ترافیک جنسی تهران به روایت تصویر

ترافیک جنسی تهران به روایت تصویر

تصاویری تاسف بار از ترافیک جنسی در ایران به ویژه پایتخت !

 

شهاب جعفرنژاد این کارتون را برای شماره جدید نشریه شهرنامه با موضوع «ترافیکِ جنسی» طراحی کرده و با انتشارش در اینستاگرام نوشت: درصدی از ترافیک‌های شهری ناشی از چنین ترافیکی است!

 

مزاحمت خیابانی بخشی از تجربه اجتماعی بسیاری از دختران و زنان جامعه ما شده است، موضوعی که مربوط به زمان، مکان و افراد خاصی هم نمی شود و تا دلتان بخواهد، انواع و اقسام مختلف دارد. از متلک پرانی های کوچه بازاری و تنه زنی گرفته، تا ترمز زدن با ماشین جلوی پای دختران، بوق زدن، تعقیب و گریز و حتی قمه کشیدن در خیابان و… که هر کدام با شدت و ضعفی در زمره مجموعه مزاحمت ها جای می گیرد.

 

البته در کنار تمام عواملی که زمینه بروز آن را فراهم می کند، نباید از نقش و اهمیت ظاهر و برخورد خانم ها هم چشم پوشی کرد. به هر حال هر اقدامی که در فضای عمومی از سوی فردی در برخورد با فرد دیگر انجام شود، به گونه ای که زمینه آزار و اذیت وی را فراهم آورد مزاحمت خیابانی محسوب می شود.

 

البته هیچ آمار رسمی دقیقی از حجم و تعداد مزاحمت هایی که زنان در خیابان ها با آن مواجه می شوند وجود ندارد، اما نبود این آمار دلیلی بر کتمان ماجرا نیست. در انواع مزاحمت ها، حقی از حقوق شهروندان ضایع می شود، اما در بسیاری از موارد، نه کار به دادگاه و تنبیه مزاحم می کشد و نه فرهنگ سازی گسترده ای برای کاهش بار مزاحمت ها اندیشیده شده است.

 

ترافیک جنسی تهران به روایت تصویرترافیک جنسی تهران به روایت تصویرترافیک جنسی تهران به روایت تصویرترافیک جنسی تهران به روایت تصویرترافیک جنسی تهران به روایت تصویرترافیک جنسی تهران به روایت تصویرترافیک جنسی تهران به روایت تصویرترافیک جنسی تهران به روایت تصویرترافیک جنسی تهران به روایت تصویرترافیک جنسی تهران به روایت تصویرترافیک جنسی تهران به روایت تصویرترافیک جنسی تهران به روایت تصویر

 

بیشتر ببینید و بخوانید ???

عاقبت مزاحمت برای خانم رزمی کار تهرانی (عکس)

چه زنانی مورد مزاحمت خیابانی قرار می گیرند

صدور کیفرخواست پسر مشهور تلگرامی + عکس


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان