ramazan
ramazan

خوشگذرانی زنی با 6 میلیون اسکلت در عمق 150 متری زمین جنجالی شد ! تصاویر

مجموعه : جالب ترین ها
خوشگذرانی زنی با 6 میلیون اسکلت در عمق 150 متری زمین جنجالی شد ! تصاویر

به گزارش بخش اختصاصی سایت نازوب، زنی به نام آلیسون، که لقب کله خر را گرفته است اولین کسی است که به فکر تفریح و خوشگذرانی و گشت و گذار در دخمه 150 متری زمین با وجود 6 میلیون اسکلت در پاریس افتاده است.

 

 

و این فکر عجیب را عملی کرد. موج سواری بی باک این زن در طولانی ترین قبر پاریس در عمق 150 متری زیر زمین با وجود 6 میلیون اسکلت همه را حیرت زده کرد.

 

 

این زن یک موج سوار حرفه ای است و تصمیم گرفت تا این بار در این مکان مرموز با موج سواری در دخمه خوفناک پاریس خوشگذرانی کند!

 

خوشگذرانی زنی با 6 میلیون اسکلت در عمق 150 متری زمین جنجالی شد ! تصاویر

مهم ترین بخش این خبر جنجالی ورود ممنوع بودن جهانی بزرگترین قبر است که آلیسون با بی باکی این کار را انجام داد و همچمان در گشت و گذار و موج سواری در آب های زیر زمینی این قبر در دخمه عجیب پاریس است.  

 

این زن 30 ساله از هاوایی، ایالات متحده در 13 اکتبر چنین سفر هیجانی را آغاز کرد. تصاویر سفر این زن کله خر را در بخش زیر مشاهده کنید .

 

ترجمه: آیلین مارنانی

 

خوشگذرانی زنی با 6 میلیون اسکلت در عمق 150 متری زمین جنجالی شد ! تصاویرخوشگذرانی زنی با 6 میلیون اسکلت در عمق 150 متری زمین جنجالی شد ! تصاویرخوشگذرانی زنی با 6 میلیون اسکلت در عمق 150 متری زمین جنجالی شد ! تصاویرخوشگذرانی زنی با 6 میلیون اسکلت در عمق 150 متری زمین جنجالی شد ! تصاویرخوشگذرانی زنی با 6 میلیون اسکلت در عمق 150 متری زمین جنجالی شد ! تصاویرخوشگذرانی زنی با 6 میلیون اسکلت در عمق 150 متری زمین جنجالی شد ! تصاویرخوشگذرانی زنی با 6 میلیون اسکلت در عمق 150 متری زمین جنجالی شد ! تصاویرخوشگذرانی زنی با 6 میلیون اسکلت در عمق 150 متری زمین جنجالی شد ! تصاویرخوشگذرانی زنی با 6 میلیون اسکلت در عمق 150 متری زمین جنجالی شد ! تصاویرخوشگذرانی زنی با 6 میلیون اسکلت در عمق 150 متری زمین جنجالی شد ! تصاویرخوشگذرانی زنی با 6 میلیون اسکلت در عمق 150 متری زمین جنجالی شد ! تصاویرخوشگذرانی زنی با 6 میلیون اسکلت در عمق 150 متری زمین جنجالی شد ! تصاویرخوشگذرانی زنی با 6 میلیون اسکلت در عمق 150 متری زمین جنجالی شد ! تصاویرخوشگذرانی زنی با 6 میلیون اسکلت در عمق 150 متری زمین جنجالی شد ! تصاویر خوشگذرانی زنی با 6 میلیون اسکلت در عمق 150 متری زمین جنجالی شد ! تصاویر


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان