ramazan
ramazan

فیلم تکان دهنده موجودات فضایی در کنار خورشید !+ تصاویر

مجموعه : کلیپ و ویدئو
فیلم تکان دهنده موجودات فضایی در کنار خورشید !+ تصاویر

 فیلم تکان دهنده ای از موجودات فرا زمینی در کنار خورشید !!

بتازگی فیلم و عکسی توسط ناسا منتشر شد که نشان میداد سفینه ای درخشان و ناشناس در کنار سیاره خورشید در حال مکیدن انرژی پلاسمای خورشیدی است ! این تصاویر و فیلم نشان دهنده وجود موجودات فرا زمینی است .

 

این موجودات فضایی در طی ماههای اخیر بیشتر دیده میشوند . تا حدی که اوباما نسبت به احتمال  حملات موجودات فضایی هشدار داد . پخش این فیلم جنجال بسیار زیادی را برپا کرد ! کارشناشان هشدار دادند عکس جدید ناسا حضور اشیا پرنده ناشناش به‌دور خورشید را نشان می دهد.

 

به گزارش نازوب؛ نظریه پردازان تئوری توطئه با توجه به عکس جدیدی که ناسا منتشر کرده است نظریه جدیدی را مطرح کرده اند. بنا به اعتقاد آنها در این عکس تعدادی از اشیا پرنده بدور خورشید دیده می شوند که در حال تخلیه انرژی خورشید هستند. در عکس جدید ناسا یک نقطه نورانی در کنار خورشید دیده می شود که به نظر می رسد با یک خط به سطح آن متصل است.

 

فیلم تکان دهنده موجودات فضایی در کنار خورشید !+ تصاویر

یکی از کاربران با آپلود این ویدئو در یوتیوب نوشت:” آیا این شی پرنده ناشناس در حال مکیدن انرژی خورشید است؟. من به نظریه انرژی پلاسمای خورشیدی اعتقادی ندارم اما این عکس مرا به فکر فرو برد.”

فیلم تکان دهنده موجودات فضایی در کنار خورشید !+ تصاویر

 

انتشار این ویدئو با واکنش کارشناس خبره در امور اشیا پرنده ناشناس؛ “اسکات سی وارینگ” نیز همراه بود. وی گفت:” قطعا این یک شی پرنده ناشناس است که عکس آن دیروز در نزدیک خورشید شکار شد. احتمالا این شی پرنده در حال تامین سوخت از انرژی خورشید است یا در حال شارژ دوباره خود برای مقاصد دیگری است.”

 

وی همچنین گفت:” رنگ شی پرنده ناشناس سفید درخشان است در حالی که رنگ پلاسمای خورشید زرد رنگ است؛ حضور این شی در نزدیک خورشید بدین معنی است که این سفینه از موادی کاملا متفاوت و مقاوم در مقابل گرمای خورشید ساخته شده است.”

 

بیشتر ببینید و بخوانید ???


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان