تصاویر تکان دهنده زنده در گورهای بهشت زهرا

تصاویر تکان دهنده زنده در گورهای بهشت زهرا

تصاویری تکان دهنده از کارتن خواب های در گور خوابیده بهشت زهرا !

 

سرمای زمستان کارتن‌خواب‌ها را مجبور به زندگی در اطراف و درون گورستان بزرگ نصیرآباد باغستان در حومه شهریار کرده‌است.

 

عده‌ای درون گورستان و در قبرهای از پیش آماده شده و چندین خانواده در اطراف گورستان، در منطقه بلوک‌زنی و زیر کانال در چادر زندگی می‌کنند.

 

در درون گورستان، ٣٠٠ گور از پیش آماده وجود دارد که ٥٠‌ کارتن‌خواب دست کم ٢٠ گور را اشغال کرده‌اند. در هر گور یک نفر و گاهی هم سه تا چهار نفر زندگی می‌کنند.

 

تصاویر تکان دهنده زنده در گورهای بهشت زهراتصاویر تکان دهنده زنده در گورهای بهشت زهراتصاویر تکان دهنده زنده در گورهای بهشت زهراتصاویر تکان دهنده زنده در گورهای بهشت زهراتصاویر تکان دهنده زنده در گورهای بهشت زهراتصاویر تکان دهنده زنده در گورهای بهشت زهراتصاویر تکان دهنده زنده در گورهای بهشت زهراتصاویر تکان دهنده زنده در گورهای بهشت زهراتصاویر تکان دهنده زنده در گورهای بهشت زهراتصاویر تکان دهنده زنده در گورهای بهشت زهراتصاویر تکان دهنده زنده در گورهای بهشت زهراتصاویر تکان دهنده زنده در گورهای بهشت زهراتصاویر تکان دهنده زنده در گورهای بهشت زهراتصاویر تکان دهنده زنده در گورهای بهشت زهراتصاویر تکان دهنده زنده در گورهای بهشت زهرا تصاویر تکان دهنده زنده در گورهای بهشت زهراتصاویر تکان دهنده زنده در گورهای بهشت زهراتصاویر تکان دهنده زنده در گورهای بهشت زهراتصاویر تکان دهنده زنده در گورهای بهشت زهراتصاویر تکان دهنده زنده در گورهای بهشت زهرا

تصاویر تکان دهنده زنده در گورهای بهشت زهرا

 

بیشتر ببینید و بخوانید ???

عکس های تکان دهنده از مهم ترین فجایع طبیعی دنیا

 

تصاویر تکان دهنده شوهر بدون دست و زن بدون پا

 

تصاویر تکان دهنده بازی‌ های وحشتناک المپیک هند

 

تصاویر جنجالی و تکان دهنده دختری که شلوارش را خیس کرده بود!

 

تصاویر تکان دهنده برخورد قطار سمنان تبریز + تعداد و اسامی کشته ها


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان