ramazan
ramazan

راه تشخیص برنج تقلبی از برنج کاشت شده

راه تشخیص برنج تقلبی از برنج کاشت شده

 امروز قصد داریم تا به شما آموزش دهیم که چطور می توانید به شیوه های ساده در خانه و بدون نیاز به دستگاهها و تجهیزات پیشرفته، برنج پلاستیکی را از طبیعی تشخیص دهید.

 

چین یکی از بزرگترین کشورهای صنعتی به شمار می رود که صنایع زیاد و بزرگی دارد و هر چیزی تولید می کند. برخی از کارخانه های چینی دانه های برنج را به طور کامل درست می کنند. این دانه ها مخلوط نشاسته و پلاستیک ساخته می شود اما دانشمندان درباره خوردن این نوع برنج هشدار می دهند زیرا برای سلامتی انسان خطرناک است.

 

روش اول: یک لیوان آب آماده کنید و مقدار اندکی برنج داخل آن بریزد، اگر دانه های برنج روی آب ایستاد، این وضعیت نشان می دهد که برنج سالم نیست و باید آن را دور بریزید.

 

روش دوم: مقدار اندکی برج را روی آتش بگذارید؛ اگر دید که به سرعت می سوزد و از آن بوی پلاستیک بلند می شود، این وضعیت نشان می دهد که برنج زیان آور است.

 

روش سوم: اگر می خواهید صد درصد مطمئن شوید که برنج شما طبیعی بوده و مصنوعی نیست باید مقدار اندکی از برنج پخته شده را در یک ظرف دربسته قرار داده و به مدت چند روز در یک محل گرم بگذارید. حال اگر برنج شما فاسد شد، این وضعیت نشان می دهد که این برنج تماما سالم و طبیعی است و هیچ گونه مواد صنعتی در آن بکار نرفته است اما اگر فاسد نشد؛ این نشان می دهد که درصد زیادی از آن را مواد صنعتی تشکیل می دهد.

 

بیشتر ببینید و بخوانید ???

ترفندهای عالی پخت برنج

برنج دودی چیست؟ خوردن این برنج خوب است یا بد

خاصیت برنج

آب برنج چه خاصیتی برای پوست دارد


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان