلاف واقعيت است.

 

مرد متولد سال خروس، حضور در جمع زن ها را دوست دارد؛ زيرا مي تواند خود نمايي كند، بدرخشد، پز بدهد و تظاهر به هوشمندي كند! او به ندرت با مردان رفت و آمد دارد؛ چون مردها كاملا حوصله اش را سر مي برند.

 

زن متولد سال خروس نيز بودن در جمع زن ها را دوست دارد؛ البته اين به معني خسته كننده بودن مردان براي او نمي باشد! او مشاغلي را انتخاب مي كند كه در ارتباط مستقيم با زنان باشد.

 

سه دوره زندگي خروس از لحاظ كار و مسائل عشقي، پرفراز و نشيب است. او از ورشكستگي و فقر به ثروت مي رسد و از اوج احساسات عاشقانه به حضيض درگيري هاي عاطفي مي افتد؛ ولي در هر صورت، دوران پيري او شاد و آرام مي گذرد.

 

شرقي ها اعتقاد دارند كه حضور دو خروس در يك خانه، زندگي را براي ديگران سخت خواهد كرد. به خانم هاي متولد اين سال توصيه مي شود مصرف قرص هاي ضد بارداري را در سال خروس فراموش نكنند!

 

مشاهير متولد سال خروس

واگنر ، ورذی ،کاترين هپيرن ، ريمون اليور، گويلز ، اندره موروا ، ويليام فالکنر ، دکارت ، لافونتن ، کولت

 

مشاغل مناسب متولد سال خروس

پيشخدمت كافه، آشپز، جهانگرد، مسؤول روابط عمومي، متخصص زيبايي، آرايشگر زنانه، دندانپزشك، جراح، كارمند، سرباز، آتش نشان، نگهبان شب و مامور پليس, محافظ شخصي، شر خر.

 

 

طالع بینی چینی متولدین سال خروس سال 1396طالع بینی چینی متولدین سال خروس سال 1396طالع بینی چینی متولدین سال خروس سال 1396طالع بینی چینی متولدین سال خروس سال 1396طالع بینی چینی متولدین سال خروس سال 1396طالع بینی چینی متولدین سال خروس سال 1396

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان