ramazan
ramazan

تزئین آناناس برای شب یلدا (تصویری)

تزئین آناناس برای شب یلدا (تصویری)

آموزش ساده و تصویری تزئین میوه آناناس برای شب یلدا

 

تزیین شماره 1 میوه برای شب یلدا

 

تزئین آناناس برای شب یلدا (تصویری)

آناناس را با تاجش به شکل عمودی و از طول نصف کرده و داخل هر کدام را خالی کنید و آناناسها را نگینی و چهار گوش خورد نمایید .داخل یکی را ، از آناناسهای نگینی و چند دانه انگور در لابه لای آنها پر کنید و بقیه را برای زدن به سیخهای چوبی کوچک کنار بگذارید.

تزیین شماره 2 میوه برای شب یلدا

 

تزئین آناناس برای شب یلدا (تصویری)

به سیخهای نازک کباب چوبی یک تکه آناناس ،یک حلقه موز ، یک تکه سیب ،یک حلقه کیوی ،نصف پر پرتقال را با فاصله رد کنید و یک عدد انگور درشت هم به نوک سیخ بزنید ،سپس در ظرفی که می تواند سیلور یا کریستال مناسب باشد دو آناناس را به طوری که یکی پر از مخلوط آناناسهای خورد شده و انگور است و دیگری رابرعکس گذاشته واین سیخها را در آن فرو کرده قرار دهید .می توانید این سیخهای میوه ای را اطراف آناناس پر نیز فرو کنید. همچنین میتوانید این کار را بر روی خربزه یا هندوانه نیز انجام دهید.به شکلها توجه فرمایید

 
تزیین شماره 3 میوه برای شب یلدا

 

تزئین آناناس برای شب یلدا (تصویری)

پوست آناناس را با چاقویی تیز یا لیزری برداشته و قسمت لیمویی رنگ آن را از بالا دور تا دور اریب مثل گردنه هایی بر روی یک کوه آناناسی به پایین در بیاورید. برای این کار می توانید ابتدا با نوک چاقو این حالت مار پیچی را روی آناناس ایجاد کرده و سپس زیر هر کدام را خالی کنید .البته این روش مربوط به کسانی است که از وسایل و لوازم مخصوص تزیین میوه ها نداشته باشند چرا که با چاقوهای مخصوص این کار بسیار سریع تر و راحت تر می شود به انواع میوه ها شکل داد.
 
 
تزیین شماره 4 میوه برای شب یلدا

 

تزئین آناناس برای شب یلدا (تصویری)

 

آناناسها را به مربع هایی هم اندازه و نسبتا نازک و بزرگ برش دهید و سه تکه از آن را بر داشته و بین آنها را یا خامه ی شیرین شده همراه با پودر نارگیل یا پسته و یا بستنی وانیلی گذاشته و به تعداد درون ظرفی چیده ودر سفره یلدایی خود قرار دهید.

 
تزیین شماره 5 میوه برای شب یلدا

 

تزئین آناناس برای شب یلدا (تصویری)

آناناسها را که از پوست جدا کرده اید می توانید با انواع قالبهای کوچک شیرینی شکل داده و به سیخهای کوچک کبابی چوبی بزنید ودر ظرفی چیده و در سفره ی خود جای دهید.
 
 
تزیین شماره 6 میوه برای شب یلدا

 

تزئین آناناس برای شب یلدا (تصویری)

 

آناناس را ایستاده و از عرض طوری برش دهید که دو سوم در پایین و یک سوم آن به همراه کلاهک آن در قسمت بالا قرار گیرد سپس داخل آن را خالی کرده و از بستنی زعفرانی پر کنید . یک سیخ کباب چوبی در داخل و مرکز آن قرار داده و قسمت بالایی به همراه کلاهک را بر روی آن آزاد قرار دهید یعنی محکم نکنید تا مثل دربی نیمه باز بر روی نیمه ی دیگر قرار گیرد.داخل آناناس را بسته به سلیقه ی شخصی خود از هر میوه ی خورد شده و یا فقط آناناس هم می توانید پر کنید.

 

دیگر تصاویری از تزئین آناناس

 

تزئین آناناس برای شب یلدا (تصویری)تزئین آناناس برای شب یلدا (تصویری)تزئین آناناس برای شب یلدا (تصویری)


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان