ramazan
ramazan

فال میل جنسی و طالع بینی جنسی زنان و مردان در ماههای سال

فال میل جنسی و طالع بینی جنسی زنان و مردان در ماههای سال

میل حنسی و روابط مطلوب متولدین هر ماه بنا بر طبع و شخصیت آنها متفاوت است برخی نزدیکی و سکس در مکانهای پر خطر و یا روباز را بسیار میپسندند و برخی عاشق رابطه جنسی آرام در رختخواب خود هستند .

 

اگر میخواهید طالع میل جنسی و علائق جنسی متولدین ماههای مختلف را ببینید با ما همراه باشید .

 

این مطلب از سایت ناز وب را اختصاص داده ایم به: فال میل جنسی و طالع بینی جنسی متولدین ماههای مختلف سال . پیشاپیش از همراهی شما عزیزان سپاسگزاریم.

 

فروردین:

 

مردان فروردین ماه:

مردان فروردین در هرجا،در هر شرایطی و در هر زمانی اماده انجام س-ک-س هستند و مانند زنان فروردین عمل نزدیکی را مانند ورزش میدانند. هر چند به خواسته های خود بیشتر اهمیت میدهند اما همسرشان را هم راضی نگه میدارند.ناز و عشوه را زیاد طول نمیدهند و دوست دارند زود به مرحله آمیزش برسند و این باعث خوشحالی همسرشان است.زنانی که عشق بازی را دوست دارند بهتر است از مردان فروردین فاصله بگیرند.

 

 

زنان فروردین ماه:

زنان فروردین در عشق بازی روراست هستند و از جمله ها بیشتر استفاده میکنند.بسیار پر هیجان و شهوتی هستند در عشق نیز صبر و حوصله ای ندارند.حشری بودن را دوست دارن و کارهای هیجانی انجام میدهند.همیشه میتوانند در س-ک-س پیش قدم باشندو ترسی از این مورد ندارند.دنیای خیالی را دوست دارند و به همین دلیل روش های معمول آمیزش آن ها را راضی نمیکند.هم مردان و هم زنان فروردین ماهی تنوع طلب هستند و شخصیت ثابت در طرف مقابلشان را دوست ندارند و دائم به دنبال تغییر هستند.آرزوی هر فروردین ماهی صاحب شدن به عشقی است که بسیار هیجانی است.

 

آنچه بعد از پایان س-ک-س میگویند:حیف تمام شد،دوباره انجام بدیم

 

پوزیشن مورد علاقه شان در مقاربت جنسی:پوزیشن های رو در رو

 

مکان مورد علاقه برای س-ک-س:بسیار عجول هستند و تا اتاق خواب نمیتوانند صبر کنند.

 

 

 

اردیبهشت:

 

مردان اردیبهشت ماه:

 

برای مردان اردیبهشت اولین هدف از آمیزش جنسی تولید مثل است و به خاطر اینکه صاحب فرزندی شوند در حین آمیزش عملیات فوق العاده ای نشان میدهند.از روابط یک شبه و عجول نفرت دارند و مانند زنان اردیبهشت پوزیسیون های کلاسیک را دوست دارند و از مورد توجه قرار گرفتن بسیار خوششان می آید و در این مورد مانند کودکی هستند.دیر شهوتش اوج میگیرد اما بعد از شهوانی شدن و اوج گیری آمیزش ساعت ها میتواند طول بکشد و نگه داشتن او کار سختی است.

 

زنان اردیبهشت ماه:

 

هر چند ظاهر آرام و سر به زیری دارند اما در مورد س-ک-س از جمله حشری ترین زنان به شمار میروند.ماسک روزانه اش را در تخت کنار میگذارد و از خود هیجان بسیار نشان میدهندبه عادت هایش وابسته است و به همین دلیل لزومی به ایجاد تنوع برای وی نیست از حرکات تکراری خسته نمیشود بسیار صبور است و مانند هر موضوعی در س-ک-س نیز حوصله به خرج میدهد.به لوکس و زیبایی ضعف دارد و دوست دارد تا شما او راتحریک کنید و از اینکه شما به خودتان برسید لذت میبرد و البته به یاد داشته باشید به خواسته هایش خصوصا در س-ک-س ارزش قائل شوید.

 

آنچه بعد از پایان س-ک-س میگویند:بسایر گرسنه هستم چیزی بخوریم

 

پوزیشن مورد علاقه شان در س-ک-س:با تقلید از صحنه فیلم ?,? در مقابل یخچال

 

مکان مورد علاقه برای س-ک-س:هوای آزاد،بیرون برای او بسیار رمانتیک جلوه میدهد

 

 

خرداد:

 

مردان خرداد ماه:

 

بسیار تنوع طلب هستند و این در مورد تنوع در زنان زندگیشان نیز صادق است.مدام س-ک-س با یک زن احساس خوبی به آنها نمیدهد.آمیزش برای آنها مانند یک بازی است و مطوئن باشید در عشق بازیگری ماهر است.مکان و پوزیشن های متفاوت برای س-ک-س لازمه اش در زندگی است و در بیشتر مواقع کنترلش برای مقاربت را از دست میدهد.

 

 

زنان خرداد ماه:

 

به دلیل عادتی که نسبت به تنوع و تازگی ها دارد در مورد س-ک-س و عشق از هیچ چیزی تعجب نمیکند.بیشتر نسبت به منطقش حرکت میکند تا احساساتش به همین دلیل باید او را آماده آمیزش کنید.یکنواختی در س-ک-س را دوست نادر اگر انسانی هستید که بسیار خوب میتوانید او را غافلگیر کنید بدون شک عاشق شما خواهد شد.دعوا و خشونت را دوست ندارد و برای عشقش هم دوست و هم محرم اسرار است.

 

آنچه بعد از پایان س-ک-س میگویند:کنترل تلوزیون کجاست؟

 

پوزیشن مورد علاقه شان در سک??:بر روی کاناپه جلوی تلوزیون هر پوزیسیونی میتواند بگیرد

 

مکان مورد علاقه برای س-ک-س:ماشین

 

 

متولدین تیر ماه

 

مردان متولد تیر ماه:

 

اگر برای مردان متولد تیر غذای خوشمزه ای درست کنید و او را محکم بغل کنید آن موقع او را برای س-ک-س آماده کرده اید.روح بسیار لطیفی دارداما در عین حال میتواند بسیار خشن باشد.بسیار احساساتی است عشق بازی با همسرش را بسیار دوست دارد اما اگر عاشق همسرش نباشد نسبت به س-ک-س بسیار بی علاقه خواهد بود.او نیز مانند زنان تیر ماه نسبت به مکان س-ک-س حساس است.در اتاق خواب و تخت خودش احساس قدرت میکند در حالی که در یک مکان غریبه میلش را از دست میدهد.

 

زنان متولد تیر ماه:

 

زنان تیر ماه بسیار حساس هستند و بیشتر از هر چیزی به مهربان بودن اهمیت میدهند برای بدست آوردن دلش با او ملایم حرف بزنید تا اعتماد او را جلب کنید بزرگ نمایی ها را دوست ندارد با خجالتی بودن او کنار بیاییدو به اخلاقیات او احترام بگذارید در اینصورت از لاکش بیرون آمده و به معشوقه ای هیجانی و حشری تبدیل میشود.

 

به صادق بودن بسیار اهمیت میدهد. در س-ک-س زبان شیرین،بوسه های پر از عشق را دوست دارد و در زمان کوتاهی از وضعیت ساکن و رمانتیک به زنی پر از شهوت تبدیل میشود.

 

آنچه بعد از پایان س-ک-س میگویند:کی ازدواج میکنیم؟

 

پوزیشن مورد علاقه شان در مقاربت جنسی:پوزیسیون قاشق را خیلی دوست دارند و همچنین دوست دارند طرف مقابلش با بدن او بازی کند.

 

مکان مورد علاقه برای س-ک-س:کنار ساحل

 

 

متولدین مرداد ماه

 

مردان مرداد ماه:

 

برای مردان مرداد س-ک-س مانند رینگی است تا قدرت خودش را نشان دهند.به همین دلیل با زنی که او نیز خودش را قدرتمند بداند خوشبخت نمیشودو مانند زنان مرداد ماهی از تعریف و تمجید بسیار خوشش می آید.دوست ندارد مدام و زود به زود س-ک-س داشته باشد اما اگر کارهایش رو به راه باشد میلش به س-ک-س افزایش میابد.

 

زنان مرداد ماه:

 

در عشق مانند هر چیزی دوست دارد مورد تعریغ قرار بگیرد.در عشق س-ک-س برای او اهمیت بالایی دارد و به تشریفات بسیار اهمیت میدهد و حتما به احساساتش واکنش مثبت نشان دهید.دوست دارد در س-ک-س هیجان داشته باشید اما عشق بازی با او را فراموش نکنید.با توجه به هوش بالا و زیبایی که دارد توجه ها را به خودش جلب میکند.

 

آنچه بعد از پایان س-ک-س میگویند:اعتراف کن در آمیزش فوق العاده بودم

 

پوزیشن مورد علاقه شان در مقاربت جنسی:در پشت او قرار بگیرید

 

مکان مورد علاقه برای س-ک-س:مکان های آینه دار

 

 

متولدین شهریور ماه

 

مردان متولد شهریور:

 

مردان شهریور مانند زنان شهریور بسیار وسواس هستند.در س-ک-س آنقدر تکنیک های زیادی بکار میبرند که برای احساسات جایی باقی نمیماند.به دلیل اینکه فوق العاده بودن را دوست دارند در س-ک-س اگر این خصلتش را کنار بگذارد از آمیزش لذت خواهد برد.در س-ک-س از شریکش به صورت بی رحمانه ای انتقاد میکند و به خاطر انتقادی که کرده است عذاب وجدان میگیرد.به جزئیات بسیار اهمیت میدهد و به همین دلیل همسر فوق العاده ای است.

 

زنان شهریور ماه:

 

احساسات و افکارش را به راحتی ابراز نمیکند و مانند جهبه ای در بسته است به همین دلیل شناخت او و درک رفتارهایش کار سختی است.خجالتی و درون گراست و شخصیت واقعی اش را نمیتواند بروز دهد.برای نزدیک شدن و انجام س-ک-س با وی باید آرام آرام و با حوصله نزدیک شوید.برای بدست آوردن دلش چون آدمی است که بیشتر از احساسات با منطقش حرکت میکند پس به او نشان دهید که او زن باهوشی است.بر خلاف ظاهرش که زنی سرد است ،درونش بسیار هیجانی و حشری است.بسیار وسواس است و به تمیز بودن اهمیت میدهد قبل از نزدیکی با وی به بهداشت شخصی حتما رسیدگی کنید.

 

آنچه بعد از پایان س-ک-س میگویند:بلند شو ملافه ها را بردارم

 

پوزیشن مورد علاقه شان در مقاربت جنسی:پیش قدم شدن شما را دوست دارد و پشنهاد پوزیسیون را شما دهید

 

مکان مورد علاقه برای س-ک-س:مکان های فانتزی

 

 

 

متولدین مهر ماه

 

مردان متولد مهر:

 

مردان مهر به س-ک-س با زن زیبا بیشتر اهمیت میدهند در غیر اینصورت س-ک-س در تاریکی را ترجیح میدهند.در کل مرد مهربان و دوست داشتنی است مانند زنان مهر به سازگاری اهمیت میدهند به این دلیل که هر کاری زمانی دارد از همسری که برایش نرخ تعیین کند متنفر است.کمی نارسیسم و خود پسند است.
 

 

زنان مهر:

 

در نزدیکی دقت کنید با حساسیت با وی برخورد کنید این موضمع برای یک زن مهر بسیار مهم است.قبل از هر چیزی توجه کنید که زن مهر ماه بسیار احساساتی است پس اول قلب اورا بدست آورید سپس جسمش را.به رمانتیک بودن نیز بسیار اهمیت میدهد.زنان مهر ماه دکوراسیون و محیط اطرافشان دوست دارند عالی باشد پس به مکانی که با او س-ک-س دارید توجه کنید اگر در محیط احساس خوبی به او دست دهد با شما بسیار راحت خواهد بود.حرکات خشن و بی صبرانه در س-ک-س را دوست ندارد اگر این کار را بکنید به سوی بی میلی کشیده خواهد شد.سولپرایزها را دوست دارد پس با این کار میتوانید دل و میل او را به دست آورید.

 

آنچه بعد از پایان س-ک-س میگویند:اگر تو احساس خوبی داری پس من هم احساس خوبی دارم.

 

پوزیشن مورد علاقه شان در مقاربت جنسی:به پشت خوابیده را خیلی دوست دارند.

 

مکان مورد علاقه برای س-ک-س:هتل های کوچک و لوکس

 

 

متولدی آبان ماه

 

مردان متولد آبان:

 

برای یک مرد آبانی س-ک-س قبل از هر چیزی اهمیت دارد.میتواند گرسنه بماند اما بدون س-ک-س هرگز نمیتواند و عاشق زنانی است که مانند او نسبت به س-ک-س ضعف داشته باشد.از دیدگاه او زن زیبا و زشتی وجود ندارد هر زنی جذابیت خاص خود را دارد.زمانی که عاشق میشود به شکل غیر طبیعی از س-ک-س فاصله میگیرد هر چند این وضعیت او زیاد طول نمیکشد اما واقعا دچار افسردگی جنسی میشود به خاطر همین خصلتشان دوست دارند با زنی آمیزش کنند که عاشقشان نیستند.

 

زنان متولد آذر:

 

ضعف شدیدی نسبت به خواسته هایشان دارند بااین حال دوست دارند عاشق شوند و میتوانند در این مورد فداکار باشند.به دلیل اهمیتی که به زیبایی میدهند نسبت به مردان زیبا و خوش اندام ضعف دارند.همیشه از اطرافیان نسبت به شهوت بالا و بروز آن اخطار میگیرند اما در زیر این آتش شهوت زن بسیار لطیفی نهفته است .هم زنان و هم مردان آبان دوست دارند کسی که با او س-ک-س دارند تنها متعلق به خودشان باشدسلیقه ها و میلهای متفاوتی دارند و از بین ?? ماه آبان ماهی ها در عشق بیشتر از هرکسی پر هیجان هستند.

 

آنچه بعد از پایان س-ک-س میگویند:حالا در پشت بام س-ک-س داشته باشیم.

 

پوزیشن مورد علاقه شان در مقاربت جنسی:از تخیلات خود استفاده کنید و روش های جدیدی ایجاد کنید.

 

مکان مورد علاقه برای س-ک-س:هیچ جا خونه خود آدم نمیشه.

 

 

 

متولدین آذر ماه

 

مردان متولد آذر:

 

برای مردان آذر زندگی جنسی او پر هیجان و ماجراست.در یک شب طوفانی در چادر،در کنار دریای طوفانی،در یک جنگل بیسو و هر مکان عجیب غریبی که به ذهنتان میرسد دوست دارد س-ک-س داشته باشد.از آمیزش های آخر هفته که با یک دوش گرم و موسیقی آرام و صحبت های لطیف آغاز میشود بشدت نفرت دارد و دوست دارد تکنیک های آمیزش از خاور میانه گرفته تا آفریقای جنوبی را امتحان کند.

 

زنان متولد آذر:

 

به عشق و س-ک-س مانند بازی نگاه میکنند اما این موضوع را سرسری نمیگیرند.یک عاشق آتشی است و زمانی که عاشق میشود به افکار دور و برش زیاد اهمیت نمیدهد.در عشق نیز خصلت خوش منشانه ای دارد و دوست دارد با همسرش دوست باشد.زنان آذر نیز مانند مردان آذر بسیار پر ماجرا هستند و از این مورد هرگز خسته نمیشوند.در عشق هرگز او را محدود نکنید چرا که از این رفتار بشدت متنفر است برای بدست آوردن قلبش طوری رفتار کنید تا در کنار شما راحت باشد.

 

آنچه بعد از پایان س-ک-س میگویند:از این بهتر هم میتوانستی باشی.

 

پوزیشن مورد علاقه شان در مقاربت جنسی:حساس ترین نقطه بدنش لاله گوشش است و در حین س-ک-س به حالت دراز کشیده و شما روی او بنشینید.

 

مکان مورد علاقه برای س-ک-س:در هوای آزاد و مکان های پر خطر

 

 

متولدین دی ماه

 

مردان متولد دی:

 

مانند زنان دی سرد و بسیار دور دیده میشوند.راضی کردن او کار سختی است.از روابط س-ک-س یک شبه خوشش نمی آید هر چند امکان اینکه به رابطه یک شبه تن در دهد اما لحظه آخر میتواند نظرش عوض شود.س-ک-س برای او مفهوم جدی دارد.او همسر فداکاری است برای داشتن رابطه مکان های آرام را دوست دارد.مسئولیت پذیر است و روش های پیشگیری از بارداری را بدقت رعایت میکند.بدلیل اینکه نسبت به هر کسی بی اعتماد است دائما اطرافیانش را تغییر میدهد و ازاینکه در شخص ثابتی نمیتواند پایدار باشد بسیار شاکی است.

 

زنان متولد دی:

 

به دلیل ظاهر سردی که دارند به راحتی میتوانند احساسات خود را پنهان کنند در زیر ظاهر مغرور و خودخواهی که دارند ساختاری کاملا احساسی و نسبت به عشق و محبت حساس هستند.اما به دلیل ترسی که از شکست دارند زن تنهایی هستند اما با صبر و درکی که بکار خواهید برد میتوانید آتش عشق و شهوت را در وجود او شعله ور کنید و به این طریق آرام آرام و با ملایمت جسارت به س-ک-س را در او زنده خواهید کرد.

 

آنچه بعد از پایان س-ک-س میگویند:در روز های آینده هم میتوانیم با هم س-ک-س داشته باشیم؟

 

پوزیشن مورد علاقه شان در مقاربت جنسی:نسبت به کمر حساس هستند بنابراین به این نقطه ها بیشتر تمرکز داشته باشید.

 

مکان مورد علاقه برای س-ک-س:بعد از یک روز خسته کننده کاری در شرکت

 

 

متولدین بهمن ماه

 

مردان متولد بهمن:

 

برای او زندگی جنسی بعد از دوستانش می آید.با زنی که دوستش دارد میتواند آمیزش کند.س-ک-س در زندگی او جای مهمی ندارد.در صورتی که شهوتش اوج بگیرد میتواند با هر کسی نزدیکی کند و سپس نیز فراموش کند.رمانتیک بودن را دوست ندارد.نسبت به مغازه هایی که لباس زیر میفروشند ضعف دارد.به س-ک-س مجازی علاقه وافری دارد.

 

زنان متولد بهمن:

 

بسیار سنتی به نظر میرسند اما در سکس با هرکسی فرق دارند بسیار کنجکاو هستند و چون به شکست عادت کرده اند بسیار راحت چیز های تازه ای را تجربه میکنند.در کنار او هر کاری میتوانید انجام دهید.بسیار مهربان هستند.افکار جنسی اش را میتواند با شما در میان بگذارد.از لخت شدن خجالت نمیکشد و از رل بازی کردن نفرت دارد.

 

آنچه بعد از پایان س-ک-س میگویند:دست هاتو میتونم باز کنم؟

 

پوزیشن مورد علاقه شان در مقاربت جنسی:مانند یوگا به س-ک-س نزدیک شوید.

 

مکان مورد علاقه برای س-ک-س:زیر لحاف تشک در روشنایی.

 

 

متولدین اسفند ماه:

 

مردان متولد اسفند:

 

مردان اسفند خیلی زود تحریک میشوند ممکن است خیانت کنند اما مطمئن باشید عذاب وجدان خواهد گرفت.س-ک-س برای او مانند دریایی است که ناخواسته در آن شنا میکند.مرد رمانتیکی است در یک مکان شیک و زیبا برایتان میز شام میچیند و موسیقی ملایمی میگذارد و س-ک-س از آنجا شروع میشودو تا زمانی که نسبت به خانم دیگری حواسش پرت نشود شما را با بوسه ها و تعریف هایش لوس خواهد کرد.

 

زنان متولد اسفند:

 

از میان زنان ماه های دیگر زن اسفن زن بسیار رمانتیک و عاشق پیشه ای است اما به دلیل شرمساری که دارند بهتر است موقعیت را شما برای او فراهم کنید تا زمانی که شما با او ملایم و مهربان باشید مطمئن شوید عاشق شما خواهد ماند.باید با صبر و حوصله با وی برخورد کنید مطمئن باشید که زن حشری را خواهید یافت .اکر مانند معشوق عاشق پیشه ای برخورد کنید در اینصورت زن رمانتیکی خواهد بود.

 

آنچه بعد از پایان س-ک-س میگویند:من و چی صدا کرده بودی؟

 

پوزیشن مورد علاقه شان در مقاربت جنسی:لباس زیر و خواب برای او اهمیت خاصی دراد پس تنوع را رعایت کنید.

 

مکان مورد علاقه برای س-ک-س:زیر سایه درخت.

 

بیشتر ببینید و بخوانید ???

 

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان