ramazan
ramazan

عکس های داغ و دیده نشده زنان دونالد ترامپ !!

عکس های داغ و دیده نشده زنان دونالد ترامپ !!

تصاویری که تا کنون در هیچ رسانه ای دیده نمی شد اینک با انتخاب ریاست جمهوری امریکا (دونالد ترامپ) شبکه های مجازی دنیا داغ ترین عکس های لو رفته ترامپ را به نمایش گذاشته اند! تصاویری که میلیون ها بار در طی این چند روز اخیر دیده شد!!

 

 

رییس جمهور جدید آمریکا دونالد ترامپ تاکنون چندین همسر داشته است. در اینجا عکس های همسران و زنان معشوقه ترامپ را گردآوری کرده ایم. دونالد جان ترامپ متولد 14 ژوئن 1946 (24 خرداد 1325) یک تاجر و سرمایه دار آمریکایی و مجری تلویزیون است. ترامپ یکی از نامزدهای حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا بود.

 

به گزارش ناز وب، این میلیاردر آمریکایی که با اظهارات جنجالی و گاه نژادپرستانه خود، بحث و جدلهای فراوانی را در داخل و خارج از آمریکا به راه انداخته، زندگی پرفراز و نشیبی داشته است.

 

 

لهجۀ غیرآمریکایی همسر سوم ترامپ در نخستین سخنرای تبلیغاتی و اتهام کپی برداری متن سخنرانی او از سخنرانی همسر باراک اوباما ، جنجال تازه ای را درباره ترامپ بر سر زبانها انداخته است.

 
همسر اول دونالد ترامپ
ترامپ و نخستین همسرش ایوانا مری زلنیچکوا

 

عکس های داغ و دیده نشده زنان دونالد ترامپ !!

 

دونالد ترامپ در 14 ژوئن سال 1946 به عنوان چهارمین فرزند از پنج فرزند فردریک ترامپ و مری آن مک لئود در نیویورک متولد شد.

میلیون ها دلار ثروت خانواده ترامپ از کار معامله مسکن بدست آمده بود، و او نیز جا پای پدر گذاشت و حتی دوران دانشجویی با پول پدرش به خرید و فروش مسکن می پرداخت. ترامپ پس از پایان تحصیلات در سال 1974 ادارۀ شرکت پدر را برعهده گرفت.

 
همسر دوم دونالد ترامپ
مارلا ماپلس همسر دوم ترامپ

 

عکس های داغ و دیده نشده زنان دونالد ترامپ !!

نخستین همسر ترامپ، “ایوانا مری زلنیچکوا” یک مانکن اهل چک بود. وی در سال 1977 با ایوانا ازدواج کرد و حاصل این ازدواج دو فرزند پسر و یک دختر است.

ترامپ پس از جدایی از ایوانا با مارلا ماپلس (از سال 1993 تا 1999 ) خواننده ای که 17 سال از خودش جوان تر بود ازدواج کرد. حاصل ازدواج ترامپ با مارلا ماپلس، دختری به نام تیفانی است که اکنون در عرصه مدلینگ و خوانندگی فعال است.

 

کارلا برونی دونالد ترامپ

 

عکس های داغ و دیده نشده زنان دونالد ترامپ !!

ترامپ پس از جدایی از مارلا ماپلس، مدت کوتاهی با کارلا برونی بود. برونی هم پس از جدایی از ترامپ، با نیکلا سارکوزی که در آن زمان رئیس جمهور فرانسه بود، ازدواج کرد.

دونالد ترامپ پس از جدایی از همسر دوم، در سال 2005 با ملانیا کناوس مدل اهل اسلوانی ازدواج کرد. نوه دونالد ترامپ با “بارون ویلیام” پسر کوچک او تقریبا هم سن و سال است. این پسر حاصل ازدواج او با ملانیا است که در نیویورک به مدرسه می رود. دونالد ترامپ 8 نوه دارد.

 

 
دونالد ترامپ و همسر سومش
ملانیا کناوس همسر سوم ترامپ

 

عکس های داغ و دیده نشده زنان دونالد ترامپ !!

دونالد ترامپ اکنون در انتخابات ریاست جمهوری با این مشکل بزرگ مواجه شده است که در همه نظر سنجی ها درصد زیادی از زنان “از ترامپ خوششان نمی آید”.

این موضوع به این دلیل اهمیت دارد که زنان اکثر رای دهندگان آمریکا را تشکیل می دهند، و این بخش بزرگ رای دهندگان نظر مثبتی به هیلاری کلینتون، رقیب ترامپ دارد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان