ramazan
ramazan

ازدواج و بارداری عجیب و جنجالی خواهری از برادرش! عکس

مجموعه : جالب ترین ها
ازدواج و بارداری عجیب و جنجالی خواهری از برادرش! عکس

خبر و ماجرای جنجالی بارداری خواهری از برادرش !!!!!!

 

یک دختر و پسر اهل آفریقای جنوبی که برای ۵ سال با هم نامزد بودند و دیوانه وار عاشق هم بودند. بارداری خواهر از برادرش در روز ازدواج و پس از اینکه پدر و مادرشان پس از ۲۸ سال همدیگر را ملاقات کردند، متوجه شدند خواهر برادر هستند و در حاثه ای تلخ در حالیکه دختر ۸ ماهه حامله بود از هم جدا شدند. زنی که هفته آینده فرزند خود را به دنیا میآورد زمانی که فهمید پدر فرزندش برادرش است از لحاظ روحی ویران شد.

 

این زوج که در دانشگاه با هم آشنا شده بودند تصمیم گرفتند تا در روز ازدواج و پیش از عقد قانونی والدین مجرد خود را به همدیگر معرفی کنند. اما ملاقات آنها با یکدیگر سبب این موضوع شد تا پی ببیرند آنها خواهر برادر بوده اند و در زمان کودکی از یکدیگر جدا شده اند. این زوج گمنام اهل آفریقای جنوبی پس از فهمیدن این موضوع از شنبه هفته پیش همچنان در شوک به سر میبرند.

 

 ازدواج و بارداری عجیب و جنجالی خواهری از برادرش! عکس

به گزارش نازوب به نقل از روزنامه ملی سواتن Sowetan آفریقای جنوبی این خواهر برادر تنی پس از آنکه پدر مادرشان در کودکی طی یک طلاق سریع از هم جدا شدند، یکدیگر را هرگز ندیدند. در آن زمان زن ۸ ماهه حامله بود و پسر ۲ سال سن داشت.

مردی که به عنوان پدر در این حادثه اسمش مطرح است در مصاحبه با این روزنامه گفت وی پس از آنکه متوجه تقلب و دروغ همسرش در سال ۱۹۸۳ شده است از وی جدا شده و به این ترتیب دختر توسط مادرش و پسر توسط پدرش بزرگ شده است. و به این ترتیب هیچکدام از این دو نمیدانستند که خواهر و برادر هستند.

 

 

بیشتر ببینید و بخوانید ???

عجیب و غریب ترین عروسی های دنیا (عکس)

ازدواج عجیب پسر 22 ساله با زن 60 ساله!عکس

ازدواج عجیب و دیدنی مرد غول پیکر با خاله ریزه! عکس

مراسم ازدواج عجیب این پسر با پیتزا ! تصاویر

شرط عجیب و باورنکردنی دختران هند برای ازدواج/عکس


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان