تصاویری دلخراش از سقوط هواپیمای فوتبالیست ها

تصاویری دلخراش از سقوط هواپیمای فوتبالیست ها

کشته و ناپدید شدن 67 فوتبالیست مشهور و معروف جهان در پی سقوط هواپیما

 

 

هواپیمای حامل بازیکنان تیم فوتبال چاپِکونز که از بولیوی عازم فرودگاه مدلین واقع در شهر ریونگروی کلمبیا بود، دچار سانحه شد و در این کشور سقوط کرد.

 

این هواپیما 72 مسافر داشت که اعضای تیم چاپِکونز، فینالیست جام سودآمریکانای امسال هم جزو آنها بودند. چاپِکونز طبق برنامه قرار بود بامداد پنجشنبه به وقت تهران در فینال جام سودآمریکانا به مصاف اتلتیکو ناسیونال کلمبیا برود.

 

به گزارش ناز وب، کمیته عملیات اضطراری و فرودگاه رینگرو با انتشار بیانیه‌ای مشترک دلیل اصلی سقوط این هواپیما را مشکل الکتریکی اعلام کرده‌اند، این در حالی است که گزارش‌های اولیه دلیل سقوط هواپیما را کمبود سوخت اعلام کرده بودند.

 

طبق گزارش‌های منتشر شده این هواپیما که 72 سرنشین و 9 خدمه داشت، در لحظه سقوط منفجر نشده و هواپیما به دو نیم تقسیم شده و همین امیدها را برای زنده ماندن افراد بیشتری افزایش می‌دهد.

 

گزارش شده است که 5 نفر از مسافران جان سالم به در برده‌اند. علت سقوط هواپیما اشکال الکتریکی عنوان شده است. کنفدراسیون فوتبال آمریکای لاتین از تعلیق همه بازی ها تا اطلاع ثانوی خبر داده است.

 

تصاویری دلخراش از سقوط هواپیمای فوتبالیست هاتصاویری دلخراش از سقوط هواپیمای فوتبالیست هاتصاویری دلخراش از سقوط هواپیمای فوتبالیست هاتصاویری دلخراش از سقوط هواپیمای فوتبالیست هاتصاویری دلخراش از سقوط هواپیمای فوتبالیست هاتصاویری دلخراش از سقوط هواپیمای فوتبالیست هاتصاویری دلخراش از سقوط هواپیمای فوتبالیست هاتصاویری دلخراش از سقوط هواپیمای فوتبالیست هاتصاویری دلخراش از سقوط هواپیمای فوتبالیست هاتصاویری دلخراش از سقوط هواپیمای فوتبالیست هاتصاویری دلخراش از سقوط هواپیمای فوتبالیست هاتصاویری دلخراش از سقوط هواپیمای فوتبالیست هاتصاویری دلخراش از سقوط هواپیمای فوتبالیست هاتصاویری دلخراش از سقوط هواپیمای فوتبالیست ها


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان