ramazan
ramazan

نگرانی باورنکردنی زنان و بارداری در دوره ترامپ !!

نگرانی باورنکردنی زنان و بارداری در دوره ترامپ !!

خبری عجیبی که با روی کار آمدن ترامپ به عنوان ریاست جمهوری امریکا باعث نگرانی وحشت زده زنان امریکایی از باردار شدن در دوران ترامپ !!

 

 هجوم زنان آمریکایی برای استفاده از روش‌های ضدبارداری نشان از نگرانی آن‌ها از بچه‌دار شدن در دوران ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ دارد.

 

گروه‌های زیادی از زنان آمریکایی در رسانه‌های اجتماعی یکدیگر را به یادگیری در مورد استفاده از دستگاه ضدبارداری آی‌یودی(IUD) پیش از آغاز به کار چهل و پنجمین رئیس‌جمهور این کشور تشویق می‌کنند.

 

موضع ترامپ در مورد حقوق باروری باعث نگرانی زنان شده است.

 

به گزارش بخش خبری نازوب، مایک پنس، معاون ترامپ نیز بسیار طرفدار پایان دادن به حقوق بارداری است و همچنین از هدفش در به پایان دادن به کار فدراسیون فرزندپروری تنظیم‌شده که 2.5 میلیون نفر را در سال تحت پوشش قرار داده و خدمات کنترل بارداری از جمله آزمایش عفونت‌های انتقالی جنسی، پاپ اسمیر، مشاوره و سقط جنین ارائه می‌کند، سخن گفته است.

 

هر دو نفر از لغو قانون مراقبت مقرون به صرفه اوباما، رئیس‌جمهور سابق آمریکا صحبت کرده‌اند که بر اساس آن، سازمان‌های بیمه مکلفند دسترسی رایگان به ابزارهای ضدبارداری را برای زنان ارائه کنند. با لغو شدن این قانون، زنان آمریکایی باید چیزی حدود 1000 دلار برای دسترسی به دستگاه آی‌.یو.دی و نصب آن پرداخت کنند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان