ramazan
ramazan

عکس های برهنه و لخت زن دونالد ترامپ (ملانیا ترامپ)

عکس های برهنه و لخت زن دونالد ترامپ (ملانیا ترامپ)

انتخاب دونالد ترامپ به عنوان ریاست جمهوری امریکا یکی از شوکه کننده ترین رویدادهای سیاسی جهان به حساب می آید!

 

ملانیا ترامپ همسر دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا است که به تازگی عکس های زن لخت و برهنه دونالد ترامپ منتشر شده است. عکس لخت ملانیا ترامپ بسیار برای این رییس جمهور وقت تاسف برانگیز بوده و دونالد ترامپ با دیدن این تصاویر از زن لختش ابراز شرمندگی و ناراحتی کرده است.

 

اگر می خواهید بیشتر بدانید: مجسمه کاملا برهنه دونالد ترامپ در آمریکا نصب شد (تصاویر)

عکس لخت ملانیا ترامپ که سال ها پیش بر روی مجله جنسی ویژه مردان (پلی بوی) منتشر شده بود برای کاندید ریاست جمهوری آمریکا دونالد ترامپ جنجال بزرگی را آغاز کرده است که دونالد ترامپ از عکس های لخت ملانیا ترامپ ابراز ناراحتی نکرده است .

 

عکس های برهنه و لخت زن دونالد ترامپ (ملانیا ترامپ)

 

ملانیا ترامپ Melania Trump همسر دونالد ترامپ Donald Trump کاندید ریاست جمهوری در گذشته عکس های کاملا لخت خود را در مجلات جنسی منتشر کرده بود که انتشار عکس های مستهجن ملانیا ترامپ حملاتی به دونالد ترامپ را آغاز کرده است .

عکس های برهنه و لخت زن دونالد ترامپ (ملانیا ترامپ)

 

جنجال عکس لخت ملانیا ترامپ

به نقل از “اسپوتنیک”؛ در جدیدترین رسوایی “دونالد ترامپ” –نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا- و همسر او، روزنامه “نیویورک پست” آمریکا، تصاویری شرم‌آور را از “ملانیا ترامپ” که در صورت پیروزی “دونالد ترامپ”، بانوی اول کاخ سفید خواهد شد، منتشر کرد.

 

روزنامه “نیویورک پست” ، پس از آنکه “ملانیا” به صورت کاملاً عریان در یک مجله جنسی مرتبط با آقایان ظاهر شده است، اظهارات ترامپ مبنی براینکه همسر اسلوونیایی او به زودی، بانوی نمونه کاخ سفید خواهد شد را به سخره گرفت.

 

عکس های برهنه و لخت زن دونالد ترامپ (ملانیا ترامپ)

 

اگر میخواهید بیشتر بدانید: عکس های دیدنی افسونگر دونالد ترامپ؛ ملانیا ترامپ

“روزنامه نیویورک پست” به تصاویر خصوصی همسر ترامپ دست پیدا کرده که تاکنون منتشر نشده است. “آلیه دو پاسویل”، عکاس ملانیا می گوید: “ملانیا، مدل بسیار زبردستی بود و از اینکه به صورت عریان در تصویر ظاهر شود، هیچ گونه ابراز نارضایتی نکرد.”

 

به گزارش ناز وب به نقل از روزنامه آمریکایی نیویورک پست؛ کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در واکنش به انتشار عکس‌های برهنه و قدیمی ملانیا –همسر ترامپ– در نشریه آمریکایی نیویورک پست، از آن با عنوان “تجلی از بدن انسان” یاد کرد و اعلام کرد نامزد جمهوری‌خواه بابت انتشار این تصاویر در روزنامه نیویورک پست آشفته و ناراحت نیست.

 

عکس های برهنه و لخت زن دونالد ترامپ (ملانیا ترامپ)

 

ملانیا ترامپ لخت و برهنه

جیسون میلر—مشاور ترامپ– با اشاره به این موضوع که عکس‌های منتشرشده مربوط به 20 سال قبل و پیش از آشنایی ملانیا و دونالد ترامپ بازمی‌گردد، به شبکه سی‌ان‌ان گفت: این عکس‌ها تجلی هنرمندانه از بدن انسان است. چیزی شرم‌آور در مورد این عکس‌ها وجود ندارد. او زنی زیباست.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا انتشار این تصاویر موجب ناراحتی ترامپ شده است، گفت: نامزد حزب جمهوری‌خواه تمرکز خود را بر امور کشوری گذاشته است چیزی که کاملاً مورد نیاز است.

عکس های برهنه و لخت زن دونالد ترامپ (ملانیا ترامپ)

 

جنجال عکس برهنه ملانیا ترامپ

در ماه مارس (اسفند سال 94)، دونالد ترامپ تصویر از “هایدی” همسر تد کروز و از رقبای انتخاباتی حزب جمهوری‌خواه در حساب توییتری خود منتشر کرد. در اقدامی تلافی‌جویانه نیز کمپین انتخاباتی تد کروز تصویری برهنه از همسر ترامپ روی چرم میش را منتشر کردند که بارها بازتوییت شد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان