نصف شدن وحشتناک اتوبوس مدرسه توسط راننده احمق (تصاویر)

مجموعه : اخبار حوادث
نصف شدن وحشتناک اتوبوس مدرسه توسط راننده احمق (تصاویر)

به گزارش بخش اختصاصی نازوب، مردی به نام واکر و 24 ساله که راننده اتوبوس مدرسه بود در یک رانندگی هولناک روز دوشنبه ظهر با یک درخت برخورد کرد و به طرز بسیار عجیبی اتوبوس از وسط بریده شد و 35 دانش آموزی که در این اتوبوس بودند کشته و زخمی شدند.

 

از این تعداد دانش آموز نگون بخت 5 نفر آن ها کشته و ما بقی به بیمارستان منتقل شدند.

 

به گزارش ناز وب، این تصادف که در یکی از شهرستان های بزرگ همیلتون اتفاق افتاد بازتاب زیادی داشت چرا نحوه برخورد اتوبوس به درخت بسیار عجیب است و هم اکنون واکر به عنوان راننده این اتوبوس متهم به قتل 5 دانش آموز شده .

 

رئیس پلیس فرد فلچر گفت: این رانندگی هولناک خبر از راننده مست و بیماری را می دهد که ارابه مرگ این دانش آموزان بوده و برای بررسی و تحقیقات بیشتر جعبه اطلاعاتی و فیلم اتوبوس را بررسی کند و به علت عجیب این تصادف هولناک پی ببرند!

مترجم: مارنانی

 

نصف شدن وحشتناک اتوبوس مدرسه توسط راننده احمق (تصاویر)نصف شدن وحشتناک اتوبوس مدرسه توسط راننده احمق (تصاویر)نصف شدن وحشتناک اتوبوس مدرسه توسط راننده احمق (تصاویر)نصف شدن وحشتناک اتوبوس مدرسه توسط راننده احمق (تصاویر)نصف شدن وحشتناک اتوبوس مدرسه توسط راننده احمق (تصاویر) نصف شدن وحشتناک اتوبوس مدرسه توسط راننده احمق (تصاویر)نصف شدن وحشتناک اتوبوس مدرسه توسط راننده احمق (تصاویر)نصف شدن وحشتناک اتوبوس مدرسه توسط راننده احمق (تصاویر)نصف شدن وحشتناک اتوبوس مدرسه توسط راننده احمق (تصاویر)

واکر راننده اتوبوس مرگبار

نصف شدن وحشتناک اتوبوس مدرسه توسط راننده احمق (تصاویر)

 

بیشتر ببینید و بخوانید ???

تصادف هولناک این زن و زنده ماندنش !! + (عکس)

انتشار بدون سانسور وحشتناک ترین تصادف در ایران (عکس)

مرگ یک عروس و داماد در تصادف وحشتناک بزرگراه چمران (تصاویر)


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان