عکس های کشف حجاب سمیرا سیاح بازیگر کشور

عکس های کشف حجاب سمیرا سیاح بازیگر کشور

تصاویری از بازیگر قدیمی و جوان سمیرا سیاح که پس از مهاجرت به امریکا کشف حجاب کرد.

شاید نام سمیرا سیاح را از یاد برده باشید اما اگه به چهره این بازیگر نگاه کنید او را مطمئنا بخاطر می آورید.

 

سمیرا سیاح که مدتی در بسیاری از سریال های تلویزیونی به نقش آفرینی می پرداخت, این روزها در آمریکا زندگی می کند.

 

سمیرا سیاح نیز جزء بازیگرانی بود که پس از به شهرت رسیدن اقدام به جراحی زیبایی بینی کرد.

 

چند وقتی است که بازیگران زن ایرانی اقدام به کشف حجاب می کنند و بعد با انتشار عکسهایی از خود این خبر را رسانه ای می کنند. بسیاری از خانمهایی که کشف حجاب کرده اند، پس از این اقدام که مطابق با فرهنگ و مذهب کشورمان نیست، به شبکه جم مهاجرت کرده و در آنجا در فیلم های ترکی ایفای نقش می کنند.

 

 از جمله این افراد می توان به صدف طاهریان، چکامه چمن ماه، پردیس افکاری، بهارک صالح نیا و… اشاره کرد. به تازگی خبری دیگر در این زمینه منتشر شده است مبنی بر اینکه خانم سمیرا سیاح نیز کشف حجاب کرده است.

 

 اگر خاطرتان باشد این هنرمند جوان کشورمان در سریالهایی مانند کارآگاه علوی، قاب های خالی، چه کسی به سرهنگ شلیک کرد و در فیلم سینمایی بالاتر از خط ایفای نقش کرده است.

 

 گفتنی است سمیرا سیاح پس از رسیدن به شهرت در زمینه بازیگری اقدام به عمل جراحی زیبایی بینی کرد و حالا هم خبر کشف حجاب او طرفداران این بازیگر را شوکه کرده است. در ادامه با عکسهای این هنرمند همراه ما باشید.

 

عکس های کشف حجاب سمیرا سیاح بازیگر کشورعکس های کشف حجاب سمیرا سیاح بازیگر کشور

عکس های کشف حجاب سمیرا سیاح بازیگر کشورعکس های کشف حجاب سمیرا سیاح بازیگر کشورعکس های کشف حجاب سمیرا سیاح بازیگر کشورعکس های کشف حجاب سمیرا سیاح بازیگر کشورعکس های کشف حجاب سمیرا سیاح بازیگر کشورعکس های کشف حجاب سمیرا سیاح بازیگر کشور


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان