افتخاری دیگر برای تهران و تهرانی ها (عکس)

افتخاری دیگر برای تهران و تهرانی ها (عکس)

با ادامه پدیده مشکل ساز همیشگی در تهران و پیشرفت آن تهران و تهران ها دارای افتخار دیگری شدند!!

 

 آلودگی هوای تهران و برخی کلانشهرهای ایران وارد نهمین روز خود شده است. اما مقصر کیست؟ گروهی از کنشگران محیط زیست، پژوهشگران و هنرمندان در کمپینی با عنوان نفس، آگهی تامل برانگیزی را در برخی رسانه‌ها منتشر کرده اند که می‌بینید؛

 

یک آگهی تامل برانگیز درباره آلودگی‌هوا

گفتنی است پیش از این هم کمپین نفس بنرها و آگهی‌های تامل برانگیزی در این باره در رسانه های مختلف چاپ کرده بود. این گروه از چند سال پیش تشکیل شده است و فعالیت می‌کند.

 

آنها در سایت خود نوشته اند؛ «آلودگی هوای تهران و دیگر شهرهای بزرگ‌، در سال‌های اخیر به شهروندان چنان گران آمده که دیگر نمی‌توانند آن را تنها مسئولیت این نهاد و آن مسئول بدانند. علاوه بر عارضه‌های گوناگون جسمی، آلودگی بینایی، شنوایی، بویایی، چشایی و لامسه روحمان را می‌فرساید. دیگر نمی‌توانیم تنها سرمان به کار خودمان باشد.

 

افتخاری دیگر برای تهران و تهرانی ها (عکس)

سرچشمه آلودگی‌های زندگی در شهرهای غول‌آسا با ساکنان‌ پُرشمار و عمارت‌های سر به آسمان کشیده را می‌توان به یک واژه ‌فروکاست: مصرف. گردهم آمدن گروهی از کنشگران محیط زیست، پژوهشگران و هنرمندان زیر لوای نفس در حقیقت بهانه‌ای است برای رویارویی مستقیم‌تر با پی‌آمدهای زندگی شهری و امید واگذاری میوه آن به همشهریان.»


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان