ramazan
ramazan

مدل شلوار جنجال آفرین خانم ترزا می + عکس

مجموعه : جالب ترین ها
مدل شلوار جنجال آفرین خانم ترزا می + عکس

مدل شلوار جنجالی خانم ترزا می

به گزارش ناز وب به نقل از روزنامه میرِور؛ “ترزا مِی“، نخست وزیر انگلیس، با پوشیدن شلواری از جنس چرم به ارزش 995 پوند در نشست اخیر شورای همکاری خلیج فارس برای خود دردسر بزرگی درست کرد. اکنون خبر رسیده است شلوار چرم او در کارخانه‌ای واقع در کشور ترکیه تولید شده است که کارگران آن ساعتی کمتر از 1.49 پوند دستمزد دریافت می‌کنند.

 

مدل شلوار جنجال آفرین خانم ترزا می + عکس

 

“نیکی مورگان”، وزیر سابق آموزش انگلیس، در اعتراض به لباس گرانقیمت ترزا می اظهار داشت: اگر من 995 پوند پول بابت لباسم پرداخت می‌کردم، دیگر نمی‌توانستم در چشم کارمندان خودم نگاه کنم.

 

این در حالیست که کمی بعد از این اظهار نظر مشخص شد خود او نیز کیف چرمی از برند سرشناس “مالبری” خریداری کرده است که 950 پوند قیمت دارد!

 

مدل شلوار جنجال آفرین خانم ترزا می + عکس

کیف 950 پوندی نیکی مورگان

 

هر دو این محصولات چرم تولید کشور ترکیه هستند، جاییکه کارگران پوشاک روزانه بیش از 10 ساعت کار می‌کنند و دستمزدی کمتر از میانگین خط فقر دارند. نازوب، با احتساب قیمت شلوار ترزا می و کیف چرم نیکی مورگان و همچنین دستمزدی که بابت هر ساعت کار به کارگران این کارخانه پرداخت می‌شود، این کارگران برای خرید این دو محصول چرم که خودشان تولید می‌کنند باید کل حقوق سه ماه خود را بپردازند.
 

خبرنگار سایت میرور در ترکیه عکسی از کارخانه تولید چرم “پاشا” ارسال و در گزارش خود به این نکته اشاره کرده است که 90 هزار کارگر در ترکیه مشغول به کار هستند که از این تعداد فقط 2500 نفر تحت پوشش اتحادیه‌های کارگری قرار دارند.

 

ترکیه تاکنون شاهد برپایی چندین تظاهرات و اعتصاب گسترده از سوی کارگران بوده است که نسبت به پایین بودن دستمزدهایشان و فقدان امنیت شغلی اعتراض داشتند.

مدل شلوار جنجال آفرین خانم ترزا می + عکسمدل شلوار جنجال آفرین خانم ترزا می + عکس


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان