ramazan
ramazan

تنگ کردن واژن با ماریانا و روش های آن

مجموعه : زنان و زایمان
تنگ کردن واژن با ماریانا و روش های آن

گیاه دارویی ماریانا برای تنگ کردن صد در صد واژن با دستور استفاده 18+

 

 

 

این دارو ترکیبی از چندگیاه بوده و صددرصد از طبیعیت گرفته شده. از این داروی معجزه آسا هزاران سال است که استفاده می شود و حتی در کتابهای طبی کهن همچون کتب بوعلی و کتاب سینوهه پزشک مخصوص فرعون و …از خواص درمانی این دارو نام برده شده.

 

خواص ماریانا

 

از مهمترین خواص این دارو که موجب محبوبیت آن شده است تنگ کردن واژن بطور باورنکردنی و افزایش لذت جنسی در بانوان می باشد. ماریانا خواص زیادی داشته که از آن جمله از بین بردن عفونتها و باکتریها، از بین بردن خارش و…

 

رفع بوی بد واژن، و ترشحات زنانه

 

امروزه داروهای شیمیایی، ژلها و کرمهای متنوعی به منظور تنگ کردن واژن و افزایش لذت جنسی بانوان در بازار وجود دارد که بی تردید استفاده از این ژلها بدون عوارض نمی باشد

ضمن اینکه نتیجه استفاده از این داروها موقت است و برای هر بار نزدیکی باید از این ژلها و کرمها استفاده شود در صورتیکه ماریانا به علت اینکه١٠٠% از دل طبیعت گرفته شده هیچ عوارضی را در پی نخواهد داشت

 

ضمن اینکه نتیجه استفاده از ماریانا در مقابل داروهای شیمایی 1000 برابر بهتر خواهد بود و از همه مهمتر این که خواص این دارو تا حداقل 15 روز پس از استفاده همانند روز اول باقی می ماند و پس از مدتی استفاده واقعا از استفاده از خود ماریانا نیز بی نیاز می شوید.

 

نحوه ی استفاده از گیاه ماریانا

 

برای بار اول یک پیمانه از گیاه (به اندازه یک لیوان) را با ٧الی٨ لیوان آب مخلوط کرده و به مدت 10 دقیقه می جوشانید.

 

پس از سرد شدن جوشانده را از یک تنظیف (پارچه ای با بافت بسیار ریز) صاف کنید بهتر است این کار را دو بار انجام داده تا محلول بدست آمده صاف و شفاف شود.

 

به اندازه یک استکان از محلول را جدا کرده و مابقی را درون یک لگن تمیز ریخته و به مدت ١٥ دقیقه درون لگن بنشینید.

 

با استفاده از یک سرنگ تمیز ،درون واژن را با یک استکان محلول کنار گذاشته شده شستشو دهید تا محلول درون استکان تمام شود.

 

نکته قابل توجه اینجاست که شما در همان ثانیه های اول استفاده از این دارو متوجه اثر آن می شوید بطوریکه وقتی از سرنگ برای شستشوی واژن استفاده کنید کاملاً تنگی واژن خود را احساس خواهید کرد.

 

دقیقاً 10 روز پس از اولین استفاده می توانید از دارو استفاده کنید این بار بجای یک پیمانه از نصف پیمانه و 4 لیوان آب و برای مراحل بعدی مصرف این دارو هر 2هفته یکبار می باشد.

 

پس از 3 ماه مصرف حداقل تا یک سال نیازی به استفاده از این دارو نمی باشد چون خاصیت خود را حداقل تا یکسال حفظ می کند.

 

 

مطالب مرتبط

 

علت سوزش و درد واژن هنگام رابطه جنسی

علت تیرگی کشاله ران و واژن و درمان آن

بهترین روش تنگ کردن واژن

ورزش تصویری کگل ویژه دستگاه تناسلی خانم ها

اهمیت و انواع پرده بکارت


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان