ramazan
ramazan

معلم بی رحم ایرانی دست دانش آموزش را سوزاند (عکس)

مجموعه : اخبار حوادث
معلم بی رحم ایرانی دست دانش آموزش را سوزاند (عکس)

تنبیه جنجالی یک معلم ایرانی نسبت به دانش آموز کلاس اول دبستان

 

کودک دانش آموز در اولین سال تحصیلی خود تجربه ای تلخ از مدرسه را بدست آورد ! به گزارش نازوب تنبیه وحشیانه و غیر انسانی یک معلم سنگدل دست دانش اموز کلاس اول ابتدایی در یک منطقه ی محروم را بشدت سوزاند . این معلم بیرحم که تمام دانش آموزان را کتک میزد با خط کش آهنی داغ که در بخاری نفتی آنرا داغ کرده بود کف دستان دانش آموزش را سوزاند و وی را وادار کرد خط کش را در دستانش برای مدت طولانی نگه دارد

 

معلم چاروسایی با داغ کردن خط کش بر روی آتش بخاری نفتی مدرسه ضمن تنبیه‌بدنی دانش‌آموز کلاس اول، دست او را سوزاند.نیما اکرمی دانش‌آموز کلاس اول ابتدایی ساکن روستای شوتاور که شغل پدر او کارگری است، در این خصوص گفت: به خاطر بد نوشتن مشق‌هایم و ندانستن یک کلمه معلم مرا تنبیه کرد.

 

معلم بی رحم ایرانی دست دانش آموزش را سوزاند (عکس)

 

وی با بیان اینکه معلم تمام دانش‌آموزان را کتک زده و تنبیه کرده بود، افزود: معلممان تمام همکلاسی‌هایم را کتک زد و بعد نوبت به من که رسید ابتدا کتک زد و بعد با گذاشتن خطکش آهنی بر روی بخاری نفتی آن را بر روی دستم گذاشت و می‌گفت نباید خط کش را برداری تا مدت 3 الی 4 دقیقه بر روی دستم نگه داشتم.

 

این دانش‌آموز گفت: هر چه به او التماس کردم که خط کش را بردارم ولی نگذاشت و هم اکنون دستم سوخته است و توانایی برداشتن جسمی را ندارم.

 

معلم بی رحم ایرانی دست دانش آموزش را سوزاند (عکس)

 

مادر نیما اکرمی هم در این خصوص عنوان کرد: همیشه فرزندم به خانه که می آمد می‌گفت که معلم در مدرسه دانش‌آموزان را کتک می‌زند تا اینکه یکی از روزهایی که از مدرسه آمد با دست سوخته وارد خانه شد که وقتی از او سوال کردیم گفت معلم با خط کش او را سوزانده است.

 

وی اضافه کرد: از آموزش و پرورش می‌خواهیم با این معلم سنگدل برخورد جدی کند.گفتنی است، روستای شوتاور در 7کیلومتر شهر قلعه رئیسی قرار دارد.

 

 

بیشتر ببینید و بخوانید ???

هولناک ترین تنبیه این معلم زن برای دانش آموز 7 ساله (عکس 18-)

 

واکنش جهانی وحشتناک ترین روش تنبیه دانش آموزان (عکس)

 

خبر جنجالی تنبیه با لوله پولیکا در مدرسه گناوه! + عکس

 

تجاوز و بارداری خانم معلم به شاگرد 13 ساله اش (عکس)



برچسبها:

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان